Jump to content

ауди а3


Recommended Posts

здравейте колеги !

по принцип от 4 години съм във семейството на ауди но имам а4 1.9афн

изчетох всички теми за а3 но аз не съм като повечето момчета да исакат а3 и да не знаят какво по точно искат.

искам а3 до 2000 сас старото окоачване да е ДИЗЕЛ задалжително (вече не знам 90 или 110 коня)

на а4-ката и знам всички болежки но от а3 не съм се интересувал

ще ви бъдя благодатен ако някои ми поясни малко за минусите на тоя модел,каде са им слабите места (защото неможе да няма)и има ли разлика между 90 и 110 коня (то е ясно че има във турбините обаче бях чел преди някаде за геометрията на турбините или нещо такова)

дано някой е заинтересуван от темата и да помогне благодаря предварително !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега има писани теми, в раздела А3/ но аз мога да ти кажа следното от опита си с А3 моята е 2001 почти последния модел със стария двигател просто купето е модифицирано, 110 коне 1.9тди и за сега съм доволен .Болежките според мен са малко двигателя е железен с правия смисъл на думата стига предишния собственик да не е бил самонадеян глупак и да го е сглобявал сам.Окачването също.

Проблеми поне според мене :

Клапан Н75 редовна свирка която се сменя, ако колата много време е карана преди тебе на къси разстояние може да е спекла оста на турбогенератор, пак се раздвижва от майстор или можеш и сам .Тук там е някое маркуче.А демпфер или маховик понякога заминава но то е при всеки дизелов модел,сам можеш да го провериш като седнеш и в ниските предавки натиснеш газта ако тресе значи или е отишъл или ще си ходи ..Ролките при смяната гледай да са ти качествени поне както и маслото.Не съм чул чак фрапантни упреци за този модел а и ако нещо ти трябва има доста части .Разликата м/у 90 и 110 е турбогенератор с променливата геометрия на дюзите, точно за това ти говоря че заяжда оста понякога ако колата се кара на късо и ниски обороти.Другото е от къде и ще си я купиш и как е поддържана. Като цяло аз съм доволен.Просто един съвет ако можеш отиди и си купи извън България кола,тука напоследък не само че ги правят красавици но и ги мажат с кила течен силикон с който прикриват всички драскотени и тя свети като слънце,до след второто измиване.

Ами това се сещам аз,моята не ми е правила никакъв проблем освен този клапан Н75 но е 80 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колега катоте слушам земах да съжелявам че си земах а4 :zustimm: общо взето няма мн проблеми за които да се притеснявам . аз колата ще ходя да я взимам със едно майсторче тук в левски в най-добрия а и се занимава и с чипове и така

ами ако има още някой да допълни по темата само искам да кажа че искам да е със старото окачване стига с тея алуминиеви носачи че....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега има писани теми, в раздела А3/ но аз мога да ти кажа следното от опита си с А3 моята е 2001 почти последния модел със стария двигател просто купето е модифицирано, 110 коне 1.9тди и за сега съм доволен .Болежките според мен са малко двигателя е железен с правия смисъл на думата стига предишния собственик да не е бил самонадеян глупак и да го е сглобявал сам.Окачването също.

Проблеми поне според мене :

Клапан Н75 редовна свирка която се сменя, ако колата много време е карана преди тебе на къси разстояние може да е спекла оста на турбогенератор, пак се раздвижва от майстор или можеш и сам .Тук там е някое маркуче.А демпфер или маховик понякога заминава но то е при всеки дизелов модел,сам можеш да го провериш като седнеш и в ниските предавки натиснеш газта ако тресе значи или е отишъл или ще си ходи ..Ролките при смяната гледай да са ти качествени поне както и маслото.Не съм чул чак фрапантни упреци за този модел а и ако нещо ти трябва има доста части .Разликата м/у 90 и 110 е турбогенератор с променливата геометрия на дюзите, точно за това ти говоря че заяжда оста понякога ако колата се кара на късо и ниски обороти.Другото е от къде и ще си я купиш и как е поддържана. Като цяло аз съм доволен.Просто един съвет ако можеш отиди и си купи извън България кола,тука напоследък не само че ги правят красавици но и ги мажат с кила течен силикон с който прикриват всички драскотени и тя свети като слънце,до след второто измиване.

Ами това се сещам аз,моята не ми е правила никакъв проблем освен този клапан Н75 но е 80 лева.

Не е турбогенератор а Турбо компресор (турбина) Променливата геометрия не е на дюзите а в турбината.

Разликата между 90 и 110 коня е в дюзите а на някой 90 и в турбото тъй като има и варианти на 90 коня без променлива геометрия.

А колкото до променливата геометрия е хубаво на магистрала да я понастъпваш за да може да се поизчиства и така нямА ДА имаш проблеми.

Като цяло мотора 1.9 тди си е легенда така че и а4 и а3 в мотора няма кой знае каква разлика, в окачването е със сигурност по евтино от това на а4 но също си има недостатъци (неможе да очакваш возията на а4-та) за здравината на окачването също има + за а3 по издръжливо за наще пътища.

Вземи си а3 1.9 тди 110 това е най- добрия вариант като поддръжка и качества. Може да го чипосаш но и така ще е по пъргав от а4 1.9 тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи цялата работа е да е с читав двг и да ми хареса :zustimm: дано да няма проблемите на а4-ката че тогава наистена ще сменям марката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбирам проблемите с а4-та са ти били алуминиевите носачи, е спокойно а3 ще се родиш zustimm.gif.

А ако трябва да съм честен спрямо марката не и бях фен, но сега едва ли бих сменил АУДИ rotcol.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...