ru6 Публикувано 27 Май 2018 Доклад Share Публикувано 27 Май 2018 ...е да там имаше разлика...имаше и тема по въпроса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivovd Публикувано 27 Май 2018 Доклад Share Публикувано 27 Май 2018 Аз имам проблем главно с оборотомера и километража, а имах предвит дали има разлика м/у дизел и бензин, 1.6 - 1.8 и т.н. или трябва да е точно като моя двигател. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 27 Май 2018 Доклад Share Публикувано 27 Май 2018 Дизел и бензин има разбира се. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivovd Публикувано 8 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2018 Колеги, понеже се оказа трудно да намеря километраж Jaeger и то в добро състояние, ислам да питам дали мога да го заменя изцяло със същото но VDO понеже като гледам буксите са еднакви цветове и еднакво разположени? И ако мога какво трябва да направя с имобилаизера в такъв случаи; дали може да се изолира софтуерно или по някакъв начин само тои да се прехвърли? Ето и снимки които ми изглеждат напълно еднакви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 8 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2018 Just now, ivovd написа: ... Кой е номера по VAG на твоето старо табло и кой на новото? Ако снимките са твои, значи новото е с номер 8D0920900K, но не се вижда на старото кой е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivovd Публикувано 8 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2018 Мисля че съвпада, ето и снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 8 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2018 Значи става директно и дори е по-добрия вариант, че тия Jaeger се славят като доста калпави. За имобилйзера си има как с VCDS да се обучи, това е сайта на Rosstech: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_II_Immobilizer_Swapping_(Instrument_Cluster) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivovd Публикувано 8 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2018 Благодаря за информацията колега Цитат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivovd Публикувано 12 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2018 Здравейте, при смяната на таблото ако се разполага и с ключа с които е работел имобилаизера дали е необходимо нещо да се настроива и обучава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MORSKIQ2 Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 Колеги, трябва ли да свети чек, при подаване на контакт и след това да изгасне. Това е таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motoboys Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 На това табло "чека" светва в малкото прозорче,където показва външната температура.Давайки на контакт изписва "чек",проверява там каквото си следи и изписва "ОК" ,ако има отворена врата обаче трябва първо да я затвориш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MORSKIQ2 Публикувано 28 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2018 (Редактирано) Не свети чек там. Свети само ОК. Говоря за чек лампата която е в километража. Трябва ли да светнат всички лампи, включително и чека и ако няма проблем да си изгасне? Също при проверка на таблото със Ваг, лампата която предупреждава че не е сложен колана светна, а когато карам без колан, не свети и няма сигнализация. Явно след като са връщали километрите, са го прецакали. Редактирано 1 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motoboys Публикувано 28 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2018 Аз съм със същото табло,но не знам за коя чек лампа говориш?Ако не ти е проблем да я снимаш.При даване на контакт в километража светва лампата за еърбега и акумулатора(те са в червено) и за имобилайзера май е там и е жълта,в оборотомера светва тази за подгревните свещи.Ще проверя после точно как беше разположението.Иначе за индикацията за колана,тя може да се пуска и спира от кодинга на таблото,но трябва да се види дали изобщо имаш датчици за коланите.Моята няма датчици и като активирам функцията при подаване на контакт светва индикацията и после сама си гасне без значение дали колана е сложен или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motoboys Публикувано 28 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2018 Това светва при мен като дам контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MORSKIQ2 Публикувано 1 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2018 Ето го чека, под лампата за еърбег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motoboys Публикувано 3 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 Ти си с бензинка там не знам кога и как светва.От снимката дето беше качил предния път останах с впечатление,че си с дизел.Логично е да светва този чек и после да изгасне,а ако светне след това ще е свързано с проблем в работата на мотора,но при закачане на диагностика ще покаже защо светва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 2 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2018 (Редактирано) Здравейте, имам въпрос и мисля, че е по темата. Кое табло е по-добро или да кажа по-функционално. Това на снимките с малкия фис, с дигиталния часовник и дата или таблото с фул фис и аналогов часовник? А има ли фул фис табло с дигитален часовник? Редактирано 2 Ноември 2018 от Frozen1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 2 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2018 По доброто табло е VDO, а логично по функционалното е с фул фис Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
railfan Публикувано 11 Март 2021 Доклад Share Публикувано 11 Март 2021 (Редактирано) Здравейте, малко да съживя темата с един - въпроса. Колата ми е 1.9 афн ранна 97 със таблото с 4 прозорчета без допълнителни уреди. Искам да мина към такова от малко по - късен модел, което е нелинейно, но 6 прозорчета. Какво ще ми е необходимо за преправяне, имобилайзера предполагам, че и в двете табла не е вътре в таблото и лампите им съвпадат? Редактирано 11 Март 2021 от railfan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 11 Март 2021 Доклад Share Публикувано 11 Март 2021 защо не си вземеш като твоето но с фис и допълнителните инструменти, според мен по голям шанс ще имаш да ти се получи вместо да пробваш със по новия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване