Korny Публикувано 26 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2011 Привет колеги Баща ми си купи една 80-ка да си се вози на газчица,но термостата е за смяна.Не съм я гледал на канал,но ми казаха,че отдолу под колата е по-лесно да се смени,трябвало хидравличната помпа да се откачи и се достигало до термостата.Вярно ли е това и има ли някакви тънкости около процедурата и след това евентуално обезвъздушаване като върна изтеклия антифриз ? Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 26 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2011 И това за къв мотор иде реч,ако не е тайна,че то от 80-ка до 80-ка има разлика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 26 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2011 Само виж дали в термостата има о-ринг !Задължително и нов фланец (ако е пластмасов) ! Цената му е около 3-4 лева на Феби, Оригинал е около 14 ! Говоря за фланеца на термостата !Не са те излъгали - разкача се помпата, и корпуса на термостата се вижда !Имаш или пробка на маркуча за радиатора на парното ? Ако да - наливаш антифриз до макс, и с уста създаваш налягане в системата ! Завиваш когато почне да тече струя антифриз без въздух ! Това се прави от двама човека, че е мнооого тегаво да дУаш и да гледаш !Ако нямаш - старият метод на отвоврена система ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 26 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2011 (Редактирано) Махаш хидравличната помпа от планката и я слагаш настрана - без да разкачаш маркучите.Разкачаш големия маркуч, който излиза от фланеца на термостата.Събираш антифриза - махаш фланеца - на два болта 10-ка май беше.Слагаш новия термостат, заедно с гуменото уплътнение - аз ползвах стария фланец.Слагаш маркуча и хидравличната помпа.Наливаш антифриза - натискаш дебелите маркучи енергично няколко пъти - да поизлезе въздуха - доливаш още 2 пръста под максимума.Слагаш капачката и палиш - да загрее да се вкл. перките - сама се обезвъздушава.Като истине - доливаш, ако е нужно антифриз.Това, ако нямаш чучурче за обезвъздушаване. Редактирано 26 Ноември 2011 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Korny Публикувано 26 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2011 А не може ли като налея антифриза в разширителният съд с парцал и с пистолет с въздух да духам докато не изкара нормална струя,да не си издухам дробовете Ще видя какъв е случая с тоя фланец.Мерси за бързите отговори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 26 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2011 Няма нужда от духане Щом е 1,8 - май е Б3 - сама се обезвъздушава системата - както писах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audimen Публикувано 29 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 Здравеите.В по-голямата част от сличаите пластмасовия фланец е деформиран от температурата в местата на затягането /това се вижда и с просто око/и само със смяна на опръстена не става затова се сменя с нов който не е толкова скъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 29 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 (Редактирано) A някой сме "погалени" от Ауди ГМБХ и имаме алуминиев такъв фланец Явно там се е забавила моята колица, понеже е пропуснала цеха с надпис "Klimaanlage" Както и да е, смяната на термостат при 4 цилиндор ВАГ мотор е песен ! Само се залага на готин/WAHLER термостат, и се забравят всякакви проблеми с тоз възел в близките 5 и повечко години ! Редактирано 29 Ноември 2011 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Korny Публикувано 1 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2011 Смених термостата,смених капачката на на разширителният съд,а сега се оказа,че от гарнитура на главата вкарва въздух... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 2 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2011 Кофтиии Ще трябва да вкараш още към 200 лева ако ти си я правиш ...Поне после ще имаш "почти" нов двигател !Сваляй, разчеквай и сглобявай ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aragon Публикувано 13 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2020 Имали значение Поставянето на Термостата ... Вертикално или Хоризонтално да застане ухото най изпъкналата част ако ме разбирате оказва ли някакво значение и съпротивление на потока на антифриза .. .? ))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 13 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2020 Няма значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване