Jump to content

Отопление в купето на Audi A4/B6


atanaskosgr

Recommended Posts

Колеги, какъв е признак на запушено радиаторче на парно. Така ли се сменя - http://www.audizine.com/forum/showthread.php/403682-B6-A4-Heater-Core-DIY . И може ли от него да са ми мазни стъклата? Колата е б7, дизел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако са ти мазни стъклата отвътре най-вероятно проблема ще е от радиаторчето на парното за съжаление. Губиш ли антифриз? Проблема ще е по-скоро от течащо радиаторче покрай самата пита. Ако е запушено ще ти е слабо парното, но няма да са мазни стъклата. Огледай поленовия филтър да не е запушен или да е „пийнал” нещо мазно, което да ти го вкарва по стъклата после.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не губя и грам, ама изобщо. А каква е логиката с радиаторчето, като то е долу в краката, не е като нс б5 високо под стъклото зад таблото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струята минава през него и отива на стъклата. Ако има лек пропуск се изпарява антифриза и се „лепи” на стъклата. Огледай и поленовия филтър, както ти писах след редакцията горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На старата ми кола, най -добре го установих , като карах докато загрее на 90 градуса с изключена вентилационна система. Когато я включих направо излизаше пара от въздуховода на предното стъкло и го замазваше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя си нямаше климатик. Просто врътката на степените на вентилатора я завъртях докрай , така се затвори притока на външен въздух. Изчаках да загрее и си пускам вентилатора на 2 и врътката на топло и все едно имам ютия на джама първите десетина секунди ( голф 3) :-) :-) :-) :-) след това се установи и капка от кутията на радиаторчето от пасажерската страна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с таблото е ясният вариянт. НО скоро сменях дунапрена около задната част на решетките на въздуховодите и видях че над линията на декоративната лайсна са само въздуховодите, всичко друго е под линията на есп визитник.... Освен това при сваляне на жабката се открива добро пространство към цялата климатична система. Обобщено,може би ще се получи с махането на: аудио, климатроник, централна конзола, жабка и ако нестане така и така идва реда на таблото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оууу пропуснал съм го линка и карам наизуст по ГОЛФ логика :):):)  Освен с напипване покрай пластмасите на педалите или нещо да навреш телефона, да направиш някоя снимка да се види дали има нещо като теч. По снимките излиза че не толкова е разглобяването колкото опасността от антифриз навсякъде  при смяна 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...