Jump to content

ПАРНОТО НА AUDI 80 B3/B4 ОТКАЗА


todor83

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Отговори 202
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Антифризът ми е нов, сменян емнайсе пъти заради някакви течове от някъде.

И на Ваското 1 му се е случило същото с Нисенс - абсолютно 1:1 с моя случай, само че на Пасат.

methtical беше сложил Топран.

Евтините радиаторчета и да не протекат, не топлят добре - особени при по-ниски външни температури.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото беше Топран, което протече след преко сили 3 месеца. Като го свалихме се оказа, че гарнитурката между пластмасата и Халумина е изтървала в долната част. После взех от gsb Бер/Хела и радиаторчето все още си топли при новия собственик на колата. Но пак ще кажа, адски важно е кой ти прави тая процедура. Майстор, на който винаги съм оставял повече пари след работа по колата и съм бил доволен просто се изложи с последната смяна. При заръка от мен да подмени радиаторчето, да претапицира клапи и да обърне маркучите които влизат в радиаторчето, единственото, което бе спазил беше да смени радиаторчето. От там насетне само проблеми, изгорели предпазители и не добре сглобени елементи по средната конзола и конзолата с врътките за парното. Счупено уше на врътката за позициониране на струята и всякакви такива благинки. АйрБега бе завит на еевем ти страна. Това ми бе достатъчно да разбера, че в един момент човек не пати от това, че харчи пари, а че нема кой да му го направи читаво или се подлъгва по евтиното! Моя съвет е да си ходите при доказани наши си хора от форума, за да ви е мирна главата!

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Предлагам на колегите с В3-ките и В4-ките да обърнат голямо внимание на охладителната система,още сега да проверят дали им работи парното и дали клапите санаред,ако не са,сега е момента да направите профилактиката/ремонта,че на зима да не пишете теми като тази "Защо нямам парно".Зимата е гадничко да се прави това.Обърнете също внимание на патроните си за стартиране,защото зимата тия две неща се развалят най много,следя темите и виждам за какви проблеми става дума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

здр колеги.ето че пак се допитвам до вашите мнения.вчера като се връщах от варна по средата на пътя парното ми отказа да работи започна да вкарва студен въздух в колата.каква може да е причината да се получи така.на таблото Т? на антифриза си показваше 90-92 градуса,входа и изхода от радияторчето си бяха загряти до такава степен че неможе да се пипне.клапата за топло студено е местих,като е на студено си духа студено,като е дам на топло и духа стъдено, колата е ауди 80 В4 АБТ.благодаря предваритвлно за помоща.

Явно клапите са причината,както при мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Да, определено парното прави голям проблем при Б4... Аз видях ефекта "УАУ" - как ми излиза дунапрен през духалките... И работата ми стана ясна. Сменях цялата система - тръби, съединения, по едно време и тройника (хвърляше ми водата от там и някъде отдолу), казанче, радиатор, дебелия маркуч горе, врътките с цялото барче от 1 блъснат авант... майчице мила... засега работи, духа добре през зимата, няма течове на вода, но трябва да сменям водата с антифриз, че по едно време бях станал "майстор" на тази работа... ;) Успех с начинанието, колеги, не е лесно, но няма как! Безаварийно шофиране! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги последно напомняне от мен,проевете добре дали ви работи парното ,дали работят всички степени на вентилатора и при загрял мотор дали духа горещо от всичките въздухопроводи,ако не,всичко е описано в заглавието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Скоро ще играя филма с претапицирането на клапите, та за целта се снабдих със алуминиево фолио,

img20120928204710.th.jpg

img20120928204601.th.jpg

лепи се и ми направи впечатление, че залепва адски здраво.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Няма го тоя вариант, за съжаление.

