Jump to content

Едно проектче за А6 2,8 30V automat


Recommended Posts

в началото - АНА 2,8 30 клапана , 192кс . Колата е А6 автомат куатро

11030610036dz.jpg

цялото КИТче преди да го монтираме

11030610019ss.jpg

прекрасен и чисто нов Итън компресор, 315 дюзи и подходящо направен софтуер допълват цялата картинка

вече монтиран ...

26030614344qd.jpg

доста добре се държи , изчезна всякаква мудност , особено на около 4000 оборота направо полудява. По предварителни данни - около 300кс

26030614350mg.jpg

И за финал и направихме чип тунинг на скоростната кутия - автомата направо полудя - оборотите падат по 900 на всяка смяна (преди беше по 1500-800) и поема перфектно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, добре изглежда! :D

А добре ли е хванато това компресорче, че до колкото знам ги гонят проблеми с центробежните сили....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, добре изглежда! :D

А добре ли е хванато това компресорче, че до колкото знам ги гонят проблеми с центробежните сили....

тва сериозно ли питаш :D Така е хванато , че си е част от мотора вече :D В смисъл захваща се на мястото на оригиналния всмукател.

Целия КИТ беше доста добре оборудван за разлика от всички турбо КИТ-ове досега поръчвани. Сега чакам да дойде за Кайен същото нещо , но ми обявиха 3 месеца срок на изработка и доставка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен Кит-а и софт-а, друго сменял ли си по колата? Оси, спирачки, окачване...?

ами да - спирачките отпред са от S6 заедно със шенкелите. Сток спирачките бяха много зле , а идеята за компресора дойде в последствие. Окачването е сток, все пак това си е лимо а не бегачка :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D:D браво браво евала!! я ми кажи как излезе като цена тва колега ??инересно ми е !цели 100 коня отгоре на атмосферка си е луда работа! :D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-после някой да направи качествен тунинг с използване на чарджър а не на турбо, евала колега :D:D

И аз се интересувам каква дойде крайната цена на кит-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е разреждана , налягането е 0,4 стабилно откъм 2500 оборота (не съм гледал точно).

КАто пари всичко с чипа за автоматика отиде на 6000$. Имайте предвид , че всичко като части е ново и не са правени никакви компромиси

засега толкоз , скоро като му омръзне на човека ще я буустнем още малко , поне варианти има за това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнооо съм зле... въобще не видях като хората първите снимки как изглежда това "нещо" и как с хваща с двигателя. :) Бих си сложил такова одма, ако имах такъв 2.8. Сигурен съм, че е станало адски приятно за каране, особено щом е автомат. Още веднъж браво, Владо! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как да се задъхва бе човек, то на високите полудява направо АУДИто. Тва си му е стандартната ролка, работи си идеално до към 7000 оборота. Повече не смея да го пускам да ходи :hilezh:

Въобще комбинацията V6 + Supercharger си американска класика :hilezh: само да не беше с немски номера , доста бих се поотпуснал :hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това жувотно няма нито турболаг нито някакви резки промени в налягането, хвала и от мене. Дали има шанс тази кола да дойде на някоя среща на АКБ че да се порадваме и на живо :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами за срещата няма проблеми , около Великден колата ще е при мен за няколко финални настройки - да я закачиме на wide-band и да видиме сместа (макар че се обзалагам , че е презапасена отвсякъде) , а и трябва да анулирам грешките след махането на КАТализаторите.... пустата кошница е с 4 ламбда сонди и веднага хвана липсата на катализаторите.... (тука ако някой има идеи ще е от полза :hilezh: ) Също и по генерацията ми се иска да се заиграя , да паднат големите гърнета дет са отдолу и куп други малки нещица

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам за ламбдата и катализатора се слага ламбда симулатор :hilezh:

КОЛАТА Е СУПЕРРР :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...