Jump to content

Разлика в Трите вида табло на А4


Cikata

Recommended Posts

Цитиране на предходен пост!

 

Аз съм с таблото от последната снимка, мисля че е първото за модела... Ако искам да мина към табло с фис процедурата същата ли е ? Щото на моето сега нямам уред за маслото и волтметър и дали ще работят след това ? И до коя година да търся табло което ще стане, колата ми е 96г ... Казаха ми че не всички ставали и имало проблем с фиса и т.н Накратко искам табло което да е по ново от моето по възможност с фис но всичко да си работи след това както трябва.... Много хора питах всеки различно ти казва.....

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 119
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Твоята кола е с табло от най -първия модел. Имаш 2 варианта единия е да сложиш от същия вид, но с Фис и уреди отстрани. Като за този вариянт е нужно само да окабелиш липсващата трета букса и лостчето за чистачки. Втория вариянт е да сложиш от следващия модел табло. От 1997 до средата на 1998. Това табло е със светодиоди и свети много по -добре, а и може да се направи да свети бяло, като фейсково. За това табло обаче е малко по -сложно. Нужно е да се сменят всичките 3 букси по таблото,защото то е с новите 32 пинови букси. Също да се окабели на ново лампата за имобилайзера. Третия вид табло, с дигиталния часовник и бялата подсветка е сложен. Също може да се монтира но трябва да се намери табло от първата генерация на тези табла. Само тогава всичко ще работи. Затова слагането на 3 тия модел е малко рисковано. Иначе другите два модела не са трудни. Вече на доста хора от форума правихме тази интервенция.

Sent from my VIVAQ7LIFE using Tapatalk

Но зо фиса е друго нещо. Почти невъзможно е да се намери табло със здрав фис. Особено от втория и третия модел. Много по -вероятно е да се намери табло от най -старите със здрав фис. Така че трябва да си подготвен после и за смяна на фиса

Sent from my VIVAQ7LIFE using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък останах с впечатление, че последния ФИС с бяло светещото табло е по-здрав от предното (модел 2)? Или греша? При А6 същата ли е историята с ФИС-а, там не са ли по-малко прецаканите дисплеи? Аз съм с фейс табло, но с червеното осветление (преди да станат с CAN) и ФИС-а ми е пастет :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво му е? Знам че ако на мн жега не се вижда, временно решение е да се сложи малко вентилатотрче отзад на дисплея и се оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всички са еднакво смотани. единствено изключение прави на а6 таблото след 2002 година с фабричните фисове. такова табло не съм виждал с развален фис. което ме навежда на мисълта че нещо е подобрено. но останалите табла, дори и с бяла подсветка са си боза фисовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста пиксели/редове ми липсват. Наистина на студено е по-четливо, стане ли жега нищо не се различава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Питах и в друга тема, ама тука май е по правилно да питам:

Как се кодира радиото и таблото за да показва станциите на дисплея. Радиото е Концерт, таблото е с голям ФИС, колата Б5 феислифт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето Concert е кодирано 00207, изписва ми станциите на FIS-a. Пробвай с тоя кодинг и виж (но си запиши какъв е бил твоя, ако трябва да си го върнеш).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как са ви кодирани таблата и адаптациите?

 

И друго - след въвеждане на кода и махане на контакта пак ми иска код. Има постоянен и контактен плюс.

Редактирано от zili
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хубава и полезна тема за прилики и разлики ... нищо че е на чужд език вижте и прочетете относнно таблата та Audi A4/S4/RS4 (B5)

 

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/405961-Understanding-differences-between-Audi-A4-clusters-and-the-compatibility-issues

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте колеги, изправен съм пред следната дилема. Имам табло с ФИС и по-стария тип, където лентовия му кабел е отдолу, като този кабел е за смяна. Искам да знам дали на по-новите табла (тези при които лентовия кабел е отстрани и са с LED осветление) при тях има ли индикация за отворени врати, защото на моето няма.
Питам защото е ясно, че здраво табло на разумна цена няма как да си намеря, ще трябва да се ремонтира това или да купя от по-новия тип и да му сменя дисплея. 
Какви са разлките между по-новите и по-старите табла, има ли други благинки, който са добавени освен това за вратите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен няма индикация за отворени врати освен за багажника. 99 фейс, голям фис.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дилемата след консултация с колегата more за цена на здраво табло е следната. 100лв за цяло табло със здрав фис и евентуално със 2х32 пинови конектори =>преправяне на инсталацията или 150 за ремонт на моето или 30евро за лентов кабел и ако го сменя сам сменя иначе горя със 30евро. Най-кофтито в цялата дилема е инсталацията, не че не мога да я направя просто ме мързи... И все пак да попитам лесно ли се преминава от 2х26 пина към 2х32 пина.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Редактирано от becinko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен няма индикация за отворени врати освен за багажника. 99 фейс, голям фис.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

 

И при мен е така, но мислех, че е от ключетата във вратите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Индикацията за отворени врати идва до таблото по CAN-шината.

А се сигнала се изработва в отделен модул.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката е моя, таблото трябва да е с 3 ( три ) броя 32-пинови букси,

там вече има отделни пинове за контактите от вратите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето е само с 2 букси и има индикация за отворена врата и багажник А4 99г.фейс /малкия дисплей/

http://prikachi.com/images.php?images/495/7577495G.jpg

Редактирано от motoboys
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи от трите вида табло,най ново е първия вид(с трите 6-те малки прозорчета),защото на мен второто ми изглежа по ново...а и да попитам друго,разлика в двигателя между 96,97,98,99 - говоря за бензиновия 1.8/125к.с има ли? имам предвид дали мотора е един и същ или има подобрения различните години?

Мотора след 98ма има една клапа за газоразпределение и всмукателния колектор е по-различен. Наричат го охлюв и го водят по-добър от обикновенния. Обтегача на веригата е електронен и по-скъп от обикновенния, но може и да се сложи от другия модел. Ако питаш мен вземай кола след 98ма, защото не само в таблото са разликите, а и в много дребни работи, който са от значение.

Таблото се произвежда от различен материял и не се криви и отлепя от слънцето, волана е по красив, таблото е по-красиво и е с диоди, имаш подгряване на пръскалките и на ключалките както и автоматично включване на подгрева на страничните огледала също и (прибиране на страничните огледала при комбито), габаритни крушки на 4-те врати, ( в повечето пъти 4-ел стъкла), малко копченце за удължаване и скъсяване на интервала за включване на чистачките, 4аербега,( 2000-та светещи духалки, по-красив таван и плафони,халогени,пръскалки на фаровете) със сигурност изпускам нещо, но .......  

Редактирано от alter_breed
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Грешката е моя, таблото трябва да е с 3 ( три ) броя 32-пинови букси,

там вече има отделни пинове за контактите от вратите.

 

Намира ли се някъде ел. схема на таблото? Моето е 99-та с червената диодна подсветка и те нямат кан все още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Питах и в друга тема, ама тука май е по правилно да питам:

Как се кодира радиото и таблото за да показва станциите на дисплея. Радиото е Концерт, таблото е с голям ФИС, колата Б5 феислифт.

 

Няма човек в цяла България да ми искара радиото на ФИС-а. Включително и в официалния сервиз.

 

Иначе на седянка сме големи майстори, бла-бла...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...