Bobu Публикувано 6 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2014 Колеги, какъв е признак на запушено радиаторче на парно. Така ли се сменя - http://www.audizine.com/forum/showthread.php/403682-B6-A4-Heater-Core-DIY . И може ли от него да са ми мазни стъклата? Колата е б7, дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2014 (Редактирано) Ако са ти мазни стъклата отвътре най-вероятно проблема ще е от радиаторчето на парното за съжаление. Губиш ли антифриз? Проблема ще е по-скоро от течащо радиаторче покрай самата пита. Ако е запушено ще ти е слабо парното, но няма да са мазни стъклата. Огледай поленовия филтър да не е запушен или да е „пийнал” нещо мазно, което да ти го вкарва по стъклата после. Редактирано 6 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 6 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2014 Не губя и грам, ама изобщо. А каква е логиката с радиаторчето, като то е долу в краката, не е като нс б5 високо под стъклото зад таблото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2014 Струята минава през него и отива на стъклата. Ако има лек пропуск се изпарява антифриза и се „лепи” на стъклата. Огледай и поленовия филтър, както ти писах след редакцията горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 6 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2014 С филтъра започнах, смених го и почистих със спирт. Ще изчистя предния джам със спирт и ще видя ефекта, мерсаж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manturbo Публикувано 6 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2014 На старата ми кола, най -добре го установих , като карах докато загрее на 90 градуса с изключена вентилационна система. Когато я включих направо излизаше пара от въздуховода на предното стъкло и го замазваше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 6 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2014 С клима или на екон? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manturbo Публикувано 6 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2014 Тя си нямаше климатик. Просто врътката на степените на вентилатора я завъртях докрай , така се затвори притока на външен въздух. Изчаках да загрее и си пускам вентилатора на 2 и врътката на топло и все едно имам ютия на джама първите десетина секунди ( голф 3) :-) :-) :-) :-) след това се установи и капка от кутията на радиаторчето от пасажерската страна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 6 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2014 А крайна сметка на б7 трябва ли да се сваля таблото за смяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manturbo Публикувано 6 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2014 Това с таблото е ясният вариянт. НО скоро сменях дунапрена около задната част на решетките на въздуховодите и видях че над линията на декоративната лайсна са само въздуховодите, всичко друго е под линията на есп визитник.... Освен това при сваляне на жабката се открива добро пространство към цялата климатична система. Обобщено,може би ще се получи с махането на: аудио, климатроник, централна конзола, жабка и ако нестане така и така идва реда на таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 6 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2014 Виж горния линк там не махат табло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manturbo Публикувано 7 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 оууу пропуснал съм го линка и карам наизуст по ГОЛФ логика :) Освен с напипване покрай пластмасите на педалите или нещо да навреш телефона, да направиш някоя снимка да се види дали има нещо като теч. По снимките излиза че не толкова е разглобяването колкото опасността от антифриз навсякъде при смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване