Jump to content

избор на първа кола ?


Recommended Posts

Имам време до издаването на книжка,но предпочитам да не оставям за последния момент и да събера малко отзиви.

Преди време имахме ауди Б4 2.0 90 коня с метан. Много я харесвах колата, но бащата я продаде. Решил съм да е Б4, но към двигателите не съм наясно

(разход,поддръжка,газово). Предпочитам бензинов двигател с газово (Аудито ни даваше разход 10лв/100км - метан).Щом нашето ауди където е 2.0 и даваше такъв разход си правя извод, че 1.6 двигателите ще са още по икономични. За поддръжка татко се повтаряше,че са много здрави. Към газовите там ми е голяма мъгла.Нашата метанова уредба -палиш на бензин и след 30 сек превключва на газ,а не да чакаш да загрее двигателя. Чудно ми е дали всяка газова уредба може да се направи като нашата или има си някакви специфики? То малко написаното на реклама го обърнах, но нашето ауди го служа като образец.

дайте мнения всичко е от полза !

Намерих една подобна обява : http://www.cars.bg/u517766

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колата от обявата е била с удар отпред...предния капак е малко по-напред от десния калник, няма ги халогените, както и пластмасите долу на бронята. Пише, че са сменени части по ходовата част, ама не е ясно какви части са вложени и по-важното качествено ли са монтирани.

Има далеч по-добри оферти. 90-то коня на моноинжекцията са най-куция мотор в гамата на Б4, дори 1.6 има по-добри динамични характеристики, защото е пълен инжекцион и то електрически. Такъв тип е и АБК-115 коня, който върви прилично и харчи колкото първите два двигателя. Тук има опасност при кофти монтаж на АГУ да се получават гърмежи и от там неприятности и разходи по възстановяване на части по инжекциона.

Вземи си нещо подобно, но да е подържан и запазен автомобил, ще останеш доволен като цяло от такава стара кола :rolleyes:

Има оферти на 2.0 16V , но са механични инжекциони и ако са карани на газ има голяма вероятност да ти тръгнат проблеми с него веднага. Търси теми във форума има мнооого изписано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводските данни за разхода:

1.6 6.2-90 и 7.8-120

2.0 6.0-90 и 7.4-120

Тези данни са трудно осьществими, но показват че 2.0(АБК) двигателя харчи по-малко, а по-добре вьрви. Данька за него е по-висок. Аз бих ти казал да вземеш коли с този двигател. Ако е АГУ-то сложено както трябва, малко проблеми има. Да няма гьрмежи -сменявай редовно частите в които има ток (свещи, кабели за свещи...).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 6.0-90 и 7.4-120

Това сигурен ли си, че е за ABК или е за ABT :gruebel:

Иначе и аз съм слушал, че 1.6 не харчи по-малко от по-големите двигатели.

Иначе на колегата бих му препоръчал да огледа и купетата. Мен сега малко ме е яд, че не си взех купе.

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При купе по-рядко има АБК и другото са механичните инжекции. Вече с възрастта имат проблем с уплътненията на вратите и задния капак. Често влиза вода и е кофти...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега 1.6 не става за б4 много слаб и идва за града се понася но на първото извънградско ще почнеш да влизаш в обороти и разход и ще видиш за какво става въпрос по добре 2.0 , 2.3 , 2.6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Моля изразете мнение за тази обява ! Изглежда ми добра

http://www.cars.bg/u581051

Добре ти изглежда, защото е добре измито с топла вода :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Щом нашето ауди където е 2.0 и даваше такъв разход си правя извод, че 1.6 двигателите ще са още по икономични. За поддръжка татко се повтаряше,че са много здрави...

1.6-цата е на 3000 оборота на 90 км/ч на 5та. Ако често караш по-бързо или искаш колата ти да върви си вземи по-голям мотор - това сериозно :)

Предимствата на малкия двигател са, че е много лесен и евтин за подръжка и с ниски данъци и такси. Идеален е ако си спокоен шофьор, но с него си оставаш такъв...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли някой да направи разлика в поддръжка на 2.0 - 115коня с и без Куатро ?

Ако искаш погледни тази тема - Б4 Съвет преди месец я създадохме, когато аз си избирах Б4...

Редактирано от JRushmore
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли някой да направи разлика в поддръжка на 2.0 - 115коня с и без Куатро ?

....куатрото си е кола с две предници все едно, от гледна точка на подръжката. По-мудна е, заради повечето килограми. Иначе за комфорт, стабилност, проходимост и здравина всичко е само голям плюс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че тази кола ще е отличен избор - ТУК!

Много живот има в нея, оригинален климатроник, новия салон, най-добрия двигател... чак ме хвана носталгията по тези В4ки :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...