Jump to content

Откриване на неизправност в зареждането


Rosen Atanasov

Recommended Posts

  • Отговори 114
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това е малко поне 4кв многожилен кабел. Загубите от 1.5В може да е от хлабави/клеясали клеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де,аз ще пусна примерно 4кв. както VBI казва,но няма да демонтирам стария кабел.Ще махна обувките. и ще вържа новия кабел.Казвате хлабава връзка ,може да е проблема,но ако кабела е цял то двете връзки са си добре.Ще пробвам с 4 или 6 кв. има едни алуминиеви едножилни,те ми изглеждат "корави ".Всъщност май няма значение едно или многожилен ще бъде проводника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ОГРОМНО значение дали кабела е едножилен или многожилен. Кабела трябва да е меден, мнгожилен за да е минимален пад-а на напрежение. В кои точки мериш този пад от 1.5В?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

И ти си прав,колега,но при мен зареждането не пада под 13.8В. с включени консуматори.

Преди да си направя профилактика на алтернатора зареждането ми беше 13.6В. без консуматори.

Нормално е да е горещ алтернатора през лятото,но чак да пари не е добре.

веско къде в шумен правят качествена профилактика на алтернатори и каква е цената ако се сещаш?мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

веско къде в шумен 

Когато се наложи аз ползвам услугите на Емо и съм много доволен.Коректен е.Цената е според зависи какво има да се прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Росене, случвало ли се е когато подадеш контакт да не свети нито една лампа на таблото? Ако това се случи в този момент премери напрежението на акумулатора. Ако напреженитето е ОК, значи имаш проблем с клеморед. Ако напрежението е под 10,6 В е възможно да имаш проблем с акумулатора. Освен това премери напрежението когато въртиш на стартер. То също не трябва да е под 10,6В. В противен случай имаш проблем или с акумулатор или с хлабава клема. Ако всичко това е наред, пиши да ти кажа как да се прибереш до София без проблем, дори и с повреден клеморед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
На 17.08.2013 г. at 22:59, VBI написа:

Това е малко поне 4кв многожилен кабел. Загубите от 1.5В може да е от хлабави/клеясали клеми.

  4 кв . кабел носи до 20 ампера ток - за зареждането трябва да е минимум 6 кв . многожилен кабел . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но в случая става въпрос към съществуващия кабел да добави 4кв, така че ще е напълно достатъчно.

 

П.С. Погледна ли от коя дата е темата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Съществуващият кабел изобщо не се брои, ако не се поправят връзките му.

10мм2 е минимума, желателно 16мм2 и дори 25мм2, обувките трябва да са добре запоени! 2,5мм2 са шегичка. Аламинени жици в колата са лудост.

Волт и половина е огромен пад, трябва да е под 0,1 волта. Взема се един мултицет, включва се на обхват 2 волта и се мери пада на всяка снадка. после се поправят проблемните снадки и пак се мерят.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

 

Лек ъпдейт.

Има ли някой идея при 1.9 TDI 1Z колко амперов алтернатор се монтира, при стандартно оборудване, с климатик?

Етка е неточна и дава няколко вида, все различни по модел и ампераж.

Редактирано от Atlantis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...