Jump to content

ПАРНОТО НА AUDI 80 B3/B4 ОТКАЗА


todor83

Recommended Posts

Благодаря за отговора. Да отваря и затваря добре. Вижда се добре. Достигнах с махане на жабката, кората под нея, металните скоби свързващи въздухопровода и централната част, където са клапите. Има и 4 болтчета които се отвинтват и при мрежата към вентилатора под капака на мотора и кората при чистачките.

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Аз си мисля,че не си претапицирал клапата,която отваря и затваря на радиаторчето ,а някоя друга.

Защото за да стигнеш до нея трябва да разглобиш кутията с металните щипки.

Това направи ли го?Стигна ли до радиаторчето?

Link to comment
Share on other sites

Ми облепих тази, която се движи със средната врътка (от синьо към червено) докато я облепвах се движеше врътката отпред и също тази, която се регулира от левия ключ със степените. Успях да прокарам ръка към едната страна на радиаторчето и го пипнах с цялата си длан - топло беше, но след монтажа на всичко и включването на вентилатора духа само студено. Иначе да достъпа до там - 80-ките имат мисля 2, (ако не и повече) различни вида коруби за парно и различно поставени вентилатори. При мен вентилаторът е с вертикална ос. Като намеря време мисля пак да разглобя и този път да пробвам да видя и вътрешната страна на радиаторчето. Но преди това искам да събера мнения. Искам да пробвам всички възможности преди свалянето на таблото, че трудно ще понеса гледката без него. Знам, че много хора ще кажат, че няма друг начин и са прави за определени модели В3, но това че стигнах дотук ми дава надежда.

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

И аз така направих преди години свалих въздуховода през жабката. Държи се на 4 щипки и болтове(за болтовете не съм сигурен). Само щипките съм запомнил защото двете бяха завряни отзад и едната не можахме да я наместим добре, но закрепи. Парното се върна. Облепихме с вътрешна гума на камион май абе дебел каучук нито тропа нито ме дразни.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Johnny B

Ако радиаторчето е топло а накрая не духа топло, значи клапата за студено/топло не е наместена или не отваря/затваря напълно. Пробвай с ръка провери от къде до къде отива. Ако е наред клапата, значи топлото ти радиаторче не е достатъчно.

Трябва да е много топло. Пипни маркучите отвън...пипни радиаторчето и сравни. Ако радиаторчето е леко топло то бързо ще изстива от струята възду и няма да е топло.

Трябва ти горещ радиатор

Sent from my LG-K550 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Как се сваля врътката която е за степените , че първите 2 степени отново ми отказаха.Парното ми е рециклирано на 100% с нови части предният път отново имах проблем със степените и се оказа нагар някакъв на връката матрицата беше здрава.Сега отново отказа 1ва и 2ра степен и искам да сваля врътката и да изчистя хубаво и да видим дали пак е от там проблема.Но не намирам снимки на тази процедура а пластмасата е стара и ме е страх да напъвам...

 

Link to comment
Share on other sites

Мисля че се издърпва напред и излиза, но трябва по-голямо усилие.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

В събота свалям таблото. Поръчах Бер-Хела от Владо, но какво в крайна сметка се оказва най-добро за облепяне на клапите.

Питам за лесно и трайно решение.

Link to comment
Share on other sites

Преди месец сменях моето и облепих клапите с самозалепващо алуминиево фолио. Навъртях няколко ката и стана стабилно. Някои мажат лепила,шият бродират,аз нямах нерви след целият филм за такива екстри.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Предстои смяна на радиаторчето.

На тази сглобка(в прикачения файл) ще мога ли да отделя кутията с радиатора от кутията с изпарителя на място (да не изваждам фреона от климатика) ?

1994 b4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Може, чупиш 2 щипки от задната страна, не ти пречи после след като сглоби, не духа от там ако това ще те притесни

Link to comment
Share on other sites

Готово е парното, някой беше счупил само задна горна щипка и не беше сложена долната задна.

Всички щипки без задна горна ги щракнах.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
На 11.04.2012 г. at 15:54, Vitcig написа:

Вуйчеееее, не е Нисенса виновен !

Е Саше (methtical) той мисля на Бер беше заложил - преди около 2-3 месеца го беше слагал, с щампа на него или 06 или 08 !

Не искам да се повтарям - купувайте радиаторчета, които не застояват много !

За съжаление това са тези с ниска цена - Топран и БНР, Феби и т.н. !

Пепи (buzzi) няколко пъти споменава че всъщност Топрана не е лош !

а swag , meyle , rolmax те как са щото май ще сменям радиатора 

Link to comment
Share on other sites

Колеги, как се процедира, когато изчезнат всичките степени на вентилатора? Понякога тръгва и работи докато не изгася колата. При следващото палене не работи и заработва след 1-2 минути. При пускане на климатика не тръгва първата степен. Предполагам, че нещо със самото моторче се е случило, трябва ли да разглобявам пак цялото табло, за да го извадя, защото радиатора на парното го сменях преди 5-6 години и вече не помня кое как беше. 

Link to comment
Share on other sites

И без резисторна матрица вентилаторът трябва да работи на 4-та, която е директна, а при мен не работи на нито една.

Link to comment
Share on other sites

На 31.03.2012 г. at 15:51, connor cane написа:

Пуснах специална тема, но нека и тук да кажа - НЕ купувайте радиаторче Нисенс - Nissens - заради него се наложи отново да свалям таблото! :steinigung::2gunsfiring_v1:

какъв е проблема с нисенс защото ми предлагат такъв в сервиза

Link to comment
Share on other sites

На 10/31/2018 at 19:56, iovkom написа:

Предполагам, че нещо със самото моторче се е случило, трябва ли да разглобявам пак цялото табло, за да го извадя,

Сваляш само жабката.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Здравейте колеги.

Разглобих днес всичко и съм изкарал тунела с радиаторчето. Беше ясно, че клапите са леш но и текна сериозно радиаторчето (и то баш по средата на зимата!)и почна да ми тече в краката антифриз.

Има 4 клапи - 3 в тялото на радиатора и 1 в тялото с перката. Тази клапа, която е в тялото към перката и нея ли да облепям? Вероятно регулира потока от перката по тунела.

Лека вечер.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...