Jump to content

Нов акумулатор при А6


Muhtarov

Recommended Posts

  • Отговори 363
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Привет. днес ми се наложи да  чакам в колата 1 час и акумолатора ми падна и не можах да запаля акумолатора е на 1 година. След като ми подадоха ток запалих колата и тръгнах карах я 1 и 30 градско в София , но на ММИ статуса си осната на 10 процента. Въпроса ми е има ли някъв проблем за автомобила да го оставя без ток за 24 часа за да сваля акумолатра и го заредя на зарядното до 100 процента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя уж добре ама като се загледах по време на паленето когато има товар волтажа пада до 9.9v не го забавих много и си купих нов. Интересното ,че ми дадоха с друг парт. номер .  Старият беше със 4F0 915 105 D , а новия е 000 915 105 DL със око без капачки а стария обратното без око но с капачки . Цената е приемлива £100 или 220лв със 5 години гаранция.

IMAG4070.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добра цена.Тук за тези пари не можеш да вземеш читав акумулатор,а да не говорим за оригинален.Миналия месец сменях моя.Беше 95Ah AGM и в Ауди ми искаха 680лв.Едвам докарах една Варта с всякакви отстъпки на 300лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен това ми направи впечатление миналото лято по принуда я вкарах във Юнитрейд да сменя преден горен носач и ми излезе двойно от колкото в Англия явно българите ги имат за по богати от англичаните. За сметка на това пък доста неща втора ръка се намират доста по евтино от тука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

колеги смених акумолатора с Бош 110 , сега когато го кодирам през ваг кома, няма марка Бош, как се прави адаптацията. благодаря 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, ако сменяваме акумулатора с нов със същите Ah и същия стартов ток като е стария има ли нужда да се кодира? Предполагам, че не - как ще го познае колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя няма какво да му пазнава.

Обаче като направиш процедурата казваш на компютъра, че акумулаторът е нов, със самия код му казваш какви са му параметрите.

Със сигурност алгоритъмът за управление на нов и стар акумулатор е различен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Колеги,и аз ще сменям акумулатора на 3.0тди,някакви последни мнения да споделите?

Препоръки,указания какво да гледам,какво да не гледам,място във Варна,където ще замерят вс.както трябва и ще ми предложат качество?

Редактирано от Ballantiness
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата зима смених стария акумулатор с нов такъв Варта и всико си тръгна само веднага без никакво кодиране или каквито и да е грешки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия AGM не са ли само за коли със старт-стоп, какво ги слагате по 4F модела. Като цена качество аз това бих сложил http://akumulatorite.net/prod-akumulator-banner-100-ah-pro-pawer-bull-p--100-ah

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, mili 75 написа:

Тия AGM не са ли само за коли със старт-стоп, какво ги слагате по 4F модела. Като цена качество аз това бих сложил http://akumulatorite.net/prod-akumulator-banner-100-ah-pro-pawer-bull-p--100-ah

На моята 4F 2.0eTDI оригиналния беше AGM.И по рама излиза с такъв ;) Иаз бях учуден че без старт стоп е с AGM ама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо 110 Ah часа според мене въобще не е нужен за тази кола, за мойта която е 2007 година, 3,0 тди по рама изкарват обикновен акумулатор 95 Ah в Ауто+.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят акъмулатор отдавна е за смяна, но не искам на стара кола да купувам ОЕМ акумулатор за 600 кинта....За възможните заместиъели не знам и се притесняеам не ми се рискува да не изгори някой модул или ппостоянно да отчита грешки MMI.

В това време акумулатора често пада на 10% .....

Някой може ли да препоръча ДОКАЗАН афтърмаркет акумулатор за 4F...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И най доказалите се марки са давали фира на 6-тия месец :) карам си с някъв измислен АТЛАНТИК за 150лв и ми дреме когя ще се скапе,гаранция има 2г,проблеми,грешки и т.н. нямам,нито съм кодирал квото и да било

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз вероятно ще купувам акумулатор, сегашния е полски 100А/ч и беше с гаранция 24 месеца. Вече е на 25 месеца и почна да прави мизерии. Чудя се дали да не сложа Банер, навремето бяха много хубави акумулатори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече и бош и варта не са това, което бяха, както и колите.

Не знам каъв е смисъла от акумулатор за 600лв. 

По-добре 2 Монбат с гел за тези пари, и 2 години да изкарат добре е.

 

Моят е Варта на 3г. и има съвсем малко капацитет, при това е слаган в германия.. 15-20 секунди стартер и е на 8волта и всичко започва да светка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, VBI написа:

И аз вероятно ще купувам акумулатор, сегашния е полски 100А/ч и беше с гаранция 24 месеца. Вече е на 25 месеца и почна да прави мизерии. Чудя се дали да не сложа Банер, навремето бяха много хубави акумулатори.

По горе в темата съм дал линк за един Банер, такъв слагах на предната кола и за две години докато не я продадох си беше ок. Водят ги нещо като за пръвоначално вграждане, 172 лева като си оставиш стария, 100 А/ч има си и място за тръбичката за отвеждане на газове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно ще се възползвам, дано изкара повече от гаранцията си. Навремето за 100-цата купих Банер, при мен изкара почти 7 години, продадох колата и още човека си кара с него. Излезе железен, но новите дали са така не е ясно ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...