lazomilev Публикувано 30 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2011 Здравейте колеги,За смяна на тампони съм, накакви препоръки какви, и къде да отида да ми ги сменят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 30 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2011 Какви са ти симптомите, че си за смяна на тампони на двигател и за двата ли става на въпрос или на левия, който е с датчик ?Понеже и моя е за смяна и за това питам и ми е любопитно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gustav Публикувано 30 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2011 Тампоните на двигателя са повече от 2 и някои от тях са доста скъпи. Трудът също не е евтин, затова най-добре отиди първо в сервиз за да та кажат кои са за смяна и да ти направят оферта. Събери 2-3 оферти и ще си избереш сервиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazomilev Публикувано 30 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2011 Какви са ти симптомите, че си за смяна на тампони на двигател и за двата ли става на въпрос или на левия, който е с датчик ?Понеже и моя е за смяна и за това питам и ми е любопитно.Този с датчика показва че е за смяна, отделно имам симптомите тресе при потегляне на наклон.Според мен също са доста повече от два... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 1 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2011 И при мен тресе на първа само при потегляне и си мислех, че е от съединителя, дано да е само от тампон де.Аз моя го хванах, като сменях антифриз и колата беше вдигната на стенд и тампона с датчика беше омаслен, не ми е показвало, че е за смяна, освен ако не се вижда само чрез Ваг-ком, но така и така ще сменям него, реших и другият от дясно да сменям, не знаех че има още тампони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 1 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2011 Тампоните са точно четири броя, 270 лв струва един, сменят се по двойки, а не единично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 1 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2011 А какъв е редът на двойките преден със заден или предни-задни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 3 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2011 Или двата предни, или двата задни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 3 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2011 Задни тампони, имате предвид, тези които са на скоростите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 4 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2011 (Редактирано) колеги тампоните на двигателя са три,от зад са два ляв и десен и двата са хидравлични,и от пред е един нормален и не се сменят по двойки,а само прецакания грешка на вак/ком не дават,като изпуснат маслото тогава ПС говорим за А4 Б6 Редактирано 4 Декември 2011 от bori Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 4 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2011 Извинявам се, аз говорих за 2.5 TDI AFB на А6.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_ganev Публикувано 12 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 А защо на томпона има датчик тогава немога да си го обесня?Питам найстена защото има тампони без датчик на много по ниска цена от тези със датчик.Каква роля играе датчика реално и може ли да се сложи тампон без датчик на мястото на тампон с датчик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 (Редактирано) Ще изкопая застаряла тема, но с тези тампони вече де дразня.... Няма тампони с датчик. Това не е никакъв датчик, а ел.магнитен клапан. Грешка за повреден тампон Няма. Има грешка ако е прекъсната бубината на клапана или е изключена буксата му. Тампона е хидравличен двукамерен и клапана е на връзката м/у двете камери. Представете си два обема по 50мл. =100мл и масло общо в тях 50мл.. Когато е отворен клапана маслото преминава свободно от едната в др.камера и тампона е по-мек и обратното - затворен клапан-маслото не преминава-тампона е твърд. Така се уравновесява двигателя като се контрират непрекъснато вибрациите и разклащането му. Хидравличните тампони са два-ляв и десен, ако беше напречен мотор щяха да са преден и заден. Повредата на тампоните е свързана с изтичането на маслото им по една или друга причина. И по-спокойно, на добре работещ двигател няма никакви драми след монтирането на тампон без "датчик" важно е от стария тампон да се извади клапана и да се остави включен в куплунга му. Последната такава манипулациа е на личното ми А6 ц4 2,5тди, като монтирах тампон от бензинов двигател и който не вярва, че разлика няма да дойде да види. Редактирано 11 Юли 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
railfan Публикувано 28 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 (Редактирано) Здравейте, ползвам темата на колегата да питам как ще е най - лесно да сменя тампоните на мотора афн? В единия вариант е да откача стабилизиращата щанга отпред, да подпра едната лапа на двигателя и да смъкна стойката която хваща тампона отдолу и щангата страна по страна. В другия, се чудя с какво и къде точно да го подпра ако вдигна отстрани, за да остане вдигнат и да пусна купето колкото да освободи тампона(без да свалям други неща)? Моля за компетентни мнения, от хора които са го правили в домашни условия…. Или ако не в домашни, на подемник вдигната цялата кола къде да подпра мотора(без картера), че да освободя и двата едновременно? Б5, АФН, предно. Редактирано 28 Октомври 2021 от railfan Правопис Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 "Греда за повдигане на двигател". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
railfan Публикувано 28 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 (Редактирано) Нико, нали не мислиш, че ще си купя греда за 150 лева за еднократна смяна на два тампона? Ако ще давам тия пари, ще отида в сервиз да ми ги сменят… Отговори ако знаеш как да стане без такова пособие. Редактирано 29 Октомври 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 28 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 https://www.youtube.com/watch?v=3T8CkyXPJfo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване