Johnny B. Goode Posted January 14, 2017 Report Share Posted January 14, 2017 (edited) Благодаря за отговора. Да отваря и затваря добре. Вижда се добре. Достигнах с махане на жабката, кората под нея, металните скоби свързващи въздухопровода и централната част, където са клапите. Има и 4 болтчета които се отвинтват и при мрежата към вентилатора под капака на мотора и кората при чистачките. Edited January 16, 2017 by VBI Цитиране на предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
svetliopp Posted January 14, 2017 Report Share Posted January 14, 2017 Аз си мисля,че не си претапицирал клапата,която отваря и затваря на радиаторчето ,а някоя друга. Защото за да стигнеш до нея трябва да разглобиш кутията с металните щипки. Това направи ли го?Стигна ли до радиаторчето? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny B. Goode Posted January 14, 2017 Report Share Posted January 14, 2017 (edited) Ми облепих тази, която се движи със средната врътка (от синьо към червено) докато я облепвах се движеше врътката отпред и също тази, която се регулира от левия ключ със степените. Успях да прокарам ръка към едната страна на радиаторчето и го пипнах с цялата си длан - топло беше, но след монтажа на всичко и включването на вентилатора духа само студено. Иначе да достъпа до там - 80-ките имат мисля 2, (ако не и повече) различни вида коруби за парно и различно поставени вентилатори. При мен вентилаторът е с вертикална ос. Като намеря време мисля пак да разглобя и този път да пробвам да видя и вътрешната страна на радиаторчето. Но преди това искам да събера мнения. Искам да пробвам всички възможности преди свалянето на таблото, че трудно ще понеса гледката без него. Знам, че много хора ще кажат, че няма друг начин и са прави за определени модели В3, но това че стигнах дотук ми дава надежда. Edited January 16, 2017 by VBI Цитиране на предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galin Posted February 18, 2017 Report Share Posted February 18, 2017 И аз така направих преди години свалих въздуховода през жабката. Държи се на 4 щипки и болтове(за болтовете не съм сигурен). Само щипките съм запомнил защото двете бяха завряни отзад и едната не можахме да я наместим добре, но закрепи. Парното се върна. Облепихме с вътрешна гума на камион май абе дебел каучук нито тропа нито ме дразни. Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiiii Posted February 19, 2017 Report Share Posted February 19, 2017 Johnny B Ако радиаторчето е топло а накрая не духа топло, значи клапата за студено/топло не е наместена или не отваря/затваря напълно. Пробвай с ръка провери от къде до къде отива. Ако е наред клапата, значи топлото ти радиаторче не е достатъчно. Трябва да е много топло. Пипни маркучите отвън...пипни радиаторчето и сравни. Ако радиаторчето е леко топло то бързо ще изстива от струята възду и няма да е топло. Трябва ти горещ радиатор Sent from my LG-K550 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
smexoterapiq Posted August 11, 2017 Report Share Posted August 11, 2017 Как се сваля врътката която е за степените , че първите 2 степени отново ми отказаха.Парното ми е рециклирано на 100% с нови части предният път отново имах проблем със степените и се оказа нагар някакъв на връката матрицата беше здрава.Сега отново отказа 1ва и 2ра степен и искам да сваля врътката и да изчистя хубаво и да видим дали пак е от там проблема.Но не намирам снимки на тази процедура а пластмасата е стара и ме е страх да напъвам... Link to comment Share on other sites More sharing options...
VBI Posted August 11, 2017 Report Share Posted August 11, 2017 Мисля че се издърпва напред и излиза, но трябва по-голямо усилие. Link to comment Share on other sites More sharing options...
smexoterapiq Posted August 11, 2017 Report Share Posted August 11, 2017 Добре,ще пробвам с дърпане надявам се да излязат.След това ще почистя и дано се орпавят степените. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Костадин1975 Posted March 6, 2018 Report Share Posted March 6, 2018 В събота свалям таблото. Поръчах Бер-Хела от Владо, но какво в крайна сметка се оказва най-добро за облепяне на клапите. Питам за лесно и трайно решение. Link to comment Share on other sites More sharing options...
genttogsg Posted March 6, 2018 Report Share Posted March 6, 2018 Преди месец сменях моето и облепих клапите с самозалепващо алуминиево фолио. Навъртях няколко ката и стана стабилно. Някои мажат лепила,шият бродират,аз нямах нерви след целият филм за такива екстри. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Костадин1975 Posted March 6, 2018 Report Share Posted March 6, 2018 Дано да намеря такова, че имаме пет магазина на кръст в града, още повече че дори не знам как изглежда като артикул в магазина. Link to comment Share on other sites More sharing options...
genttogsg Posted March 6, 2018 Report Share Posted March 6, 2018 https://shop.eurodist.eu/image/cache/data/50524-500x500.jpg Ролка, като тиксо. Срещу яница имаше железария преди. [emoji3] По принцип се ползва за уплътняване при въздуховоди,ако имаш познати... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Костадин1975 Posted March 6, 2018 Report Share Posted March 6, 2018 @genttogsg Мерси много за снимката.Това ми трябваше-демек готово решение....и бързо. P.S. Още има железария срещу Яница. Малка е и я бях забравил. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dobatavision Posted October 10, 2018 Report Share Posted October 10, 2018 Предстои смяна на радиаторчето. На тази сглобка(в прикачения файл) ще мога ли да отделя кутията с радиатора от кутията с изпарителя на място (да не изваждам фреона от климатика) ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buzzi Posted October 10, 2018 Report Share Posted October 10, 2018 Може, чупиш 2 щипки от задната страна, не ти пречи после след като сглоби, не духа от там ако това ще те притесни Link to comment Share on other sites More sharing options...
dobatavision Posted October 10, 2018 Report Share Posted October 10, 2018 (edited) Отзад не са ли 2 метални щипки както и отпред или нещо пластмасово е ? Edited October 10, 2018 by dobatavision Link to comment Share on other sites More sharing options...
dobatavision Posted October 15, 2018 Report Share Posted October 15, 2018 Готово е парното, някой беше счупил само задна горна щипка и не беше сложена долната задна. Всички щипки без задна горна ги щракнах. Link to comment Share on other sites More sharing options...
autounion Posted October 31, 2018 Report Share Posted October 31, 2018 На 11.04.2012 г. at 15:54, Vitcig написа: Вуйчеееее, не е Нисенса виновен ! Е Саше (methtical) той мисля на Бер беше заложил - преди около 2-3 месеца го беше слагал, с щампа на него или 06 или 08 ! Не искам да се повтарям - купувайте радиаторчета, които не застояват много ! За съжаление това са тези с ниска цена - Топран и БНР, Феби и т.н. ! Пепи (buzzi) няколко пъти споменава че всъщност Топрана не е лош ! а swag , meyle , rolmax те как са щото май ще сменям радиатора Link to comment Share on other sites More sharing options...
iovkom Posted October 31, 2018 Report Share Posted October 31, 2018 Колеги, как се процедира, когато изчезнат всичките степени на вентилатора? Понякога тръгва и работи докато не изгася колата. При следващото палене не работи и заработва след 1-2 минути. При пускане на климатика не тръгва първата степен. Предполагам, че нещо със самото моторче се е случило, трябва ли да разглобявам пак цялото табло, за да го извадя, защото радиатора на парното го сменях преди 5-6 години и вече не помня кое как беше. Link to comment Share on other sites More sharing options...
esox hunter Posted October 31, 2018 Report Share Posted October 31, 2018 Виж си резисторната матрица на вентилатора ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
iovkom Posted October 31, 2018 Report Share Posted October 31, 2018 И без резисторна матрица вентилаторът трябва да работи на 4-та, която е директна, а при мен не работи на нито една. Link to comment Share on other sites More sharing options...
autounion Posted November 5, 2018 Report Share Posted November 5, 2018 На 31.03.2012 г. at 15:51, connor cane написа: Пуснах специална тема, но нека и тук да кажа - НЕ купувайте радиаторче Нисенс - Nissens - заради него се наложи отново да свалям таблото! какъв е проблема с нисенс защото ми предлагат такъв в сервиза Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiko58 Posted November 5, 2018 Report Share Posted November 5, 2018 На 10/31/2018 at 19:56, iovkom написа: Предполагам, че нещо със самото моторче се е случило, трябва ли да разглобявам пак цялото табло, за да го извадя, Сваляш само жабката. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korekom Posted February 11, 2022 Report Share Posted February 11, 2022 Здравейте колеги. Разглобих днес всичко и съм изкарал тунела с радиаторчето. Беше ясно, че клапите са леш но и текна сериозно радиаторчето (и то баш по средата на зимата!)и почна да ми тече в краката антифриз. Има 4 клапи - 3 в тялото на радиатора и 1 в тялото с перката. Тази клапа, която е в тялото към перката и нея ли да облепям? Вероятно регулира потока от перката по тунела. Лека вечер. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Онуфри Posted February 13, 2022 Report Share Posted February 13, 2022 Облепи я, тя затваря притока на въздух щом завъртиш копчето за вентилатора в нулева позиция. Иначе в движение ще си влиза въздух. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now