Jump to content

ПАРНОТО НА AUDI 80 B3/B4 ОТКАЗА


todor83

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Колеги извинявам се за въпроса ми, но прегледах едва ли не всички теми със свързания проблем с клапите и парното и не ми стана ясно дали могат да се облепят или направят с ламаринки клапите за топло и студено без да се сваля и самите въздуховоди и радиаторчето за парното.. т.е. достатъчно ли е само да се свали арматурното табло? Благодаря предварително.

Link to comment
Share on other sites

Не е възможно да правиш нищо по клапите без да разглобиш всичко zustimm.gif

И се облепят,тая ламарина дет ще я сложиш не знам аджеба ква работа ще свърши.

Сваляш,облепяш,сменяш и радиатор ако не и обратно по същия ред zustimm.gif

Link to comment
Share on other sites

Не е възможно да правиш нищо по клапите без да разглобиш всичко zustimm.gif

И се облепят,тая ламарина дет ще я сложиш не знам аджеба ква работа ще свърши.

Сваляш,облепяш,сменяш и радиатор ако не и обратно по същия ред zustimm.gif

Радиатора и термостата съм ги сменил, но не ми харесва колко топло духа. Ясно ще трябва да вдигна и капака да освободя радиаторчето и с една дума да разглобя абсолютно всичко, за да ги облепя както трябва. А изкуствена кожа имате ли идея от каде мога да си купя или залепващо фолио тип тиксо?

Link to comment
Share on other sites

Тип тиксо имах впредвид фолио, което да лепне не да трябва да го лепя допълнително с лепило. Видях къде се намира строймаркет във Варна ще потърся утре, но като прегледах темите и от фолио и с лепило и кожа колегите и в двата варианта са доволни от резултата. Може би предимството на фолиото е че не го чакаш да съхне няколко часа. В крайна сметка има ли смисъл да се лепи подложка за ламинат или дунапрен отгоре?

Link to comment
Share on other sites

Правил съм клапи с дунапрен и с фолио.предимството на фолиото е че става лесно. Обаче последно отворих кола на мой приятел заради проблем с парното.Купил я е с отремонтирани клапи година по рано. Наистина беше поправена ,но фолиото беше разлепено. gruebel.gif

Link to comment
Share on other sites

Като смъкнах скоростомера, на тази 1-та букса тая синята имаше вързана 1 крушчица. При подаване на контакт светва, при габарит пак си свети, но при късите вече изгасва. Не съм я вадил нито пък съм я слагал после някъде. За какво и от къде се взе ???

Това е от доста отдавна, но да питам - ербег имаш ли? Ако да - трябва да е за ербега. Провери колко време свети преди да угасне и дали е свързано със превключване от габарит на къси, или просто и минава времето за тестване и спира да свети.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Здравейте, колеги! Имам следния проблем. Моторчето върти само на 4-та степен. Като вържа жичка през малкия резистор отгоре, се появява и 2-ра степен( или поне така си мисля аз по скоростта на моторчето), обаче рзистора много загрява. Мога ли да го оставя така да си върти с жичката, или може да стане проблем с инсталацията.

Link to comment
Share on other sites

Изгоряла ти е резисторната плочка.

Зад жапката се намира.

Най-добре я смени - има доста информация във форума по този въпрос.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=117163&view=findpost&p=1751710

Edited by alexvan
Link to comment
Share on other sites

Мерси за съветите, колеги! А мога ли временно да карам с жичка на крачетата на зеления резистор(между които е малкия), или ще стане нещо по инсталацията, защото много нагрява?

Link to comment
Share on other sites

Кажи кой е големият резистор и кой е малкият , че поне аз не разбирам точно за какво говориш. Имаш степени на вентилатора , кабелите от които отиват в едно съпротивление , правоъгълно , зелено , което се намира в кутията на вентилатора и се сваля , след като свалиш жабката. Ти за кое точно говориш, на кое слагаш жичка , че тръгва втората степен?

Link to comment
Share on other sites

iovkom, на големия зелен резистор отстрани има 2 крачета, между които има едно малко съпротивление. Жичката я слагам като мост вместо това малко съпротивление и се появява още една степен, която предполагам,че е 2-ра. НО, зеления резистор много загрява, това ме притеснява.

Edited by PRILEP
Link to comment
Share on other sites

Този елемент е хубаво да си го подмениш със същия , а относно загряването - това е напълно нормално , поради тази причина се монтира в кутията на вентилатора на парното , за да се обдухва от въздушната струя и да се охлажда добре. Може проблемът ти да е и в резистора на парното и в степените . Врътката , от която регулираш степените , натиска едни метални крачета , на които има пъпки и понякога се получава окисляване и не контактува добре. Ако степента , която ти се появява е втора , а не трета , е много вероятно да съм прав за въртока със степените.

Link to comment
Share on other sites

"малкия резистор" е термична защита ,като се замости трябва да тръгнат всички степени ако врътката и големия резистор са здрави

Link to comment
Share on other sites

Обърнете внимание и на самия вентилатор,ако е клеясал и затяга тегли повече ток и съответно резистора загрява повечко от нормалното.Малко почистване и смазване ще му се отрази добре. zustimm.gif

Link to comment
Share on other sites

Резисторите се обдухват от вентилатора защото загряват по принцип. За това са мотирани във въздуховода . Премоствай смело . Малко смазка на вентилатора няма да навреди също провери и колектора на двигателя му.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Колеги,от както се налага да пускам климатика се появи проблем.При завъртяна врътка на топло/студено в позиция студено(син цвят),голяма част от въздуха излиза от изводите до педалите,независимо в каква позиция е бутона направляващ потока.И положението е че краката ми са лед а горе съм като Веско Маринов по време на концерт. :bandit: Интересното е че когато завъртя да духа топло,потока се насочва на където трябва. :Eyecrazy: Някой да има обяснение?

Радиаторчето съм си го сменял преди 3г. и не си спомням каква беше схемата и каква може да е причината.

Link to comment
Share on other sites

Вероятно клапите ти за циркулация са с паднала изолация или самата ти врътка превърта и ти си мислиш, че е на позицията, която искаш, а всъщност не е така. Трябва да свалиш кутията на радиаторчето и да огледаш! Моята беше така, но като сменях радиаторчето миналата година си облепих всички клапи включително и тези на таблото и сега духа където съм го насочил. Успех в ремонта.

Edited by VBI
Цитиране на предходен пост!
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Колеги, карам Б3 – ка без климатик съм, интересува ме парното има ли филтър отпред под пластмасовия капак при въздухозаборника /в двигателния отсек/. Там като отворих имаше само една пластмасова решетка и се вижда вентилатора, нетрябва ли да има и филтър ? 

Link to comment
Share on other sites

Дайте да решим един казус, който зимата ми се яви. Аз нямам обяснение - при по-студено време парното ми духа хладно, загрява, само ако вдигна над 4000 оборота и то ако е на 1-ва степен. На 2-ра и 3-та е почти студено, а на 4-та си е все едно съм му задал да е студено. И само високи обороти спасяват положението. Иначе ако не е много студено, в колата си е Африка направо, но пак на високите степени застудява. Термостатът си отваря коректно, системата е обезвъздушена, дунапрен не ми е хвърчал, което ще рече, че и клапите може би не са. Не ми се вярва парното ми толкова да си може, други зими по къс ръкав си карах вътре, а навън е било -10.

Link to comment
Share on other sites

и при мен беше така,оказаха се клапите,нищо че не ми е хвърчал дунапрен,нормално е проблема да се появи ,когато колата стане на 18+ години.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...