Jump to content

Жабка на А4 Б6


Stefan Stefanov

Recommended Posts

Това амортисьорче се купува само ново ,то е причината за счупена панта в повечето случай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ето го и самия амортисьор  http://www.motodyn.com/media/pics/800/2010/P1070200.JPG намира се точно като отвориш вратата и махнеш капака (както е от лявата страна за бушоните капака).Ще видиш веднага въпросния амортисьор.За това да ти се отваря врата плавно просто го смажи,за да се получи по голям вакум(повече смазка по-голям вакум).Но все пак това,което аз разбрах ако има по-голям вакум ще окаже и по-голямо натоварване на дясната панта.И тя ще се счупи.Другия проблем е,че амортисьорчето може да "запече" когато има голям вакум и вратата да се отвори съвсем малко.Пак води до счупване на пантата! Аз затова махнах гумата и сложих друга,за да няма никакъв вакум.Ето и една тема която колега в предходната страница я беше дал http://www.euroaddiction.net/forum/b6-b7-s4-diy-how-section/1906-audi-b6-s4-a4-diy-glove-box-hinge-repair.html показано е как се отваря и смазва амортисьора.

 Успех.

Този последния линк все още ли е актуален , понеже не ми го отваря , помогнете колеги как да го отворя това амортисьорче при положеие че съм го свалил , а иначе отворя ли го сиг ще го смажа някак си

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема си го реших генерално, като махнах гумата, която е в амортисьорчето. Сега жабката не се отваря плавно, но и няма никакъв напън в пантите.../

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се счупи вчера шибаната панта от дясно. Шибаното амортисьорче стана по твърдо като пекна малко слънце,като от температурата явно гумата взе да уплътнява повече и на 4-тото внимателно отваряне дясната панта се счупи на свивката, където е най-тънко. Разбира се проблема се реши с метална пластина, която я закрепих от вътрешната страна с винтове, гумичката на амортисьора я извадих също, то от нея идва целия проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Аз моята я оправих, изрязах гумичката в амортисьорчето (подкастрих я с макетно ножче, докато диаметъра не стана колкото на прозрачното бутало), пробих  и дупчица отзаде, както беше препоръчано тук във форума и смазах , сега буталото не е "халтаво" но се движи привидно лесно.

А панатата залепих с двукомпонентно лепило , за което говореше колегата от по горен пост.

 

Искам да Благодаря на всички за съветите :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги,

 

Днес и аз ремонтирах въпросната дясна пантичка. Използвах шпилка м5 за армиране и двукомпонентно лепило. Стана изключително здраво. Който иска да види как е станало да даде мейл, за да изпратя снимки на целия процес / нещо не се оправям с прикачването/. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Колеги,здравейте.Ипри мен се счупи дясната панта.Имам си и аз своя идея как да я направя,но не мога да демонтирам жабката/в нея има сд чейнджър/.Някой може ли да обясни как да се свали само капака на въпросната жабка,а не цялата.Същият се държи на два подаващи се щифта.Точно тях се опитвах и не мага да извадя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баце свалия целата...на 5-6 винта е! Не знам да има вариант само вратичката! Чейнджъра отзад е на букса....дърпаш жабката...откачаш буксата и действаш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,здравейте.Ипри мен се счупи дясната панта.Имам си и аз своя идея как да я направя,но не мога да демонтирам жабката/в нея има сд чейнджър/.Някой може ли да обясни как да се свали само капака на въпросната жабка,а не цялата.Същият се държи на два подаващи се щифта.Точно тях се опитвах и не мага да извадя.

Капака на жабката се сваля,точно тези двата щифта ги грабваш с едни клещи и дърпаш здраво,доста плътно влизат и не излизат лесно.

Нямам спомен но мисля,че първо с една отверка мушнах  и с нещо чукнах докато се подвади малко щифта,за да може да се хване с клещите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Здравейте,

Може ли да ми препоръчате някой майстор на пантите на жабката за Audi А4 2002г. 

Оказа се че е ремонтирана от предния собственик с метални кланки като от горния линк.

Благодаря предварително.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото повече ги лепиш, толкова повече се трошат! Аз моите си ги правих два пъти и на третия си купих нов капак за жабката! Вярно - 300лв, но имаш нова и здрава жабка! Оставяш я без амортесьор и си ОК!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Здравейте.

Едната а4-ка в семейството е със заключена жабка. Проблемът е ключалката, която е счупена и не отключва. През страничния панел към вратата, като натиснем зъбчето и отваря. До колкото разбирам може да се присади ключалка от друг автомобил, само трябва да се подмени патрона за да се ползва собствения ключ. Това са елементи 4, 5 и 6 от схемата на първия пост.

Въпросът ми е да търсим ли втора ръка vs. нова ключалка и колко да подготвя чичо ми, че ще струва тая част?!

 

На другата а4-ка всичко е наред с жабката, като единствено се отваря и затваря много трудно. Доколкото разбирам, това може и да е една предпоставка за така честото разбиване на пантите. Аз си мислех, че това нещо няма стандартен амортисьор, но след като поспорихме с чичо ми, сега разгледах в нета, че е някъде отдолу вдясно. С уговорката, че не съм потърсил в нашия форум за това, попаднах на две статии, като в тази: Preventing the common Audi A4/S4 Glovebox hinge break предлагат някакво смазване, което ми се струва по-кадърния вариант, а в този форум: DIY: How to prevent your glove box hinge from breaking някакво разпробиване.

Тук, хубавото, е че май няма да трябва да се сваля жабката, но може да ме посъветвате с какво мазило да го смажа!?

 

Поздрави,

Костадин

Редактирано от kostadinnm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачаш амортисьорчето което държи жабката след което го разглобяваш и изваждаш гуменото пръстенче(вътре в самото амортисьорче).После сглобяваш по обратния път.В следствие на премахването на пръстенчето,хода на вратата на жабката ще бъде свободен и просто трябва по плавно да се отваря и затваря(да не се пуска рязко).Пробвах да го смажа преди описаната процедура но пак има напрежение заради което на по късен етап следва счупване на пантата.Това е моят опит с жабката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята си се отваря свободно. Мисля няма или някой е премахнал амортисьора напълно. Отваря си се като обикновен шкаф. Отворя ли ключалката си пада свободно до доло.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, значи това наистина не е баш амортисьор.

materacci, мерси за инструкциите.

GamaON, явно при теб някой е свършил процедурата описана от колегата отгоре.

 

А, за самата ключалка може ли някой да сподели нещо, че на чичо ми му искали някъде 47лв. мисля, но ако става втора ръка(самия механизъм не е чак толкова амортизируем) има доста обяви наоколо и да го насоча?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...