Jump to content

На скорост ми светка лампа на таблото и звъни зумер???


bulhomes

Recommended Posts

Повече от 10 години го карам това Ауди 80 и досега не ми се беше случвало. Напоследък зачестява. Както си карам в средната конзола на таблото долу вляво светка една лампа и звъни зумер. На лампата пише "CAT", но не съм сигурен дали точно това трябва да пише, защото май му е петото табло. Като изключа от скорост гасне веднага. Повечето пъти и като отнема газта само - пак гасне (но не винаги). Пробвах като свирне да натисна само съединителя, но не гасне. Всичко ме води към някакъв датчик на скоростната кутия, но незнам че има такъв, къде и за какво е. Ще бъда благодарен ако ме насочите. Понеже преди беше по-рядко, а сега вече е почти постоянно - вече не се търпи. То сигурно и не трябва да се търпи, ама колата си върви.....

Редактирано от bulhomes
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен, но CAT ме навява на мисълта че е нещо сврзано с катализатора или ламбдсондата. А и обясненията ти че при подаване на газ светка, при отпускане на педала гасне ... Аз имам такава лампа на таблото от S6 но никога не ми е светкала, не съм се и интересувал за какво е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се изнандах да има датчици за маслото на скоростната кутия, но пък от друга страна - на китайския ми агрегат има, пък що се чудя, че и на Аудито да има...

Иначе катализатора поне преди 5 години го изрязаха и изхвърлиха вътрешностите от него. Ако това е бил и катализатор де. Май беше първото гърне след генерацията. Имаше едни финни като пчелни пити ( но много по-ситни) в него. Та доколкото ми е известно към катализатора трябва да ходят кабели, но при мен не видях. Старичко е - 88 година.

Това че пише CAT, повтарям, че не е сигурно дали тряба да е точно така. Имам вече доста разглобени километражи заради прословутото гумено зъбно колело и не помня кой беше оригиналния за да твърдя коя лампа трябва да е там. Ако трябва - да дам подробности, че да кажете коя лампа трябва да е там.

Второто ми табло даде странна за мен реакция. Генератора зареждаше само на високи обороти. След много умуване се оказа, че било от таблото. Казвам го, за да се знае, че въпреки, че на външен вид и в куплонзите са еднакви - могат да работят по различни начини. Това пак за лампата "CAT". С това табло съм от 3 години, така, че няма как да е от него.

Редактирано от bulhomes
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако при поодаване на газ светка (и писка) и при отнемане гасне - залагам на датчик за налягане на маслото... :hilezh:

коя лампа ти свети за маслото ако е тя това е отговора.Пробвай откачи датчика за маслото и подаи газ над 2000оборота ако пак ти светне сащата лампа значи е от това,и дано да е само от датчика, а не от налягането.

Редактирано от phantom_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казва колегата по-горе това е проблем с датчика,за високо налягане на маслото.Светването на лампата и зумера става след като се премине границата от 2000 об/мин.Това,че пише САТ не означава,че я има тази функция поради това,че таблото не е от тази кола.Долу в ляво е лампата,за маслото.Като начало провери кабела,който влиза в датчика,за високо налягане и ако всичко е наред смени датчика въпреки,че съм имал случай със същите симптоми и проблема беше в таблото/студена спойка/.Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарение на колега от форума, който си е преснимал и качил немското ръководство се оказва, че наистина е датчика за високо налягане на маслото.

AudiLampa.jpg

Ще го видя датчика, но се чудя защо свети. Според мен е по-вероятно да си работи добре щом сигнализира, та чуденката ми е от какво може да се е понижило налягането на маслото и как да го оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се е понижило от износена маслена помпа или по - лошо износени лагери на мотора . Преди да правиш каквото и да е отиди в някой сервиз да ти замерят налягането на маслото при ниски и средни обороти на хубаво загрял мотор .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря на всички във форума, благодаря и на собствениците му, че са го създали, благодаря и на тези, които са измислили компютрите и интернет, ...

Лесно става, когато знаеш какво да тъсиш. Оказа се скъсан кабел на датчика за налягането на маслото (над масления филтър).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...