Jump to content

Едно проектче за А6 2,8 30V automat


Recommended Posts

ами за срещата няма проблеми , около Великден колата ще е при мен за няколко финални настройки - да я закачиме на wide-band и да видиме сместа (макар че се обзалагам , че е презапасена отвсякъде) , а и трябва да анулирам грешките след махането на КАТализаторите.... пустата кошница е с 4 ламбда сонди и веднага хвана липсата на катализаторите.... (тука ако някой има идеи ще е от полза :hilezh: ) Също и по генерацията ми се иска да се заиграя , да паднат големите гърнета дет са отдолу и куп други малки нещица

сондите след катализаторите не са регулиращи а само диагности4ни - не бъркат настроиките, но дразнят с наличието на грешка..

вадиш диагностичните сонди от трабите и на тяхно място навиваш две стари фордови свещи (идеята е в резбата, а не в марката :hilezh: )

диагностичните сонди ги затапваш с пластмасови капачета - примерно от други ламбда сонди които си сменял.. новите си имат капаче и ги оставяш отвън на въздух.. превържи ги по някакъв начин към тръбите, но така че нито да висят нито да тракат в тях.. изчисти грешките и се моли да не се появят пак :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

брат, тва не става . В Крафт я водих да махат КАТовете и там се кълняха , че нямало да има грешка, кво ли не правиха и пак

Иначе е ясно а кво са тея 2рите сонди, ама проблема е друг - в разхода... И съм убеден , че като излезнат грешките веднага се вдига и то с доста....сега е около 22/100км

Ламбда емулатори също си мисля да сложа, ама трябва да са от ОБД тип (така се казват) и пак няма гаранция , че ще стане. Сондите са от 4ри жичните

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой знае колко е качествен :hilezh:

Бива си го. 98-ма реколта, от А6. Свалих му главите, смених гумички, почистих клапаните (30 броя, майстора се разплака накрая), Масло на 1000 км, сменени всички ремъци, водна помпа, термостат. До такава степен няма какво да му се прави, че му боядисах колекторите (онези сивите, пластмасовите) и шайбата на хидравличната помпа (сива), и болтчетата, които я държат (черни).

Разход извънградско ми дава под 8 (осем) бензин, градско около 13. Това за кола 1800 кг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

евала  :hilezh:  ама защо в тая тема реши да се похвалиш.... :hilezh:

Не се хваля, просто си спамя :hilezh: Евала за проекта, ако бях още със 2.8-цата, със сигурност щях да ти извадя душата да дадеш координати на фирмата, от която си поръчал компресора. Със здраве да си я караш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай моля ти се инфо за електрониката и някакви данни за компресора! Казваш"подходящо направена" тоест изцяло нова или само чипосана???

имам предвид изцяло ремапнат сток компютър - тоест "чипосана" ако така по-ти харесва :hilezh: За компресора какво да ти каза - намери на Итън сайта и там има всичко . Принципно е двойно витлов тип за ниско налягане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали има възможност да се сложи едно такова на 2.6 или е само за 2.8?

АСЕ мотора даже според мен е доста по-подходящ , сега ще запитам в Щатите ка стоят нещата за него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.6 е ABC...

да бе, верно. пишех лично за АСЕ а ми беше в главата още :hilezh::hilezh:

за съжаление няма готов КИТ за 2,6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

малко го закъсах - не мога да намеря ламбда емулатор за този мотор - АНА е кода , 2,8 30клапана .

Търсих къде ли не, всякакви ОБД емулатори има , но не стават за този мотор.... :bia: Става дума за не точно емулатор , а устройство , което постоянно затрива грешките от 2рите сонди (колата е с 4 сонди фабрично) . Много бих искал да не се появяват тези грешки за ефективността на катализаторите ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Здравейте колеги. Да съживим един "мъртвец" тука :) Може ли някой да осветли малко казуса: http://motorsport.bg/2011/03/01/турбо-срещу-компресор-епичната-битка/

Колко всъщност е епична битката ? Наистина ли компресора има повече "+"сове от турбото и ако е така, къФ го подхранваме ние миксираните ? Бих искал и да попитам колегата Vi-MAX, колко ТОЧНО кончета всъщност е станала А6-цата му ? Някакви динамични показатели - ускорение от 0 до 100км/ч, 400м отсечка и т.н. Поздрави :bia:

Редактирано от centrino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали като краен резултат колата е станала по-бърза от s6 4.2 , защото с тия 6000$ можеш да си купиш такава. :)

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

компресорите развиват мощността много по-линейно от турбо-компресорите (да турбините се състоят от турбина и компресор), като това за мен е най-големия им +, разбира се има и други - можеш да имаш някакво налягане от много ниски обороти, поради липсата на рестриктор в изпускателя имаш по-добре VE (Volumetric efficiency), от което би следвало малко по-нисък разход при малките натоварвания. Пак поради липсата на рестриктор в изпускателите, катализатора достига много по-бързо работна температура, съответно имаш и екологичен +

Работата обаче е там, че при големите натоварвания ефективността на компресора почва да отстъпва на турбо-компресора. Като цена за изработка несмея да ги оценям, много съм далеч от това.

Като цяло си мисля че в бъдеще ще виждаме все повече мотори с компресори в средния клас автомобили. При спортистите мисля че турбо-компресорите няма да отстъпят.

Има и още потенциял обаче при турбо-компресорите, който ще видим как ще се развие - евентуално ползване на променлива геометрия при бензинови мотори, варианти за ел. подпомагане при ниски обороти и малки натоварвания и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Ето една чарджната А4-ка мисля че е със същия двигател (АНА 2.8 30v). Тази е с компресор PES G2($3500)

Редактирано от montauto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...