Jump to content

Разлика в Трите вида табло на А4


Cikata

Recommended Posts

Колега, моята кола е също с концерт и голям ФИС. Фабрично си ми изкарва всичко от радиото на дисплея. Каква ти е кодировката на радиото? Ще погледна моята като се прибера и ще ти кажа, според нея се определят и екстрите на радиото. Ако си от София мога да ти го прекодирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • Отговори 119
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте. Моето ауди е 98-ма с това табло ? Може ли да сложа табло от 98 с голям или малък Фис без да преправям каквото и да било и само да добавя лостчето за управление ?  Ако трябва да се преправя нещо моля да ме осветлите по въпроса . Благодаря предварително.

 

http://pics.data.bg/albums/39014/audi-a4/24d5faf6bdebb14d8939789f14615c22/20141201_091538

 

24d5faf6bdebb14d8939789f14615c22_610x0.j

Редактирано от thekiller
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ще ти трябва третата букса за FIS-дисплея, тя също трябва да се свърже към инсталацията. Отделно от това ще ти трябва датчик за допълнителния показател на маслото, тъй като трудно ще намериш табло с голям фис без тези уреди (за маслото и напрежението). Дори и да се довериш на човек, който се занимава с това, играчката не е малка.

Редактирано от KambOK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за второто мнение, но забравих да допълня, че най-вероятно и страничните букси ще трябва да смениш, тъй като на таблата с допълнителни уреди буксите са с повече на брой пинове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...тъй като на таблата с допълнителни уреди буксите са с повече на брой пинове.

Не думай, ще вземе някой да ти повярва.

Нищо лично,но:

Почети още мако и ще разбереш, че има и табла с 26-пинови букси,

които са с така желания FIS дисплей и допъл ителни уреди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

гледайки темата която е постнал един от колегите -

 

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/405961-Understanding-differences-between-Audi-A4-clusters-and-the-compatibility-issues 

 

моето табло е с по-големите букси - почти съм сигурен , тъй като е 98-ма . и гледайки същата тази тема таблото с ФИС от втората снимка не виждам на него трета букса .  колкото и да се вглеждам в снимката. вероятно е черна и затова не я забелязвам.

 

:hilezh:

Редактирано от thekiller
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги. Понеже и аз влизам във филма със смяна на таблото да питам задължително ли е да се прехвърлят данните от старото табло?  Другия въпрос е как да видя тези данни от старото табло при условие, че е изгоряло и не мога да се вържа с него. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои данни имаш предвид, навъртяния пробег ли? Ако е за него - аз лично не знам как ще стане. Ако питаш за кодинга - не ти трябва, ще си прекодираш новото табло както ти харесва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка за кодинга става дума. Значи ще е стане, като се фана да го правя лятото ще пусна една тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата е с външен имобилайзер няма нужда нищо да пипаш. Ако имобилайзера е в таблото трябва да обучаваш, за което ти е нужен кода на таблото, а той се взема с ваг тахо/командер. Кодинга бензин/дизел мили/км е с вагком.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имобилайзера е в таблото имам Ваг-Тахо ако по стопли времето ще се мъча да вадя пина на таблото за да обуча имото към ключа, че да мога да паля после вече остава да навържа инсталацията за таблото и ръчката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не и двете са с 2 х 32 пинови букси синя и зелена като моето е 99 а другото с целия фис е 98 г. Като и на двете табла имото е в таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Твоята кола е с табло от най -първия модел. Имаш 2 варианта единия е да сложиш от същия вид, но с Фис и уреди отстрани. Като за този вариянт е нужно само да окабелиш липсващата трета букса и лостчето за чистачки. Втория вариянт е да сложиш от следващия модел табло. От 1997 до средата на 1998. Това табло е със светодиоди и свети много по -добре, а и може да се направи да свети бяло, като фейсково. За това табло обаче е малко по -сложно. Нужно е да се сменят всичките 3 букси по таблото,защото то е с новите 32 пинови букси. Също да се окабели на ново лампата за имобилайзера. Третия вид табло, с дигиталния часовник и бялата подсветка е сложен. Също може да се монтира но трябва да се намери табло от първата генерация на тези табла. Само тогава всичко ще работи. Затова слагането на 3 тия модел е малко рисковано. Иначе другите два модела не са трудни. Вече на доста хора от форума правихме тази интервенция.

Sent from my VIVAQ7LIFE using Tapatalk

Но зо фиса е друго нещо. Почти невъзможно е да се намери табло със здрав фис. Особено от втория и третия модел. Много по -вероятно е да се намери табло от най -старите със здрав фис. Така че трябва да си подготвен после и за смяна на фиса

Sent from my VIVAQ7LIFE using Tapatalk

колега каква е подредбата на кабелите на новите букси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здрaвейте,колеги.Моето audi е A4 (B5) от версиятa от 97г. и поблемa в тaблото е,че под скоростомерa прозорчето с изминaтите километри не свети.

Редактирано от edaq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опа, колеги, тая тема се появява в добър момент. Имам фейслифт 2001 с изгорял фис дисплей. Имам цяло табло от Фейслифт '99.

Разликата е, че по-новото е с дигитален часовник, а по-старото със аналого (тоест със стрелки).

Ще стане ли преместването от едната кола на другата? Или да търся други опции?

Много ми се иска да имам работещ ФИС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-новото табло е с кан шина, а другото не. Много играчка е подкарването и пак не всичко работи на 100%. Имаше колега от форума мъчил се. Не знам дали не може да се прехвърли само дисплея.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги  , колата Б5 00г. фейслифт , с дигитален часовник и бялата  подсветка  , но е без уредите за отчитане на заряда /волт метър/ и температурата на маслото . Възможно ли е да се инсталират въпросните уреди отделно , без смяна на таблото с друго - примерно се монтират на лява колонка - А , където някои слагат буустметъра ?  Така се избягва вземане на цяло табло и проблем с имобилайзера. Дано не съм объркал темата . За мен  тези уреди са важни , целта не е гъзария  :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...