Jump to content

ПАРНОТО НА AUDI 80 B3/B4 ОТКАЗА


todor83

Recommended Posts

Благодаря за отговора. Да отваря и затваря добре. Вижда се добре. Достигнах с махане на жабката, кората под нея, металните скоби свързващи въздухопровода и централната част, където са клапите. Има и 4 болтчета които се отвинтват и при мрежата към вентилатора под капака на мотора и кората при чистачките.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 202
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз си мисля,че не си претапицирал клапата,която отваря и затваря на радиаторчето ,а някоя друга.

Защото за да стигнеш до нея трябва да разглобиш кутията с металните щипки.

Това направи ли го?Стигна ли до радиаторчето?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми облепих тази, която се движи със средната врътка (от синьо към червено) докато я облепвах се движеше врътката отпред и също тази, която се регулира от левия ключ със степените. Успях да прокарам ръка към едната страна на радиаторчето и го пипнах с цялата си длан - топло беше, но след монтажа на всичко и включването на вентилатора духа само студено. Иначе да достъпа до там - 80-ките имат мисля 2, (ако не и повече) различни вида коруби за парно и различно поставени вентилатори. При мен вентилаторът е с вертикална ос. Като намеря време мисля пак да разглобя и този път да пробвам да видя и вътрешната страна на радиаторчето. Но преди това искам да събера мнения. Искам да пробвам всички възможности преди свалянето на таблото, че трудно ще понеса гледката без него. Знам, че много хора ще кажат, че няма друг начин и са прави за определени модели В3, но това че стигнах дотук ми дава надежда.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

И аз така направих преди години свалих въздуховода през жабката. Държи се на 4 щипки и болтове(за болтовете не съм сигурен). Само щипките съм запомнил защото двете бяха завряни отзад и едната не можахме да я наместим добре, но закрепи. Парното се върна. Облепихме с вътрешна гума на камион май абе дебел каучук нито тропа нито ме дразни.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Johnny B

Ако радиаторчето е топло а накрая не духа топло, значи клапата за студено/топло не е наместена или не отваря/затваря напълно. Пробвай с ръка провери от къде до къде отива. Ако е наред клапата, значи топлото ти радиаторче не е достатъчно.

Трябва да е много топло. Пипни маркучите отвън...пипни радиаторчето и сравни. Ако радиаторчето е леко топло то бързо ще изстива от струята възду и няма да е топло.

Трябва ти горещ радиатор

Sent from my LG-K550 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Как се сваля врътката която е за степените , че първите 2 степени отново ми отказаха.Парното ми е рециклирано на 100% с нови части предният път отново имах проблем със степените и се оказа нагар някакъв на връката матрицата беше здрава.Сега отново отказа 1ва и 2ра степен и искам да сваля врътката и да изчистя хубаво и да видим дали пак е от там проблема.Но не намирам снимки на тази процедура а пластмасата е стара и ме е страх да напъвам...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че се издърпва напред и излиза, но трябва по-голямо усилие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

В събота свалям таблото. Поръчах Бер-Хела от Владо, но какво в крайна сметка се оказва най-добро за облепяне на клапите.

Питам за лесно и трайно решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди месец сменях моето и облепих клапите с самозалепващо алуминиево фолио. Навъртях няколко ката и стана стабилно. Някои мажат лепила,шият бродират,аз нямах нерви след целият филм за такива екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да намеря такова, че имаме пет магазина на кръст в града, още повече че дори не знам как изглежда като артикул в магазина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://shop.eurodist.eu/image/cache/data/50524-500x500.jpg

Ролка, като тиксо. Срещу яница имаше железария преди. [emoji3] По принцип се ползва за уплътняване при въздуховоди,ако имаш познати...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@genttogsg

Мерси много за снимката.Това ми трябваше-демек готово решение....и бързо.:zustimm:

P.S. Още има железария срещу Яница. Малка е и я бях забравил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Предстои смяна на радиаторчето.

На тази сглобка(в прикачения файл) ще мога ли да отделя кутията с радиатора от кутията с изпарителя на място (да не изваждам фреона от климатика) ?

1994 b4.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, чупиш 2 щипки от задната страна, не ти пречи после след като сглоби, не духа от там ако това ще те притесни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отзад не са ли 2 метални щипки както и отпред или нещо пластмасово е ?

Редактирано от dobatavision
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готово е парното, някой беше счупил само задна горна щипка и не беше сложена долната задна.

Всички щипки без задна горна ги щракнах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
На 11.04.2012 г. at 15:54, Vitcig написа:

Вуйчеееее, не е Нисенса виновен !

Е Саше (methtical) той мисля на Бер беше заложил - преди около 2-3 месеца го беше слагал, с щампа на него или 06 или 08 !

Не искам да се повтарям - купувайте радиаторчета, които не застояват много !

За съжаление това са тези с ниска цена - Топран и БНР, Феби и т.н. !

Пепи (buzzi) няколко пъти споменава че всъщност Топрана не е лош !

а swag , meyle , rolmax те как са щото май ще сменям радиатора 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, как се процедира, когато изчезнат всичките степени на вентилатора? Понякога тръгва и работи докато не изгася колата. При следващото палене не работи и заработва след 1-2 минути. При пускане на климатика не тръгва първата степен. Предполагам, че нещо със самото моторче се е случило, трябва ли да разглобявам пак цялото табло, за да го извадя, защото радиатора на парното го сменях преди 5-6 години и вече не помня кое как беше. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И без резисторна матрица вентилаторът трябва да работи на 4-та, която е директна, а при мен не работи на нито една.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 31.03.2012 г. at 15:51, connor cane написа:

Пуснах специална тема, но нека и тук да кажа - НЕ купувайте радиаторче Нисенс - Nissens - заради него се наложи отново да свалям таблото! :steinigung::2gunsfiring_v1:

какъв е проблема с нисенс защото ми предлагат такъв в сервиза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10/31/2018 at 19:56, iovkom написа:

Предполагам, че нещо със самото моторче се е случило, трябва ли да разглобявам пак цялото табло, за да го извадя,

Сваляш само жабката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Здравейте колеги.

Разглобих днес всичко и съм изкарал тунела с радиаторчето. Беше ясно, че клапите са леш но и текна сериозно радиаторчето (и то баш по средата на зимата!)и почна да ми тече в краката антифриз.

Има 4 клапи - 3 в тялото на радиатора и 1 в тялото с перката. Тази клапа, която е в тялото към перката и нея ли да облепям? Вероятно регулира потока от перката по тунела.

Лека вечер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Облепи я, тя затваря притока на въздух щом завъртиш копчето за вентилатора в нулева позиция. Иначе в движение ще си влиза въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...