Колеги преди време имах същия проблем и го реших по следния начин :

-Стигнах до това положение след демонтажа само на арматурното табло post-34016-0-53613200-1350903109_thumb.j

-след това почистих хубаво остатъците от дунапрена

клапата е направена от мисля 2 броя ламарини до повърхността на които се осигурява достъп чрез въртене на врътката за топло - студено

под ръка тогажа имах силикон термоустоичив мисля че Victor Reinz и дебело алуминиево фолио (мисля от старите акомулиращи печки)

- изрязах две парчета от фолиото които да паснат по размер на ламаринките

- завартях в крайно положение (например студено) намазах повърхността на ламарината със силикон и след това притиснах фолиото към ламарината

- по съшя начин и за другата клапа завъртате в крайно положение(топло), мажете, лепите

Предимството на фолиото е топлоустоичиво и се огъва така че минава през този палстмасов "ръкав", кото обгръща клапата

Вече втора година таркалям така и няма проблеми

Даржа да отбележа , че не съм свалял тази пластмасова кутия с вентилатора и изпарителя на климатика (много е трудоемко знам от личен опит, по друг повод)

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Вижте също и тук!

http://audibg.com/fo...4

Темата я пинвам, понеже е актуална за сезона, а все по - често се появяват теми със заглавие "проблем с парното"! Нито можеш да се ориентираш в такава тема с търсачката, нито има съществена информация. Събирам всичко полезно за това проклето парно на едно място, за да е полезно!

МОЛЯ, не пускайте теми за това, което вече е обсъждано тук, просто потърсете и попрочетете малко. От отделни откъслечни теми резултат няма. Тук има линкове с достатъчно подробни

описания.

На предишното ми ауди ремонтирах клапите на парното като ги облепих с бандажно тиксо и стана доста добре, незнам колко ще карат но резултата беше на лице.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ново 20! Сега пък неще да върти клапата. Изведнъж отказа. Имам климатроник диавиа и може и моторчето да се е сдухало. Някой знае ли дали ще мога да стигна до моторчето без да махам таблото и дали може да се намери такова моторче някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

здравеите колеги имам ауди 80 от 2 години единствения му проблем е че няма парно духа хладко само при 90 градоса ама нее ништо особе стария собственик ми каза че е сменил радяторчето ама си е съштото положение някакъв савет да ми препорачате кво мога да направя :)/> :)/> не е термостата щото го смених

Редактирано от vesko 80
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапите,погледни 12 коментар и ще ти стане ясно.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не вярвай на стария собственик какво ти казва освен ако не ти е голям приятел. :rolleyes: Маркучите за входа и изхода на парното при загрят двигател еднакво горещи ли са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е сменил радиаторчето,но да не е обърнал внимание на клапите :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,flehan.gif

на мен и входящият и изходящият маркуч са ми горещи.blink.gif Доста дунапрен ми е изхвърчал от решетките, но това явление се случва в продължение на поне 2 години. Чета поне от 2 седмици и все още не мога да преценя кое точно ще се окаже моят проблем. Смених вече термостата. Уви старият беше в перфектно състояниеgruebel.gif съответно в колата си е студено все ощеhelp.gif Сега планирам да направя тази тежка процедура със претапицирането на клапите, но за всеки случай си поръчах и радиатор.

Та аз не можах да схвана. Какво означава като са горещи и входящият и изходящият маркуч. Това хубаво ли е или не?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та аз не можах да схвана. Какво означава като са горещи и входящият и изходящият маркуч. Това хубаво ли е или не?

Означава,че антифриза циркулира през радиатора,което е добре.

Това,което не е добре е,че тъпият дунапрен,с който са били облицовани клапите е изхвърчал отдавна и ще трябва да се претапицират наново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Това да си оправяш сам колата, и да успееш, е мн яко.rock.gif Благодаря на Веселин Велчев, както и на всички разработили тематаflehan.gifrespekt.gif. Жалко само че бях се леко "шашнал" и не ми беше до снимки да ги пусна тук и аз да покажа че не е нужно да си майстор за да се оправиш. Но все пак, ако я нямаше разработена тази тема едва ли щях да опитам сам!

Та да споделя.

Отне ми около 14 часа, но разчагъркак всичко с един колега, оправих ме квото требе, и ся такава жега че се не трае. Аз използвах подобен материал за клапите, но моят е 10 мм, а не както оригиналният 2мм, и за всеки случай сложих двустранно, демек 20 мм. Няма мърдане.2gunsfiring_v1.gif Гадното е че при сглобяването ми изчезна осветлението на уредите за парното. Всичко по уредите е ок, предпазителите са ок, но не ми светят и тва е. Запалката и пепелника си светят също. Някакви идеи да имате ?

И други проблеми имам но все още търся по форума, дано успея да намеря отговорите schreiben.gif

Благодаря отново и Всели Празници на ВСИЧКИ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С врътки ли си ? Провери дали има 12v по кабелчетата ако има лампичките са изгоряли ако няма виж буксата която е зад врътката за степените на вентилатора !

Някои фабрично са с едни сини диоди на тяхно място се слагат крушки 1.2W и всичко почва да свети червено диодите и крушките се вадят от черните фасонки !

И една полезна тема за клапите http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=134908 !

Е ти 20мм си удебелил клапата то въздух ще минава ли въобще :hilezh: майтап

post-51307-0-58144100-1356262575_thumb.j

Редактирано от dobatavision
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажа и аз малко за парното на Б3, мотор 1.6 ТД.

Преди 3-4 дни изведнъж спра топлото.

В първия момент помислих, че ми е замръзнала системата.

Купих литър концентрат, откачих двата маркуча към радиаторчето, промих го с чешмяна вода със силна струя и си сглобих всичко.

Сложих новия концентрат, долях от стария антифриз, да се допълни и ....нъцки (да не използвам по-силна дума).

Позагледах след това откъде тръгват маркучите за парното и видях, че входния маркуч тръгва от задната страна на главата, след нещо като електроклапан.

Та едното кабелче натоя клапан се беше скъсало, и явно той беше забил в затворено положение.

Смених му обувката и всичко си дойде на мястото.

Не духа чак горещина със страшна сила, но духа топло.

Лятото ще уплътнявам и аз клапи сигурно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С врътки ли си ? Провери дали има 12v по кабелчетата ако има лампичките са изгоряли ако няма виж буксата която е зад врътката за степените на вентилатора !

Някои фабрично са с едни сини диоди на тяхно място се слагат крушки 1.2W и всичко почва да свети червено диодите и крушките се вадят от черните фасонки !

И една полезна тема за клапите http://audibg.com/fo...howtopic=134908 !

Е ти 20мм си удебелил клапата то въздух ще минава ли въобще hilezh.gif майтап

Ами колега да ти кажа, след 2 минути работа на двигателя в колата е вече Африка. Клапата се движи абсолютно свободно и духа на всичкото отгоре cool.gif. При самото разглобяване укъсих копчето за аварийните, по късно смених бушона и си проработи, но тези уреди както и копчетата за халогенните отказахада светят, но все пак работят както трябва. Тези за климатика също не светят, но като го включа светват. Тези уреди не ги бях разкачвал при цялата интервенция с уплътняването на клапите. Сега се сещам за още едно странно нещо. Като смъкнах скоростомера, на тази 1-та букса тая синята имаше вързана 1 крушчица. При подаване на контакт светва, при габарит пак си свети, но при късите вече изгасва. Не съм я вадил нито пък съм я слагал после някъде. За какво и от къде се взе ???

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери им крушките може да са изгорели за друго не се сещам !

А там при скоростомера някой някога сигурно е правил някакви незнайни схеми ... :zustimm:

И мойта след поправяне на клапите след 2мин е Африка ! :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При подаване на контакт светва, при габарит пак си свети, но при късите вече изгасва. Не съм я вадил нито пък съм я слагал после някъде. За какво и от къде се взе ???

Тази крушка е индикация за включени габаритни светлини.При включване на къси светлини автоматично изгасва.

Имат го колите внесени от Италия.

На снимката е оградено с бяло:

5646070a.jpg

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно при него защо свети дори,когато дава само на контакт gruebel.gif

Пич да не си оставяш включени габаритите бе и да не ти работи зумера hilezh.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно при него защо свети дори,когато дава само на контакт gruebel.gif

Пич да не си оставяш включени габаритите бе и да не ти работи зумера hilezh.gif

Ами зумера не работи. В началото бачкаше, но после постепенно намаляваше докато не изчезна тотално. И не не я оставям на габарити. това го установих като поставях таблото обратно и своевременно правих тестове дали аджаба ще запали. И да колата ми е от Италия. Сега жената е нощна, утре цял ден мога да си ръчкам на спокойствие. и ще видя и зумера и тая лампичка как да я вържа (върна на мястото) Само от снимката не ми става ясно, има ли някакъв специален символ .

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...