Jump to content

Смяна термостат 80 1.8


Korny

Recommended Posts

Привет колеги :bia: Баща ми си купи една 80-ка да си се вози на газчица,но термостата е за смяна.Не съм я гледал на канал,но ми казаха,че отдолу под колата е по-лесно да се смени,трябвало хидравличната помпа да се откачи и се достигало до термостата.Вярно ли е това и има ли някакви тънкости около процедурата и след това евентуално обезвъздушаване като върна изтеклия антифриз ? Поздрави :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само виж дали в термостата има о-ринг !

Задължително и нов фланец (ако е пластмасов) ! Цената му е около 3-4 лева на Феби, Оригинал е около 14 ! Говоря за фланеца на термостата !

Не са те излъгали - разкача се помпата, и корпуса на термостата се вижда !

Имаш или пробка на маркуча за радиатора на парното ? Ако да - наливаш антифриз до макс, и с уста :bia: създаваш налягане в системата :D ! Завиваш когато почне да тече струя антифриз без въздух ! Това се прави от двама човека, че е мнооого тегаво да дУаш ;) и да гледаш !

Ако нямаш - старият метод на отвоврена система !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш хидравличната помпа от планката и я слагаш настрана - без да разкачаш маркучите.

Разкачаш големия маркуч, който излиза от фланеца на термостата.

Събираш антифриза - махаш фланеца - на два болта 10-ка май беше.

Слагаш новия термостат, заедно с гуменото уплътнение - аз ползвах стария фланец.

Слагаш маркуча и хидравличната помпа.

Наливаш антифриза - натискаш дебелите маркучи енергично няколко пъти - да поизлезе въздуха - доливаш още 2 пръста под максимума.

Слагаш капачката и палиш - да загрее да се вкл. перките - сама се обезвъздушава.

Като истине - доливаш, ако е нужно антифриз.

Това, ако нямаш чучурче за обезвъздушаване.

Редактирано от alexvan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не може ли като налея антифриза в разширителният съд с парцал и с пистолет с въздух да духам докато не изкара нормална струя,да не си издухам дробовете :bia: Ще видя какъв е случая с тоя фланец.Мерси за бързите отговори :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите.В по-голямата част от сличаите пластмасовия фланец е деформиран от температурата в местата на затягането /това се вижда и с просто око/и само със смяна на опръстена не става затова се сменя с нов който не е толкова скъп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A някой сме "погалени" от Ауди ГМБХ и имаме алуминиев такъв фланец :D:D

Явно там се е забавила моята колица, понеже е пропуснала цеха с надпис "Klimaanlage" :)

Както и да е, смяната на термостат при 4 цилиндор ВАГ мотор е песен !

Само се залага на готин/WAHLER термостат, и се забравят всякакви проблеми с тоз възел в близките 5 и повечко години ! :)

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофтиии :bia:

Ще трябва да вкараш още към 200 лева ако ти си я правиш ...

Поне после ще имаш "почти" нов двигател !

Сваляй, разчеквай и сглобявай !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 years later...

Имали значение Поставянето на Термостата ...

Вертикално или Хоризонтално да застане ухото най изпъкналата част ако ме разбирате  

оказва ли някакво значение и  съпротивление на потока на антифриза .. .? )))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...