Jump to content

Тампони на двигател


lazomilev

Recommended Posts

Какви са ти симптомите, че си за смяна на тампони на двигател и за двата ли става на въпрос или на левия, който е с датчик ?

Понеже и моя е за смяна и за това питам и ми е любопитно.

:stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните на двигателя са повече от 2 и някои от тях са доста скъпи. Трудът също не е евтин, затова най-добре отиди първо в сервиз за да та кажат кои са за смяна и да ти направят оферта. Събери 2-3 оферти и ще си избереш сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са ти симптомите, че си за смяна на тампони на двигател и за двата ли става на въпрос или на левия, който е с датчик ?

Понеже и моя е за смяна и за това питам и ми е любопитно.

:lol:

Този с датчика показва че е за смяна, отделно имам симптомите тресе при потегляне на наклон.

Според мен също са доста повече от два...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен тресе на първа само при потегляне и си мислех, че е от съединителя, дано да е само от тампон де.

Аз моя го хванах, като сменях антифриз и колата беше вдигната на стенд и тампона с датчика беше омаслен, не ми е показвало, че е за смяна, освен ако не се вижда само чрез Ваг-ком, но така и така ще сменям него, реших и другият от дясно да сменям, не знаех че има още тампони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задни тампони, имате предвид, тези които са на скоростите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги тампоните на двигателя са три,от зад са два ляв и десен и двата са хидравлични,и от пред е един нормален и не се сменят по двойки,а само прецакания грешка на вак/ком не дават,като изпуснат маслото тогава :bia:ПС говорим за А4 Б6

Редактирано от bori
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

А защо на томпона има датчик тогава немога да си го обесня?Питам найстена защото има тампони без датчик на много по ниска цена от тези със датчик.Каква роля играе датчика реално и може ли да се сложи тампон без датчик на мястото на тампон с датчик?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Ще изкопая застаряла тема, но с тези тампони вече де дразня....

Няма тампони с датчик. Това не е никакъв датчик, а ел.магнитен клапан. Грешка за повреден тампон Няма. Има грешка ако е прекъсната бубината на клапана или е изключена буксата му.

Тампона е хидравличен двукамерен и клапана е на връзката м/у двете камери. Представете си два обема по 50мл. =100мл и масло общо в тях 50мл.. Когато е отворен клапана маслото преминава свободно от едната в др.камера и тампона е по-мек и обратното - затворен клапан-маслото не преминава-тампона е твърд. Така се уравновесява двигателя като се контрират непрекъснато вибрациите и разклащането му. Хидравличните тампони са два-ляв и десен, ако беше напречен мотор щяха да са преден и заден. Повредата на тампоните е свързана с изтичането на маслото им по една или друга причина. И по-спокойно, на добре работещ двигател няма никакви драми след монтирането на тампон без "датчик" важно е от стария тампон да се извади клапана и да се остави включен в куплунга му. Последната такава манипулациа е на личното ми А6 ц4 2,5тди, като монтирах тампон от бензинов двигател и който не вярва, че разлика няма да дойде да види.

Редактирано от krasitt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 years later...

Здравейте, ползвам темата на колегата да питам как ще е най - лесно да сменя тампоните на мотора афн? 
В единия вариант е да откача стабилизиращата щанга отпред, да подпра едната лапа на двигателя и да смъкна стойката която хваща тампона отдолу и щангата страна по страна.

В другия, се чудя с какво и къде точно да го подпра ако вдигна отстрани, за да остане вдигнат и да пусна купето колкото да освободи тампона(без да свалям други неща)?

Моля за компетентни мнения, от хора които са го правили в домашни условия…. Или ако не в домашни, на подемник вдигната цялата кола къде да подпра мотора(без картера), че да освободя и двата едновременно?  Б5, АФН, предно. 

 

Редактирано от railfan
Правопис
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нико, нали не мислиш, че ще си купя греда за 150 лева за еднократна смяна на два тампона? Ако ще давам тия пари, ще отида в сервиз да ми ги сменят… 

Отговори ако знаеш как да стане без такова пособие. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...