Jump to content

Нов акумулатор при А6


Muhtarov

Recommended Posts

Преди 8 часа, Galin написа:

Тя беше с оргиналния си OE Varta 110, но не AGM
Сложих 105 AGM...
Значи нищо да не кодирам?


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ако BEM кода не е от AGM акумулатор, BMS-a ще го зарежда на максимален ток и ще прегрее, защото електролита е гел и не може да се движи в акумулатора за разлика от течния електролит. Този гел който е в непосредствена близост до оловото се нагрява много и се изпича. Затова коли които поддържат AGM имат BMS (Батери Меринджей Систем) да им контролира тока на заряд. Затова при тях също акумулатора е изнесен в багажника на хладно, а не при мотора където температурата стига че и надминава 70 градуса.

 

Сложи BEM кода от този, той е Varta AGM със същите параметри като твоя:

 

$_10.JPG

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 363
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic


Убих се снощи 3 часа да търся снимка на BEM код на подобен на моя акумулатор в нета - накрая му теглих една и заспах.
Как го намери ти :)
Благодаря много.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Ами явно ... съм ... диване.
или много ми се е спяло


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, Galin написа:

...
Как го намери ти :)
...

 

Просто в Гугъл написах varta h15 agm bem code и отидох на Images. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с agm bosch и сега ме замислихте с какъв ли код е кодиран, но до сега не е родил, значи е добре над 4 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при работещ автомобил това ми е средната стойност на волтажа: 14.30758

като има стойности от 14.00199986 до 14.3920002 - това измерено не през MMI/vcds, а с устройство директно на акумулатора и живи данни изпращани постоянно в движение.

 

В покой средна стойност: 12.57978 

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прясно измерено с нов акумулатор AGM като го сложиха за да важи гаранцията го мериха:
Празен ход 14.8
С фарове и климатик 14.6
Покой 12.79 или 12.69 беше
Акумулаторчика ми е познат и каза супер така трябва да е...
p.s.
Аааа
Благодаря на Стефан за кодирането на акумулатора и зеленото меню ....супер си .

и на CVT за картинката която съм проспал снощи - с нейния код го писахме.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблем когато тока се регулира. Когато се зареди на 100% зарядното напрежение автоматично ще падне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен, както написах по-горе - средна стойност е 14.3, като има епизодични и то 14.5

Нямам никакви драми с акумулатора, макар и вече да гони 5та година, а не е OEM, Bosch AGM 105Ah

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.09.2020 г. at 12:18, CVT написа:

Не е проблем когато тока се регулира. Когато се зареди на 100% зарядното напрежение автоматично ще падне.

Тока хубаво се регулира ама напрежението ...Плюс това е нов акумулатор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зарядния ток се контролира чрез напрежението, друг начин няма. Вдигаш напрежението, разликата спрямо напрежението на акумулатора се увеличава и през акумулатора минава повече ток. Сваляш разликата в напрежението и зарядния ток пада.

 

Ако колегата го измери на запален мотор след 2-3 часа каране когато акумулатора е на 100% зареден на самите клеми в багажника, сигурен съм че няма да е 14,8 волта.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи доколкото ми стига акъла ... все пак съм един прост системен администратор .... в началото има и неизвестно колко време е стоял акумулатора по складовете и при слагане на колата да започне да “смуче” здраво така да се каже.
Другото което на друга кола под 14 не му написаха гаранция докато не си оправи тоцитез
Не знам ама хора с опит като ми кажат че е ОК им вярвам.
Мога да проверя колко е с мултицета утре при желание?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, веднага след като го сложат няма как да е на 100%.

 

Тук обаче засягаш един друг много важен въпрос, за който не се говори достатъчно: кога започва живота на акумулатора? По времето на нашите бащи и дядовци акумулаторите са стоели на склад празни. Чак като се продадат са им наливали електролита и са ги зареждали за първи път. Празни е можело да стоят 10-15 години на склад без никакъв проблем. Сега обаче нещата не стоят така. Акумулаторите се продават с електролит и заредени, така че датата на производство е много важна и не трябва да се пренебрегва.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е обширна да :)
Нямам идея как се случва в магазина, но лично аз си съхраних един акумулатор в мазата повече от 3 години като отвреме на време го зареждах със зарядно - може би на всеки 3-4 месеца а понякога забравях де :)
Майка ми е работила в акумулаторния в Търговище към 1971-72 и ми е казвала че имали акумулатори на повече от 100 години и работели. Германски инженери на Варта идвали да ги подържат още тогава.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, започват електрическите мъки и при моя кораб. От няколко дни започна да пали маалко по-трудно и всеки път след по-голям престой (8-10ч) , при палене задържаше лампата на ESP да свети за 1-2 секунди. Днес сутринта беше най-осезаем проблема. Завъртя трудно първия оборот, но запали. MMI не се включи, трябваше аз да го стартирам с бутона и в менюто на батери показа, че акумулатора е паднал с едно деление. Да отбележа, че за 2 години никога не бях виждал батерито да е паднало и деление дори след седмица без никакво палене. Почти съм убеден, че е тръгнал да си ходи акумулатора. Искам да се подготвя и гледам този  https://maxcar.bg/akumulatori/varta-silver-dynamic-agm-105ah-950a-r?search_query=VARTA+SILVER+DYNAMIC+AGM&results=5

Говорим за 3.0тди CDYA. Ако го взема, ще си има ли оригинален БЕМ код, който въвеждам и всичко спи, или ще трябва да въвеждам такъв гугълски код? За сефте се сблъсквам с проблема и съм бос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там сигурно за акумулатор ще ми отрежат главата през кръста. Ще проверя все пак чрез един канал, който имам, каква цена ще ми обявят за ОЕМ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си на какъвто и да е производител акумулатор със същия капацитет като твоя стария и след като го смениш вкарай нов сериен номер (или смени последната цифра с друга на стария номер) в батери менажера за да "знае", че е поставен нов акумулатор. Вече 2 акумулатора съм сменил за 6 години и няма никакви проблеми. Така или иначе акумулаторите карат 3-5 години, не си струва да се купува ОЕМ според мен.

 

Номерата на AGM и стандартен акумулатор се различават - т.е. ако правиш такъв тип промяна трябва да вкараш съответния тип сериен номер за да се зарежда правилно новия акумулатор от батери менажера.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах. Благодаря за инфото. Звънях 2 пъти в поршето, но не вдигат. Ще мина през всички стъпки за профилактика на зареждането. Ако се потвърди, че е акумулатора, ще взема може би Бош AGM и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с бош агм 105Ah и вече е на почти 5 години и няма ядове за сега.

За какво са ти Порше в този случай? :)

 

на мен ми се струва, че нещо имаш утечка, клемата под капака сигурно си я оправял вече, но нещо друго ти дърпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...