Jump to content

Нов акумулатор при А6


Muhtarov

Recommended Posts

лесно може да се разбере дали някой модул не заспива - когато заключиш колата, изчакай до 5 минути, като гледаш копчето за аварийните.

То трябва да загасне между 2 до 5 минути след заключване. Ако остане да ти свети, значи нещо не заспива. Кое е това нещо, е друга тема...

Най-лесно това се вижда на тъмно. Може и грешка в някой модул да му пречи да заспи.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 363
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Явно има отечка копчето на аварийните остана да свети двд-то на навигацията дава грешка може ли от него да не заспива

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте,

Отскоро забелязвам че за 2-3-4 дни акумулатора пада на 60-70 %. При запалена кола си зарежда до 100%. Явно ще трябва нов. Снимах стария и качвам снимка. Препоръчайте ми нов който е удачен за колата - 3.0 тди 240к.с. - няма старт стоп, но има печка ако това  е от значение.

Тъй като нямам 61-battery managment защото е фейсова колата, разбрах че имам някакъв подмодул в 19-Can Gateway за батерията. Та питането ми е дали някой може да ми каже как да си проверя акумулатора с VCDS на този 19ти канал?

Ето снимка на акумулатора:

Варта.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не би да не ти заспива колата и затова да пада на 60%? Видя ли клемите под капака дали не се стоплят, това води до падане и незаспиване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

твоят май е оригиналният, така че е много вероятно да е за смяна вече, ако аварийки го бутат до край за минути

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако правилно виждам е 2010  така , че време му е  е моят беше 2006 ама го изхвърлих преди почти 2 години :)  зимата замръзна и това му разказа играта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На отрицателния терминал се вижда 19/10, демек 19-та седмица на 2010 г. На всички Варти го пише там. Вземай пак такъв - добри акумулатори са. Само не е нужно да е AGM след като си без старт-стоп.

 

Гледай новия да е тазгодишен.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Благодаря!

Тря да видя и кодирането как става през 19ти канал. Клипчета намерих само за 61ви.

И да питам.. ако отида в порше пак ли ще е оригинален черен на цвят? По магазините в нета са само сиви и няма 92ah а са по 95.

Редактирано от Mindburn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, преди малко в обедната почивка отскочих до 2 магазина на сточна гара да видя акумулаторите и да говоря с продавачите и малко съм притеснен.

И на двете места гледах Варта AGM 95 Ah. Това което ме притесни е че и в двата магазина акумулаторите нямаха щампа с годината на производство. Кзаха че щампата се слагала само на заводските акумулатори за първоначално вграждане. И в двата магазина по техни думи акумулаторите били тазгодишни. Другото ми притеснение беше, че и на двете места (едното срещу допълнително заплащане от 20лв.) правят кодиране на новия акумулатор с някакво си тяхно устройство а не с кабел и лаптоп. 

Та сега се чудя какво да правя.....там ли да ходя? Дайте някъв съвет къде в София да отида да си купя читав акумулатор и евентуално ако не си го правя сам там да ми направят и кодирането.

P.S.: Намерих клип с кодиране през 19ти канал и видях как става.

Ааа и още нещо и на двете места нямаха BEM код следователно не виждам как сам бих могъл да го кодирам при липса на тези данни.

Редактирано от Mindburn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пластмасата има щампа кога е произведен ,  може на не сменяш кода ведната ..    и  незнам освен да имат VAS    с какво друго могат да кодират новия акумулатор..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора може да ти е стар,но първо си виж клемата отпред дали не грее.Вече го играх този филм и стария акумулатор още си ми е в перфектно здраве,а беше почнал да пада до 20%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mindburn ако вземаш пак Varta agm просто набиваш пак стария БИМ код само сменяш в последния сектор някой цифри.Аз така направих с моята по този клип.https://youtu.be/IJAScg6JrYI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест препоръчваш обучението да си го направя сам. Все пак ще отида след работа да замерят колата ще ми сложат новия пък после ще видя ако е необходима адаптация ще си я направя сам както казваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както си решиш,аз така направих то е важно само първия сектор 4FXXXXXXX да е точен по това разбира колата колко ампера е и дали е AGM или не.Другото е производител и сериен номер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Тоест да сменя 1 цифра от серийния номер?

И при теб ли е на 19 кан гейтуей ?

Само не рабрах от клипа 2 или 3ти  вариант?

Редактирано от Mindburn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така да докладвам какво свърших с акумулатора.

След като снощи въртях колата из квартала да зареди до 100%, одеве след работа се качвам и пак на 60%.

Запалих и бегом към Макскар на сточна гара. замериха оригиналния 12,4-5 V. Викам му може ли да провериш нещо за отечки, а той - е ква ще е тая оттечка... Сложихме новата варта (амг 95Ач), запалих, замери с мултицета, даде 13,6-7 и взе за секунди да качва. Лампата за еспиеса и тази за положението на въздушното на колата останаха да светят. Разместих колата 5-6 метра назад и после обратно и лампите изгаснаха. ММИ показваше текущия процент на старата варта - 70%. След което тоя пич закачи едно устройство по размер като пост терминал с кабел в буксата (видях че на устройството си пишеше Exide - като марката акумулатори), прочете нещо с него и след секунди ММИ дигна директно на 100%. Попитах го за кодиране, той извади лаптоп с Делфи и вика не става кодиране... китайска му работа. Казах му че аз ще си го кодирам щото имам ваг-ком и си тръгнах по живо по здраво. Ще видя утре вечер какво е положението. Почивните дни ще му направя и кодинг по клипа посочен от колегата. Дано всичко да е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Chefoukr, дали правилно съм те разбрал - сменям някоя цифра с произволна от 0 до 9 в сектора за серийния номер с обозначение Z без значение коя точно?

Format: NNNNNNNNNNN XXX ZZZZZZZZZZ

N = Battery Part Number (11 Digits)
X = Battery Vendor (3 Digits)
Z = Battery Serial Number (10 Digits)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...