Jump to content

Гасне на газ когато е студена


Recommended Posts

Здравейте, искам да попитам, дали някой се е срещал с подобен проблем и евентуално как мога да го реша? Колата е Ауди Б4 АБК с ГИ Бардолин. Сега като стана малко по-студено, като я запаля на бензин си работи нормално, като загрее 40 градуса, обръща на газ и започва да гасне. Гасне в движение, като я изключа от скорост, като спра на сфетофар и т.н., оправя се чак когато колата загрее 70-80 гадуса. Ако някой има мнение нека да го сподели. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ГИ не трябва ли да обръщат чак като колата загрее на 60 градуса поне тези които съм виждал аз са така, 40 градуса мисля че е малка температура за испарителя в тоя студ особено сутрин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата история и при мен.Пали добре първия път,но след това ако не държа колата в обороти гасне директно.Така,докато не загрее до 90 градуса.После си работи нормално.Казаха ми свещите да сменя,направих го,сложих 4 NGK....няма промяна.Сега ми казаха,че може да е от изпарителя.Ще го сменя пък да видим.Ако някой знае от какво може да е проблема да сподели. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако предните две години си нямал тези проблеми, си погледни филтрите, аз навремето я сложих лятото и първите 2-3 зимни месеца, демек след около 10-тина хиляди имах този проблем и изведнъж изчезна :flehan:. П.С. По-точно проблема беше, че гаснеше когато минаваше на газ.

Относно обръщането на газ - до тази зима бях на 50 градуса и нямах никакъв проблем. В края на лятото я настроиха на 40 градуса и досега също не съм забелязал проблем от това, че обръща по-рано, то не че са и големи студове де.

Свещите може би също имат значение... сега се сетих че за подобна работа на колата съм чел някъде от некоректно вързани маркучи към изпарителя.

Тук май сме малко колегите с ГИ на АБК, дано някой по-компетентен да се изкаже по въпроса...

Редактирано от mashsh
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтрите на ГИ ги почиствах лятото, но сега ще ги сменя направо и да видя дали проблема ще се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би не е зле да направиш и една промивка с WD-40 на стъпковия мотор, ако не си го правил скоро, може и въздушния филтър да се е замърсил... казвам ги тези неща, защото ако не са много в ред - се отразяват повече на работата на газ, отколкото на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, само едно допълнение ...

Айде разкарай го това малоумно ВД ... Ко ще чистиш с него - прахта по моторчето ли !?

Има си специални спрейове за чистене на карбуратори и техните производни ! Или с бензин !

Всичко друго, но не и този продукт ...

Дето вика Ради, Вие и като се таковате пак с ВД пръскате ...

ВД е за раздвижване на корозирали елементи, и трудно подвижни/развиващи се такива !

В основата си е масло, което е продукт за "смазване", не за чистене !

Отделно, не е и за смазване - една от съставките му е на основата на обезмаслител ! И след кратък интервал от време, и това свойство изчезва !

За всяко нещо си има отделен продукт, като определено ВД не е за тук !

Все пак моторчето "работи" и с картерната вентилация, и има много голямо отлагане на масло ! Нещо с което ВД се справя трудно !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, далеч съм от мисълта да се конкурирам с теб относно техническото познаване и обслужване на автомобила, тук идеята беше да насоча колегата пуснал темата за евентуални неща, които може да погледне или да се съобрази с тях.

Не всички имаме богата техническа култура, даже някои, които имат и могат да драснат 2-3 реда по даден въпрос понякога не го правят.

Относно ВД-40 - да чистил съм и прахта по моторчето с него :2gunsfiring_v1:

От карбуратори не разбирам, но знам каква гнус изтича от моторчето, особено ако не е чистено десетки хиляди километри. Ползвал съм и кореселин и бензин за интервенцията, веднъж наливам кореселин, веднъж ВД-40 по 15-20 грама и джуркам яко, и то по няколко пъти ;)

А относно картерната вентилация - първия път, когато я чистих влезе в употреба и една тел с пружина докато изкарам гнусотиите на 200К км :zustimm:

Принзавам си и за стъпковото моторче а и за маркучите на картерната вентилация преди време ме беше даже страх да отвия скобите и да разкача съединенията, но нали се чете тук, обсъжда се, решиш се да се заема, даже и без технически познания по двигатели да си направя промивката. Е, познанията и по-големия опит идват с времето ;)

Лек и успешен ден на всички ;)

Редактирано от mashsh
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:2gunsfiring_v1: Не съм имал за цел да те засегна :zustimm:

Мисълта ми е, че ВД-то не е за такова приложение ... Не и тук !

Все пак съм се регнал с идеята да науча нещо за тез талиги, и да помогна с каквото мога ...

Извинявай ако това което съм написал те е засегнало по някакъв начин, не съм имал това за цел !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се засегнал, просто се опитвам да помогна, макар и с малкото знания които имам. :2gunsfiring_v1:

Дано колегата по-скоро си разреши проблема и да сподели развързката :zustimm:

Редактирано от mashsh
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чистенето на степера е хубава операция, към нея може да се добави и чистене на дросела, но за съжаление няма да реши възникналия проблем.

Пет годишния ми опит с Бардолини показва че тази система е чувствителна единствено към замърсяване на рейката, описания проблем е "стандартен" за Бардолини, получава се едно залепване на инжекторите при ниски температури, практически мръсотията не позволява на рейката да пусне гориво.....затова колата гасне, а като загрее повечко проблема изчезва, и така до другата сутрин.

Нужно е разглобяване на газовата рейка, хубаво почистване на маслото и смолите по буталцата и цилиндрите, сглобяване, калибровка на хода на всяко буталце с микрометър, след това с лаптопа се проверява дали настройките са точни, и ако всичко това е направено грамотно .... край на мъките, сутрин ще превключва като нова. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...