Cikata Публикувано 29 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2012 (Редактирано) Понеже не съм много запознат дали точно тук трябва да я публикувам тази тема,моля ако съм сбъркал да ме извините!Тъй като не съм много запознат изкам да попитам,каква е разликата между трите вида табла на Ауди А4 Б5 които съм прикачил.Интересно ми е зависи ли вида на таблото от годината на производство,защото едното табло ми изглежда по ново от другите две,но като година нямат разлика или от това дали модела е дизелов или бензинов?Благодаря предварително. Редактирано 29 Януари 2012 от Cikata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 29 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2012 Това първото с нелинейния километраж се монтира на всички Аудита от моделна 98-ма година.Второто и третото са съответно със и без бордкомпютър ДО 98-ма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cikata Публикувано 29 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2012 Незнам но на мен,второто табло като дизайн ми изглежда най-ново и за това ми е странно.Също така незнам какво е "нелинеен километраж"(съжалявам но наистина не разбирам от коли). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miro_A3 Публикувано 29 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2012 Нелинеен - на не равни интервали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 29 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2012 Забравихте основната разлика - по-новото табло в диодно осветление, което е огромен плюс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cikata Публикувано 29 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2012 значи от трите вида табло,най ново е първия вид(с трите 6-те малки прозорчета),защото на мен второто ми изглежа по ново...а и да попитам друго,разлика в двигателя между 96,97,98,99 - говоря за бензиновия 1.8/125к.с има ли? имам предвид дали мотора е един и същ или има подобрения различните години? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 29 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2012 значи от трите вида табло,най ново е първия вид(с трите 6-те малки прозорчета),защото на мен второто ми изглежа по ново...A така? 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cikata Публикувано 29 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2012 такова табло не съм срещал никаде в обявите...то сигурно е някаде към 2000г. ,но определено е много добро..напомня за Пасат 5-ца... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 29 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2012 (Редактирано) Или така?Таблата са основно разделени на преди 98 и след 99.От 95-98, таблата са линеен километраж, като второто и третото, което си показал от първия си пост. Има опция с борд компютър или без.След 98 год, са с нелинеен километраж, пак има опция с борд компютър и без.Като екстра, освен борд компа, някои имат и индикатори за маслото и волтметърСлед фейслифта 99 год, таблото почва освен че е нелинейно, да свети така - http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/105/419/11919990/3f61-19-1028.JPGВ най-общи линии е това.П.п. По името на първата ти снимка 2000...125, ако 2000 е годината, да знаеш че това и без това грозно омацано табло е на кола, която е преди фейса. Т.е. в най-добрия случай края на 98 год. Редактирано 29 Януари 2012 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ram_pz Публикувано 8 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2012 Тези дето светят в бяло със светодиоди ли са?А малко повече информация за това табло дали може да дадете:Имам го същото и свети в бяло. На горната част на дисплея нищо не показва. Чудя се дали може да мина на големия FIS без смяна на цялото табло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 8 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2012 Това е моето.Колата е А4 Б5 фейслифт 2000г. 1.9ТДИ(110) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 5 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 пич това табло от кой модел е? JAEGER или VDO? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 5 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 Моето е от първото на снимките и е с диодно светление и индикация! 98г. 1.8Т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 5 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 Това е моето.Колата е А4 Б5 фейслифт 2000г. 1.9ТДИ(110)имах предвид за това табло.JAEGER или VDO е таблото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 6 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2012 има и джагер и вдо такова табло. На външен вид не се различават по марки.ето я темата която е може би най точна и пълна и винаги я използвам когато сменям табла на коли.http://www.audizine.com/forum/showthread.php/405961-Understanding-differences-between-Audi-A4-clusters-and-the-compatibility-issuesтук е обяснено всичко ясно и точно кое с кое става . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 6 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2012 Каква е драмата при смяна на таблото от такова с фис фейслифтово преди 5.1999 с такова от 2000, което свети в бяло? Бях чел че има проблем с часовника, моя е аналогов, а от 2000 е дигитален? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 8 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2012 драмата е че едното табло е без кан шина а другото е с кан шина и едно че кабелите по буксите са рзменени, ами и като го навържеш и пуснеш не тръгва ОБОРОТОМЕРА. всичко друго успях да пусна но оборотмера не може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 8 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2012 Ясно. А самата подсввтка дали може да се направи като на такова табло с бяло светещи цидерблати?Sent from my Nexus S Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 20 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2012 Значи моето табло е такова . Днес го свалях да махна маскировките които са правили автоджамбазите и резултата е:Удивителната лампа която е на долния ред в средата мига постоянно на контакт и на запален двигател.Лампата на АБС също свети постоянно.Въпроса ми е за червената удивителна какво значи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 (Редактирано) ....ниско ниво на спирачната течност или проблем със спирачките...ако мига в началото на запалването е слаб акумулатор. Тов мигане трябва да е съпроводено с пищене на зумера. Редактирано 21 Декември 2012 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 Зумера отдавна спря да пищи. Нивото е до горе на спирачната течност, АБС - не ми работи.Възможно ли е да са накладки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 Е ако не ти работи абс не е ли нормално да свети тая удивителна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 На RS4 - човека си играе на змия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rossi 46 Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 здравей те имам ауди а4 б5 2000год. с малкия фис дисплей и искам да мина към големият фис дисплей и със волт метър и температура на маслото. искам да попитам какво трябва да направя за да стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 намираш табло с голям фис, ръчка за чистачки с копчета за фис-а. окабеляваш лшпсващата 3та букса на новото табло, около 10тина кабела са. после обучаваш имобилайзера на новото табло, и го прекодираш по твоята кола. общо взето това е. а и може да си сложиш старите километри на новото табло. За съжаление от ауди са решили че имобилайзера на колата трябва да се намира в таблото и затова при смяна на табло, колата повече не пали. затова трябва с комп. да се обучат всички ключове на колата към новото табло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване