Maverick_13 Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 (Редактирано) Здравейте колеги, Ще изтупам темата малко от прахоляка за да помоля за обощение на всичко изписано горе през годините. Значи: 1. Ел. нагреватели на парното имат всички дизелови А6-ци (или поне тези, които са по-висок клас и с повечко екстри) ? 2. Включването му става при студен двигател от копчето за подгрева на задния джам? 3. До достигане на 70оC на антифриза топли купето само той (докъто е натиснато копчето за подгрева) без да отнема от температурата на двигателя или черпи топлина и от мотора? Благодаря предварително. Поздрави. Редактирано 29 Януари 2018 от Maverick_13 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Понеже не съм много вещ, мисля че управлението на този нагревател е свързано с климатроника при стандартно изпълнение. Наистина може да използвате второ реле подобно на това което управлява нагревателя на задното стъкло, но няма какво да Ви каже че охладителната течност е стигнала 70градуса и да спре подгрева. Подгрева на задното стъкло се включва при всяко натискане на бутона и е или с реле време или с термо датчик, който изключва подгрева след като се загрее стъклото. Аз все още имам идея да си го поставя на А4 Б5, но има някой затруднения относно монтажа, и най-вече разглобяване на цялото табло за да се стигне до модула на парното. След 2000г. има и А4ки с ел . подгрев, което ме навежда на мисълта че ще е по-лесно да се вземе такъв модул и да се присади на А4Б5, от колкото да се реже кутията и да се насажда около радиаторчето. Относно управлението, мисля че може да се използва съществуващата инсталация , която управлява трите подгревни свещи за антифриза, естествено кабелите трябва да се удължат и върнат в купето. Мощността е почти същата а и управлението, ще може да понесе товара на трите ел. нагревателя. Такава екстра имам в другият ми автомобил, Пежо 407, 1,6 ХДИ. и трябва да Ви кажа че това е най хубавото на тази кола. Палиш и докато се върнеш да затвориш гаража или да заключиш апартамента в колата е топло. А това че едвам духа топло са пълни глупости, без да се засяга колегата - щом едвам има топло значи сигурно ти работи само единия нагревател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване