M Публикувано 17 Април 2006 Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 ами за срещата няма проблеми , около Великден колата ще е при мен за няколко финални настройки - да я закачиме на wide-band и да видиме сместа (макар че се обзалагам , че е презапасена отвсякъде) , а и трябва да анулирам грешките след махането на КАТализаторите.... пустата кошница е с 4 ламбда сонди и веднага хвана липсата на катализаторите.... (тука ако някой има идеи ще е от полза ) Също и по генерацията ми се иска да се заиграя , да паднат големите гърнета дет са отдолу и куп други малки нещица←сондите след катализаторите не са регулиращи а само диагности4ни - не бъркат настроиките, но дразнят с наличието на грешка..вадиш диагностичните сонди от трабите и на тяхно място навиваш две стари фордови свещи (идеята е в резбата, а не в марката )диагностичните сонди ги затапваш с пластмасови капачета - примерно от други ламбда сонди които си сменял.. новите си имат капаче и ги оставяш отвън на въздух.. превържи ги по някакъв начин към тръбите, но така че нито да висят нито да тракат в тях.. изчисти грешките и се моли да не се появят пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vi-MAX Публикувано 17 Април 2006 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 брат, тва не става . В Крафт я водих да махат КАТовете и там се кълняха , че нямало да има грешка, кво ли не правиха и пак Иначе е ясно а кво са тея 2рите сонди, ама проблема е друг - в разхода... И съм убеден , че като излезнат грешките веднага се вдига и то с доста....сега е около 22/100км Ламбда емулатори също си мисля да сложа, ама трябва да са от ОБД тип (така се казват) и пак няма гаранция , че ще стане. Сондите са от 4ри жичните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 18 Април 2006 Доклад Share Публикувано 18 Април 2006 Кой знае колко е качествен ←Бива си го. 98-ма реколта, от А6. Свалих му главите, смених гумички, почистих клапаните (30 броя, майстора се разплака накрая), Масло на 1000 км, сменени всички ремъци, водна помпа, термостат. До такава степен няма какво да му се прави, че му боядисах колекторите (онези сивите, пластмасовите) и шайбата на хидравличната помпа (сива), и болтчетата, които я държат (черни).Разход извънградско ми дава под 8 (осем) бензин, градско около 13. Това за кола 1800 кг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vi-MAX Публикувано 18 Април 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2006 евала ама защо в тая тема реши да се похвалиш.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 18 Април 2006 Доклад Share Публикувано 18 Април 2006 евала ама защо в тая тема реши да се похвалиш.... ←Не се хваля, просто си спамя Евала за проекта, ако бях още със 2.8-цата, със сигурност щях да ти извадя душата да дадеш координати на фирмата, от която си поръчал компресора. Със здраве да си я караш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vi-MAX Публикувано 18 Април 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2006 Дай моля ти се инфо за електрониката и някакви данни за компресора! Казваш"подходящо направена" тоест изцяло нова или само чипосана???← имам предвид изцяло ремапнат сток компютър - тоест "чипосана" ако така по-ти харесва За компресора какво да ти каза - намери на Итън сайта и там има всичко . Принципно е двойно витлов тип за ниско налягане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
West Публикувано 18 Април 2006 Доклад Share Публикувано 18 Април 2006 А дали има възможност да се сложи едно такова на 2.6 или е само за 2.8? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vi-MAX Публикувано 18 Април 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2006 А дали има възможност да се сложи едно такова на 2.6 или е само за 2.8?← АСЕ мотора даже според мен е доста по-подходящ , сега ще запитам в Щатите ка стоят нещата за него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 18 Април 2006 Доклад Share Публикувано 18 Април 2006 2.6 е ABC... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vi-MAX Публикувано 18 Април 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2006 2.6 е ABC...← да бе, верно. пишех лично за АСЕ а ми беше в главата още за съжаление няма готов КИТ за 2,6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
West Публикувано 18 Април 2006 Доклад Share Публикувано 18 Април 2006 Много неприятно. И все пак мерси за информацята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vi-MAX Публикувано 24 Май 2006 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2006 малко го закъсах - не мога да намеря ламбда емулатор за този мотор - АНА е кода , 2,8 30клапана . Търсих къде ли не, всякакви ОБД емулатори има , но не стават за този мотор.... Става дума за не точно емулатор , а устройство , което постоянно затрива грешките от 2рите сонди (колата е с 4 сонди фабрично) . Много бих искал да не се появяват тези грешки за ефективността на катализаторите .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
centrino Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 (Редактирано) Здравейте колеги. Да съживим един "мъртвец" тука Може ли някой да осветли малко казуса: http://motorsport.bg/2011/03/01/турбо-срещу-компресор-епичната-битка/Колко всъщност е епична битката ? Наистина ли компресора има повече "+"сове от турбото и ако е така, къФ го подхранваме ние миксираните ? Бих искал и да попитам колегата Vi-MAX, колко ТОЧНО кончета всъщност е станала А6-цата му ? Някакви динамични показатели - ускорение от 0 до 100км/ч, 400м отсечка и т.н. Поздрави Редактирано 3 Март 2011 от centrino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 (Редактирано) Дали като краен резултат колата е станала по-бърза от s6 4.2 , защото с тия 6000$ можеш да си купиш такава. Редактирано 3 Март 2011 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 4 Март 2011 Доклад Share Публикувано 4 Март 2011 Дори и преди пет години? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 4 Март 2011 Доклад Share Публикувано 4 Март 2011 Опс са видох... но дори и преди 5 години като продадеш старото ауди и додадеш парите за тунинга си купуваш спокойно С-ка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 4 Март 2011 Доклад Share Публикувано 4 Март 2011 компресорите развиват мощността много по-линейно от турбо-компресорите (да турбините се състоят от турбина и компресор), като това за мен е най-големия им +, разбира се има и други - можеш да имаш някакво налягане от много ниски обороти, поради липсата на рестриктор в изпускателя имаш по-добре VE (Volumetric efficiency), от което би следвало малко по-нисък разход при малките натоварвания. Пак поради липсата на рестриктор в изпускателите, катализатора достига много по-бързо работна температура, съответно имаш и екологичен +Работата обаче е там, че при големите натоварвания ефективността на компресора почва да отстъпва на турбо-компресора. Като цена за изработка несмея да ги оценям, много съм далеч от това.Като цяло си мисля че в бъдеще ще виждаме все повече мотори с компресори в средния клас автомобили. При спортистите мисля че турбо-компресорите няма да отстъпят.Има и още потенциял обаче при турбо-компресорите, който ще видим как ще се развие - евентуално ползване на променлива геометрия при бензинови мотори, варианти за ел. подпомагане при ниски обороти и малки натоварвания и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
montauto Публикувано 26 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2012 (Редактирано) Ето една чарджната А4-ка мисля че е със същия двигател (АНА 2.8 30v). Тази е с компресор PES G2($3500) Редактирано 26 Февруари 2012 от montauto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 29 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2012 Такова нещо има ли за ААН 2.8 12 клапана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 30 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2012 Такова нещо има ли за ААН 2.8 12 клапана?Има на MotoDyne. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване