Jump to content

AUDI A4 1.8T quattro


Recommended Posts

Здравейте спрял съм се на едно AUDI A4 1.8T quattro AVANT с ръчни скорости внос от Германия на 103000 км. Може ли да ми кажете нещо повече за автомобила ?

- Разход

- Консумативи /първоначални/

- с ангренаж или с верига е мотора

- дават ли някякви чести проблеми

Общо взето е това...., забравих да кажа, че е 1998 година

Благодаря предварително за инфото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето беселине плачеш за банан и нямаш място в тоя форум.

По темата, колата почти сигурно е на повече километри. Покарай колата и след това я вкарай в сервиз за да видиш има ли записани грешки в компютъра. Другото са стандартните тестове за сходимост, съединител, сериозни удари ( колата е с поцинковано купе и не грябва да има ръжди).

Първоначалното обслужване е около 1000 лв. (включвам дискове и накладки).

Разхода е 12 - 16+ градско, според теглото на десния крак, натовареността на трафика и дължината на дистанцията.

Извънградско е 9 - 13+.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво да ти кажа разхода много зависи от начина на каране, но под 10 градско забрави на дълго с 130-140 може и 9

Консумативи - филтрите излизаха към 60 лв. маслото в зависимост какви пари ти се дават от 10 лв. на горе за литър - събира 3.5 литра

Ангренажен ремък с всичките му там ролчици - 300 - 350 лв. останалите два с техните ролки към 100 - 150 ако не се лъжа.

Проблеми - аз моето го имам от полвин година не ми е давало никакви проблеми , само блока на АБС ми се скапа. Иначе колата си е перфектна, аз съм много доволен и не бих се замислил вече за друга марка автомобили

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-важно е в какво състояние е колата да не е изтормозена. Абе да си личи че е запазена не се хвърляй на първата и после да се счупиш от ремонти и да се отвратиш от марката само защото предишният собственик е бил пълен мурдър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам темата на колегата и аз да питам за еднa колица. Някой дали има наблюдения.Дали ще понесе газов инжек.?

А4 Б5 1.8Т quattro

Ако ли не, другияt ми вариант е E46 328i

но ми се кара quattro :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куатро 1.8 Т -150 к.с. пред 328 ,ако е за фъна в сток състояние ,не е оферта според мен,освен ако не държиш да е ауди на всяка цена. Иначе във варианта 180 к.с. сток или пък по-слабото Т със съответните силови подобрения,си става сериозна оферта определено пред атмосферката на бенве.

П.П.Преебания с В5 хейтър Беселин,дет сере постоянно по въпроса ,ако иска да пусне тема да обсъдим надежността на В5,да ми каже аз защо за вече малко повече от 60 хил.км. нямам никакви оплаквания от модела,като естествено не броя някви дреболии дет се случват на всяка кола и консумативи.Включително и "чупливото" турбо,носачи и рейка ,надигнати табла,изгоряли пиксели там и някви други драми описвани повсеместно не са ми правили драматичен проблем .Едва ли съм случил на реални километри или на някво изключение.По-скоро някои хора трябва си отговорят на въпроса кво очакват от 96-7 г. кола купена на 14-15 години ,с идеята да я купим ако може за без пари ,щот те нали вървят по 3500-4000 ,а тея дет са за повече са жива спекулация и фейслифта е само едни фарове разлика :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми хареса Аудито! http://www.cars.bg/u522068

точно това ауди е на едно момче от форума но влиза много рядко , до колкото знам тази кола е гледана като писано яице , поне с това ако мога да помогна а и не е карана много в бг мисля че не повече от 5000 км.Да допълня за 1.8Т на газ ....аз карам на газ почти 20 000 км и до сега никакъв проблем с нищо що се отнася до газовата уредба..никакви ядове нямам колата си върви перфектно и не съжалявам че съм я сложил ГИ-то..

Редактирано от bugssy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 Т се разбира чудесно с газта.Ако смяташ да го караш сток де.Сложиш ли чип почват и драмите с газта.

Верно ли!!! :zustimm: ... Ела го кажи на моя кошник със 100+ 000 км на газ и чип ...

точно това ауди е на едно момче от форума но влиза много рядко , до колкото знам тази кола е гледана като писано яице , поне с това ако мога да помогна а и не е карана много в бг мисля че не повече от 5000 км.Да допълня за 1.8Т на газ ....аз карам на газ почти 20 000 км и до сега никакъв проблем с нищо що се отнася до газовата уредба..никакви ядове нямам колата си върви перфектно и не съжалявам че съм я сложил ГИ-то..

Ако това е вярно - Аудито определено е оферта ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това което ти казвам е това което знам ....собственика е сериозен сега не му правя реклама ама си е тертеплия и си пази колицата имам му скаипа ако искаш по късно ще ти го пратя да го питаш това онова ако те интересува...А относно газта е на 101% вярно никакъв проблем нямам с нея , само да спомена че ГИ ми е Ланди Ренцо за други марки ГИ нямам наблюдения но за моята е такова положението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куатро 1.8 Т -150 к.с. пред 328 ,ако е за фъна в сток състояние ,не е оферта според мен,освен ако не държиш да е ауди на всяка цена. Иначе във варианта 180 к.с. сток или пък по-слабото Т със съответните силови подобрения,си става сериозна оферта определено пред атмосферката на бенве.

П.П.Преебания с В5 хейтър Беселин,дет сере постоянно по въпроса ,ако иска да пусне тема да обсъдим надежността на В5,да ми каже аз защо за вече малко повече от 60 хил.км. нямам никакви оплаквания от модела,като естествено не броя някви дреболии дет се случват на всяка кола и консумативи.Включително и "чупливото" турбо,носачи и рейка ,надигнати табла,изгоряли пиксели там и някви други драми описвани повсеместно не са ми правили драматичен проблем .Едва ли съм случил на реални километри или на някво изключение.По-скоро някои хора трябва си отговорят на въпроса кво очакват от 96-7 г. кола купена на 14-15 години ,с идеята да я купим ако може за без пари ,щот те нали вървят по 3500-4000 ,а тея дет са за повече са жива спекулация и фейслифта е само едни фарове разлика :zustimm: .

Колега щом на теб не са ти правили драматичен проблем такива повреди и дефекти значи нищо не би могло да те впечатли.И ти сигурно си от колегите, които описват съединител за 1500лв с думата консуматив.За мен такива неща обаче са разочарование.Свят голям хора всякакви.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...И ти сигурно си от колегите, които описват съединител за 1500лв с думата консуматив...

Извинявам се , че се меся в спора, ама това цена в сервиз на Порше ли е или ???

Питам щото моя го смених, като извадих от вътре Закс и сложих пак такъв - цената (по спомен) съединител-230, труд за смяна 150лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено колеги и на мен повече ми харесва А4-та. Пък много ми се кара quattro и то бензин. Тези дни ще се обадя за оглед. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено колеги и на мен повече ми харесва А4-та. Пък много ми се кара quattro и то бензин. Тези дни ще се обадя за оглед. :hilezh:

Давай смело, но и все пак помисли, че при тия километри съединителят е тамън за смяна или максимум в следващите 10 000 километра(някой да ме поправи ако греша). Аз като си взех моята(1.8TQ B5 APU) всичко беше наред и се усещаше съвсем нормално(обявени 132000 пробег), дори с чип тунинг и на газ(сложени след покупката). Можех от ниски обороти да си потеглям и се държеше добре, но си имах едно на ум. Реших все пак да взема да го сменя съединителя ей така, пък и имах парите. Оказа се, че феродо по тоя диск не е останало и не само, беше почнало да стърже маховика чак по главите на болтовете. Сега имам на ум една скъпа смяна на маховик, който има колебания не само тангенциални ами и напречни. Това е нещо, което на компютърна диагностика не излиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Няма по-готино усещане от 4х4 на бърз автомобил за екстремно каране ... А зимата, когато падне сняг и всички се влачат, ти си караш спокойно ... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...