chocky Публикувано 17 Август 2013 Доклад Share Публикувано 17 Август 2013 пускай 2.5 квадрата да ти е мирна главата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Август 2013 Доклад Share Публикувано 17 Август 2013 Това е малко поне 4кв многожилен кабел. Загубите от 1.5В може да е от хлабави/клеясали клеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 17 Август 2013 Доклад Share Публикувано 17 Август 2013 Да де,аз ще пусна примерно 4кв. както VBI казва,но няма да демонтирам стария кабел.Ще махна обувките. и ще вържа новия кабел.Казвате хлабава връзка ,може да е проблема,но ако кабела е цял то двете връзки са си добре.Ще пробвам с 4 или 6 кв. има едни алуминиеви едножилни,те ми изглеждат "корави ".Всъщност май няма значение едно или многожилен ще бъде проводника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Август 2013 Доклад Share Публикувано 18 Август 2013 Има ОГРОМНО значение дали кабела е едножилен или многожилен. Кабела трябва да е меден, мнгожилен за да е минимален пад-а на напрежение. В кои точки мериш този пад от 1.5В? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 18 Август 2013 Доклад Share Публикувано 18 Август 2013 Е това за многожилните кабели не го знаех. Ще пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Romeolinio85 Публикувано 19 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2013 Здравейте и аз имах същия проблем но всичко се оправи като смених релето и сега ми зарежда от 13,5-14,5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 22 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2013 И ти си прав,колега,но при мен зареждането не пада под 13.8В. с включени консуматори.Преди да си направя профилактика на алтернатора зареждането ми беше 13.6В. без консуматори.Нормално е да е горещ алтернатора през лятото,но чак да пари не е добре.веско къде в шумен правят качествена профилактика на алтернатори и каква е цената ако се сещаш?мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 22 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2013 веско къде в шумен Когато се наложи аз ползвам услугите на Емо и съм много доволен.Коректен е.Цената е според зависи какво има да се прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 Росене, случвало ли се е когато подадеш контакт да не свети нито една лампа на таблото? Ако това се случи в този момент премери напрежението на акумулатора. Ако напреженитето е ОК, значи имаш проблем с клеморед. Ако напрежението е под 10,6 В е възможно да имаш проблем с акумулатора. Освен това премери напрежението когато въртиш на стартер. То също не трябва да е под 10,6В. В противен случай имаш проблем или с акумулатор или с хлабава клема. Ако всичко това е наред, пиши да ти кажа как да се прибереш до София без проблем, дори и с повреден клеморед. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ognian Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 На 17.08.2013 г. at 22:59, VBI написа: Това е малко поне 4кв многожилен кабел. Загубите от 1.5В може да е от хлабави/клеясали клеми. 4 кв . кабел носи до 20 ампера ток - за зареждането трябва да е минимум 6 кв . многожилен кабел . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 Така е, но в случая става въпрос към съществуващия кабел да добави 4кв, така че ще е напълно достатъчно. П.С. Погледна ли от коя дата е темата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ktamen Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 Съществуващият кабел изобщо не се брои, ако не се поправят връзките му. 10мм2 е минимума, желателно 16мм2 и дори 25мм2, обувките трябва да са добре запоени! 2,5мм2 са шегичка. Аламинени жици в колата са лудост. Волт и половина е огромен пад, трябва да е под 0,1 волта. Взема се един мултицет, включва се на обхват 2 волта и се мери пада на всяка снадка. после се поправят проблемните снадки и пак се мерят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 25 Август 2020 Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 (Редактирано) Лек ъпдейт. Има ли някой идея при 1.9 TDI 1Z колко амперов алтернатор се монтира, при стандартно оборудване, с климатик? Етка е неточна и дава няколко вида, все различни по модел и ампераж. Редактирано 25 Август 2020 от Atlantis Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 25 Август 2020 Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 1z от 94-та година с климатик - 130А (9G0). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 25 Август 2020 Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 Благодаря, колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване