Kaiser Kar Posted August 8, 2013 Report Share Posted August 8, 2013 Ми аз да хвана тогава и радиаторчето да сменя, като ще свалям таблото? Link to comment Share on other sites More sharing options...
veselin velchev Posted August 8, 2013 Report Share Posted August 8, 2013 Точно радиаторчето ти е проблема.Задръстено е. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaiser Kar Posted August 8, 2013 Report Share Posted August 8, 2013 И аз имам известни такива съмнения с тая гняс, която имам в антифриза. И все пак ми се струва, че когато проблемът се появи, я нямаше. Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale45 Posted August 8, 2013 Report Share Posted August 8, 2013 Предлагам колегите,които имат съмнения с парното да сменят радиаторче и да оправят клапите,защото точно октомври ноември като застудее се усеща най неприятната част-нямаш парно,аз при -15 градуса в снега ги оправях. Link to comment Share on other sites More sharing options...
unix Posted September 5, 2013 Report Share Posted September 5, 2013 (edited) Здравейте на всички ,да ви се похваля и аз вече съм с доста добро парно ,но има само един мъничак кусур, като пусна на 2-ра степен върви около 5 мин. и после спира и си остава да духа на 1-ва степен , дайте един акъл какво да направя по варпоса става вапрос на б3-ката (но предполагам че и на б4-ката е същото парно) Edited September 5, 2013 by unix Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zdravkicha Posted September 5, 2013 Report Share Posted September 5, 2013 Прозвъни веригата от ключа към голямата резисторна плочка за вентилатора. Може и слаба връзка да имаш след разглобяването някъде. Link to comment Share on other sites More sharing options...
unix Posted September 6, 2013 Report Share Posted September 6, 2013 Благодаря ти ще пробвам да видя кво ще направя Link to comment Share on other sites More sharing options...
mashsh Posted September 24, 2013 Report Share Posted September 24, 2013 (edited) Здравейте колеги, изчетох темата и други подобни, но я става въпрос за радиаторче, я за изчезнала една от степените на парното, а моя проблем е че не се задейства моторчето с "турбинката" на никоя степен.Малко предистория... Преди 3-4 години години смазах турбинката, всички степени си работеха до преди 5 дни с леко жужене на 2-ра степен. Миналата есен само за един ден ми се случи подобно нещо. Тази година преди 10-тина дни пак, но вечерта си проработи. Та така вече от 5 дена няма никой. Моля за линк ако някъде е обсъждан моя проблем, или някой от вас да каже стъпките по които да го разреша. Проверих бушон 17 и той е ОК. П.П Колата е Купе с АБК двигател и климатик ако има значение. Благодаря! Edited September 24, 2013 by mashsh Link to comment Share on other sites More sharing options...
samsung Posted September 24, 2013 Report Share Posted September 24, 2013 смъквай мотора ,може да са свършили четките... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mashsh Posted September 24, 2013 Report Share Posted September 24, 2013 Благодаря за съвета, мисля, че открих къде е коментиран проблема: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=45301 и http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=41649 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sloter Posted October 4, 2013 Report Share Posted October 4, 2013 Моята загрява много бавно и на дълъг път поддържа много ниска температура - стрелката показва под 50 градуса при 90км/ч на пета и външна температура около 5. И на място й трябват около 20мин да вдигне от въпросните под 50 до 90 градуса.Та се оглеждам за термостат. Кажете, плс, 2-3 прилични марки като добро отношение качество/цена? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kutrov Posted October 4, 2013 Report Share Posted October 4, 2013 Валер или Бер Цената нема кво да я гледаш,под 20лв са и двата Link to comment Share on other sites More sharing options...
sloter Posted October 4, 2013 Report Share Posted October 4, 2013 Баси якото Благодарско Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgi_b0rislav0v Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 Колеги като пусна парното на 1-2-3-4 да духа без значение топло или студено зад жабката почва да свири перката на моторчето се1 коляш някой. Кажете как се сваля това моторче, трудно ли става и как да го смажа? Link to comment Share on other sites More sharing options...
samsung Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 сваляш жабката и си ти.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwergo Posted November 5, 2013 Report Share Posted November 5, 2013 ПРИВЕТ И АЗ МИНАХ ПО ПЪТЯ НА ПОВЕЧЕТО КОЛЕГИ ОТ ФОРУМА. ТАЗИ СЪБОТА И НЕДЕЛЯ БЯХ СЕ РЕШИЛ И ЗАРЕДИЛ С БИРИ И МЕЗЕТА А НАЙ ВЕЧЕ С АМБИЦИЯ, ДА ГО ПОТКАРАМ ТОВА ЖИВОТИНЧЕ ДА ПОЧНЕ ДА ДУХА ТОПЛО. РАЗГЛОБИХ ЦЯЛОТО ТАБЛО. ГОЛЕМИ ,БЛАГОДАРНОСТИ НА - (RaDi_b4- ) БЕЗ НЕГОВИТЕ РАЗКАЗИ В КАРТИНКИ ,МИ СЕ СТРУВАШЕ ЧЕ ,ЩЯХ ДА СИ ИГРАЯ ДВА ДНИ САМО ДА РАЗГЛОБЯВАМ . :nein: . А ТАКА ЗА ЕДИН ДЕН ГО РАЗГЛОБИХ И СГЛОБИХ, КАТО СЧУПИХ САМО ДВЕ ЩИПКИ И БЕЗ ДА МАХАМ КЛИМАТИКА , А ПРИЧИНИТЕ СЕ ОКАЗАХА 2 БР. - ( ДУНАПРЕНА НА КЛАПИТЕ И РАДИАТОРЧЕТО) КЛАПИТЕ ГИ ОБЛЕПИХ ПАК С ДУНАПРЕН КОЙТО ЗАЛЕПИХ СЪС ЛЕПИЛО "ХЕЛМЕВЕКТ"-1.80лв.ТУБИЧКАТА А РАДИАТОРА ГО ПОДМЕНИХ С НОВ 27лв. И СЕГА В КОЛАТА Е АФРИКА. ТО ГОЛЯМ КЕФ БИЛО ДА СИ НАПРАВИШ САМ ПАРНОТО ,ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ ЧЕ МИ ИСКАХА 140лв.САМО ЗА ТРУДА. РАДВАМ СЕ ЧЕ СЪМ ЧЛЕН НА ТОЗИ ФОРУМ (AUDI - е правината марка кола .........................................) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikom Posted November 5, 2013 Report Share Posted November 5, 2013 (AUDI - е правината марка кола .........................................)Еми така де Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasho shoshev Posted November 28, 2013 Report Share Posted November 28, 2013 (edited) zravete kolegi imam problem s parnoto vsi4ko sam smenil i duha studeno kogato go nastapq na 4000 oborota mu idva i6taka da duha toplo Писането на кирилица е задължително! Edited November 28, 2013 by VBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dakata_m Posted November 28, 2013 Report Share Posted November 28, 2013 Един бърз въпрос. Входящия маркуч на радиторчето, този от към шофьора ли е? Аз поне така си мисля. Питам, че и при мен са едни драми с парното. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sstambo Posted November 28, 2013 Report Share Posted November 28, 2013 (edited) Цитиране на предходен пост! Да от към шофьора е входящия маркуч. Edited November 29, 2013 by VBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
sstambo Posted November 28, 2013 Report Share Posted November 28, 2013 (edited) Може ли някой да ми каже за жилата на клапите,кое къде е ? Скоро свалях таблото за да си облепя клапите видях че радиаторчето ми е видимо ново само го промих и го върнах обратно но сега парното е слабо. Колата е Ауди 80 б4 АБТ и скоро я купих. Явно предишния собственик е объркал жилата или е сложил менте радиаторче - сега искам да знам кое жило от въздуховода къде отива на врътките за парно? Също и има ли клапа за топло / студено която няма жило ? Edited November 28, 2013 by sstambo Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiko58 Posted November 28, 2013 Report Share Posted November 28, 2013 (edited) Клапите са три ,като едната е пластмасова и проблеми с нея няма.Другите две са проблемни /метални с дупки в средата/ правата по малката също не е страшна няма какво да объркаш , но клапата топло/студено най голямата и леко изкривената може да се монтира обратно и ще има по малък ход и няма да затваря за топло. На всички има или моторче или жило.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=151544Ето на колегата обявата за реда на подреждане. Edited November 28, 2013 by jiko58 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sstambo Posted November 28, 2013 Report Share Posted November 28, 2013 (edited) Цитиране на предходен пост! Не разбирам какво общо има обявата на колегата за реда на подреждане? Металните клапи са три. Клапата топло/студено евентуално да съм монтирал обратно но доколкото си спомням тя можеше само в едно положение да се монтира. Edited November 29, 2013 by VBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiko58 Posted November 28, 2013 Report Share Posted November 28, 2013 (edited) Може , може , а на обявата погледни снимката с врътките за да видиш как са наредени.Провери хода на клапите от врътките , ако някоя врътката не отива до края значи е на клапа т/с и е обърната. Edited November 28, 2013 by jiko58 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sstambo Posted November 29, 2013 Report Share Posted November 29, 2013 Врътките са правилно наредени но явно клапата топло/ студено наистина е обърната защото не отива до края а малко след средата. Явно предишния собственик когато е сменял радиаторчето е обърнал и клапите защото, аз както ги извадих така и си ги върнах след облепянето им. Трябва да свалям пак таблото но тогава ще си купя и нов радиатор. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now