Jump to content

ПАРНОТО НА AUDI 80 B3/B4 ОТКАЗА


todor83

Recommended Posts

Започна се hilezh.gif Всичко е свалено ама от зор да се стопля,забравих да снимам голата чИкия hilezh.gif

0aa62258643a19d2.jpg

Редактирано от Kutrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • Отговори 202
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги извинявам се за въпроса ми, но прегледах едва ли не всички теми със свързания проблем с клапите и парното и не ми стана ясно дали могат да се облепят или направят с ламаринки клапите за топло и студено без да се сваля и самите въздуховоди и радиаторчето за парното.. т.е. достатъчно ли е само да се свали арматурното табло? Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е възможно да правиш нищо по клапите без да разглобиш всичко zustimm.gif

И се облепят,тая ламарина дет ще я сложиш не знам аджеба ква работа ще свърши.

Сваляш,облепяш,сменяш и радиатор ако не и обратно по същия ред zustimm.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е възможно да правиш нищо по клапите без да разглобиш всичко zustimm.gif

И се облепят,тая ламарина дет ще я сложиш не знам аджеба ква работа ще свърши.

Сваляш,облепяш,сменяш и радиатор ако не и обратно по същия ред zustimm.gif

Радиатора и термостата съм ги сменил, но не ми харесва колко топло духа. Ясно ще трябва да вдигна и капака да освободя радиаторчето и с една дума да разглобя абсолютно всичко, за да ги облепя както трябва. А изкуствена кожа имате ли идея от каде мога да си купя или залепващо фолио тип тиксо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тип тиксо имах впредвид фолио, което да лепне не да трябва да го лепя допълнително с лепило. Видях къде се намира строймаркет във Варна ще потърся утре, но като прегледах темите и от фолио и с лепило и кожа колегите и в двата варианта са доволни от резултата. Може би предимството на фолиото е че не го чакаш да съхне няколко часа. В крайна сметка има ли смисъл да се лепи подложка за ламинат или дунапрен отгоре?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правил съм клапи с дунапрен и с фолио.предимството на фолиото е че става лесно. Обаче последно отворих кола на мой приятел заради проблем с парното.Купил я е с отремонтирани клапи година по рано. Наистина беше поправена ,но фолиото беше разлепено. gruebel.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като смъкнах скоростомера, на тази 1-та букса тая синята имаше вързана 1 крушчица. При подаване на контакт светва, при габарит пак си свети, но при късите вече изгасва. Не съм я вадил нито пък съм я слагал после някъде. За какво и от къде се взе ???

Това е от доста отдавна, но да питам - ербег имаш ли? Ако да - трябва да е за ербега. Провери колко време свети преди да угасне и дали е свързано със превключване от габарит на къси, или просто и минава времето за тестване и спира да свети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте, колеги! Имам следния проблем. Моторчето върти само на 4-та степен. Като вържа жичка през малкия резистор отгоре, се появява и 2-ра степен( или поне така си мисля аз по скоростта на моторчето), обаче рзистора много загрява. Мога ли да го оставя така да си върти с жичката, или може да стане проблем с инсталацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изгоряла ти е резисторната плочка.

Зад жапката се намира.

Най-добре я смени - има доста информация във форума по този въпрос.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=117163&view=findpost&p=1751710

Редактирано от alexvan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съветите, колеги! А мога ли временно да карам с жичка на крачетата на зеления резистор(между които е малкия), или ще стане нещо по инсталацията, защото много нагрява?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи кой е големият резистор и кой е малкият , че поне аз не разбирам точно за какво говориш. Имаш степени на вентилатора , кабелите от които отиват в едно съпротивление , правоъгълно , зелено , което се намира в кутията на вентилатора и се сваля , след като свалиш жабката. Ти за кое точно говориш, на кое слагаш жичка , че тръгва втората степен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

iovkom, на големия зелен резистор отстрани има 2 крачета, между които има едно малко съпротивление. Жичката я слагам като мост вместо това малко съпротивление и се появява още една степен, която предполагам,че е 2-ра. НО, зеления резистор много загрява, това ме притеснява.

Редактирано от PRILEP
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този елемент е хубаво да си го подмениш със същия , а относно загряването - това е напълно нормално , поради тази причина се монтира в кутията на вентилатора на парното , за да се обдухва от въздушната струя и да се охлажда добре. Може проблемът ти да е и в резистора на парното и в степените . Врътката , от която регулираш степените , натиска едни метални крачета , на които има пъпки и понякога се получава окисляване и не контактува добре. Ако степента , която ти се появява е втора , а не трета , е много вероятно да съм прав за въртока със степените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърнете внимание и на самия вентилатор,ако е клеясал и затяга тегли повече ток и съответно резистора загрява повечко от нормалното.Малко почистване и смазване ще му се отрази добре. zustimm.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резисторите се обдухват от вентилатора защото загряват по принцип. За това са мотирани във въздуховода . Премоствай смело . Малко смазка на вентилатора няма да навреди също провери и колектора на двигателя му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги,от както се налага да пускам климатика се появи проблем.При завъртяна врътка на топло/студено в позиция студено(син цвят),голяма част от въздуха излиза от изводите до педалите,независимо в каква позиция е бутона направляващ потока.И положението е че краката ми са лед а горе съм като Веско Маринов по време на концерт. :bandit: Интересното е че когато завъртя да духа топло,потока се насочва на където трябва. :Eyecrazy: Някой да има обяснение?

Радиаторчето съм си го сменял преди 3г. и не си спомням каква беше схемата и каква може да е причината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно клапите ти за циркулация са с паднала изолация или самата ти врътка превърта и ти си мислиш, че е на позицията, която искаш, а всъщност не е така. Трябва да свалиш кутията на радиаторчето и да огледаш! Моята беше така, но като сменях радиаторчето миналата година си облепих всички клапи включително и тези на таблото и сега духа където съм го насочил. Успех в ремонта.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги, карам Б3 – ка без климатик съм, интересува ме парното има ли филтър отпред под пластмасовия капак при въздухозаборника /в двигателния отсек/. Там като отворих имаше само една пластмасова решетка и се вижда вентилатора, нетрябва ли да има и филтър ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте да решим един казус, който зимата ми се яви. Аз нямам обяснение - при по-студено време парното ми духа хладно, загрява, само ако вдигна над 4000 оборота и то ако е на 1-ва степен. На 2-ра и 3-та е почти студено, а на 4-та си е все едно съм му задал да е студено. И само високи обороти спасяват положението. Иначе ако не е много студено, в колата си е Африка направо, но пак на високите степени застудява. Термостатът си отваря коректно, системата е обезвъздушена, дунапрен не ми е хвърчал, което ще рече, че и клапите може би не са. Не ми се вярва парното ми толкова да си може, други зими по къс ръкав си карах вътре, а навън е било -10.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен беше така,оказаха се клапите,нищо че не ми е хвърчал дунапрен,нормално е проблема да се появи ,когато колата стане на 18+ години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...