Jump to content

Полиране на алуминиеви джанти


Kutrov

Recommended Posts

колеги гледам в форума на братовчедите се говори за зелена руска паста ГОИ.трябва да се види алтернатива,понеже и аз стигнах до пастата,но в нашия град нема от каде,пък и кат гледам май вече са на привършване.какво ще кажат специалистите които се занимават с това,за някакъв алтернативен вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ГОИ има колкото искате.. търсете по ножарските форуми - между 16 и 20 лева е блокчето, ще стигне за найсе джанти ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги ако кечето и парцалената шайба се захванат на високооборотна машина-ъглошлайф проблем ли,понеже имам едно малко кече което слагам на дрелка и трудно се одържа.и след като се мине с паста гои и филцовото кече,за парцалената използвали се друга паста.ако може последователноста да се обясни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тоя ъглошлайф не знам как ще бъркаш по по-трудно достъпните места,рискуваш да удариш джантата и да стане фал ;)

С мекото кече (парцаленото) се нанася крайната паста (полиращата).

С другото по-твърдо кече се нанася шлайф пастата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз привърших с шкурките,всичко съм минавал с ексцентрика,даже и водните,там имам малко забележки,водните може би трябваше на ръка,пробвах на едно място с водна на ръка 2000 и сякаш на ръка го дера,имали някви тънкости.пробвах и кече,намерих руска паста-финна,получава се нещо,примерно мога да се видя на джантата,но го няма този ефект който очаквах,и съм виждал в темата.дали пастите и кечетата играят такава голяма роля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Играят да ! Трябва си хубаво кече за полиране и хубаво кече за шлайфане.

Ефекта,който си постигнал вероятно предполагам,че дори не си минал алуминия с шлайф паста,а директно с полираща.

Няма как да очакваш чистия огледален ефект.

Именно за това си има последователност на процедурите,както при ползването на шкурките (сухи/водни) така и при пастите и кечетата zustimm.gif

798976743beebde5.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма от каде да взема комплекта на волкрафт,погледнах началото на темата и видях че Огито е казал и показал за пастите и кичета.ще видя да поръчам от там.за в момента използвах това което намерих в нашия град и на пазара,взех калъпче пастa,пишеше средна,човека каза че е българска,и едно калъпче от руската-финна имаше само и киче от това твърдото.колега Kutrov иначе твоите са друго нещо.и аз имам някакъв ефект,но някакси няма тоя блясък.ще купя пасти и кичета и дано стане,иначе после за предпазване от каде мога да купя онлайн,че тук сигурно няма...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влизаш в сайта на Percenta има телефон за връзка,обаждаш се и ти пускат по еконт wink.gif

ЦЪК !

Редактирано от Kutrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само първо опитай някъде на вътрешната страна за реакция, че мен точно този комплект ме върна в 1 ви клас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само първо опитай някъде на вътрешната страна за реакция, че мен точно този комплект ме върна в 1 ви клас.

И по точно какво се случи blink.gif

Аз не съм имал проблеми нито с почистващия нито със запечатващия препарат,точно върху тези полирани джанти gruebel.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз привърших с шкурките,всичко съм минавал с ексцентрика,даже и водните,там имам малко забележки,водните може би трябваше на ръка,пробвах на едно място с водна на ръка 2000 и сякаш на ръка го дера,имали някви тънкости.пробвах и кече,намерих руска паста-финна,получава се нещо,примерно мога да се видя на джантата,но го няма този ефект който очаквах,и съм виждал в темата.дали пастите и кечетата играят такава голяма роля.

ами колега на ръка се получават доста по- бавно ефектите .

по принцип аз карах първо бордовете на ръка и после централните части с ексцетрика, като карах последователно с всеки номер шкурка.

както всяка паста така и всяко киче си играе ролята.

в момента нямам време за това забавление ,но съм открил така да се каже едно животно където мисял да позвам за следващите един полираш агрегат от кантираща машина кичето е много голямо и държи доста високи обороти и полира доста добре МЕЛАМИНОВИ И ГЕТИНАКСОВИ покрития.

Почистващия препарат ги направи на петна.

ами при мен се получи първия път това е поради малко плакнене по време на процедурите .

аз ги повторих и няма проблеми.

незнам на едните снимки който бях сложил в темата по едно време се беше получил един ефект на леко опушен алуминий дали може да се запази . стана някъде на 2000 с киче на мирка .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер тема, много много полезно. А, проектите са уникални. На моята каляска биха и тичали малко модели джанти (Audi 100 C3) но оригиналните алуминиеви ще ги отпочна с тази процедура за въстановяване. Но са и малки (14") и варянта е да и кача високи гумаци за респект :D

Искам да питам как става номера с детаилите, вдлъбнати джобове и перата? Има ли някакви шлайф глави които да заместят шкурката при детайлите

П.С.

Има варянт да се закачът джантите за колата на движещия мост докато е вдигната с крик и така да се избегне мъчителното шлайфане на ръка. Но само за бордовете и по плоските джанти :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр колеги. Прочетох цялата тема и се запалих и аз да се изфукам с "нови" джанти тва лято. Имам няколко въпроса обаче преди да се захвана с тази работа.

1. Колко шкурка от всеки номер ще ми трябва за 4 джанти 17"? В Шумен намерих на едно място където се продава на листове 20х20 см. Защото смятам да ходя на село и там да ги оправя докат почивам, а ако не ми стигне шкурката няма от къде да си купя...

2. Задължително ли трябва да купя 2 пасти и 2 кечета за полиране от сайта, който колегата Огито е посочил в началото на темата или може само с 1 кече и една паста? Ако може с по едно кои да взема?

3. Този нано продукт за предпазването на джантите може ли да се използва известно време след като са полирани джантите или веднага след полирането трябва да се нанесе за да има ефект?

Много ще съм благодарен ако някой ми отговори на въпросите ми :icon_neutral: Благодаря предварително. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-во - взимаш шкурка колкото ти си прецениш,за да няма после ония ми каза толкова да взема (направи си сам сметката колко ще ти е нужно)

2-ро - Задължително и двете пасти с две кечета !

3-то - Може да нанесеш препарата и след седмица,две,не е проблем,но е желателно веднага да се нанесе.

4-то - Никога не ходи на автомивка с полирани джанти,химията с която третират автомобила и джантите силно уврежда полираната джанта и ще полираш отново !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега за бързия отговор :flehan: Тук възниква проблема, че не мога да преценя колко шкурка ще ми замине, до сега не съм го правил това и нямам ни най-малка представа колко ще ми е нужно ... :( а и сега говорих по телефона с гаджето и я пратих да провери в Русе в мусю Бриколаж дали ще го има този комплект за полиране, че той е по-евтин от колкото ако поръчам пасти и кечета от сайта на колегата. 1 комплект ще ми стигне ли или ще трябва да купя повече? Джантите са тези където са на колата ми на аватара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук също не мога да ти помогна,зависи колко си пестелив в ползването,но пък и прекаленото пестене не е добре.

За 14 цола ми замина точно един комплект,останаха малки парченца от пастата,дори си купувах допълнително кече за полирането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колега. Значи ако има да и кажа да ми купи 2 комплекта направо за най-сигурно или ако можеш да ми предложиш някакъв др. начин.. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг начин няма ;)

По-добре да остане,отколкото да не ти стигне.

Това,което ти остане от полир пастата можеш да си го ползваш за допълнително освежаване след всеки сезон (без сваляне на гуми и джанти,директно на място)zustimm.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кат каза сваляне на джанти се сетих дали може да полирам джантите без да свалям гумите? А ако сваля гумите после при слагането на гумите няма ли да се нарани джантата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кат каза сваляне на джанти се сетих дали може да полирам джантите без да свалям гумите? А ако сваля гумите после при слагането на гумите няма ли да се нарани джантата?

Желателно е да се свалят гумите,ако има забележки по ръба на джантата да се коригира и да се полира като хората ;)

Иначе колкото по-малко ходиш на монтаж и демонтаж толкова по-добре,след като са полирани.

Веднъж не е проблем,става дума да не е всеки сезон да ги сваляш и слагаш гумите ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много колега за отговорите. В Практикер в Русе няма от този комплект за полиране, ако и в Бриколаж няма ще поръчвам от сайта на колегата Оги ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...