N1995 Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Бош кой модел имат 20 серии и модела искам утре да купя и да го сменя защото много рязко се напрегнах след една седмица във Вегас се прибирам и нямам кола... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Вземи си един от Щатите, там са по на сметка , шегувам се. Ако плюса ти е десен, а не ляв можеш да вземеш и Бош S4 Silver 028. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Каква е разликата? Какво значи десен плюс? Отвътрешната страна на колата е, минуса е към мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Ако е в багажника както го описваш е с стандартен десен + ,аз миналата седмица го смених моя с Бош 110 s5 който си постнал.Така не бях палил една седмица в гаража и беше паднал оригиналния,можеше да изкара и тази зима защото зареди и си палеше перфектно но го смених.Имай в предвид ча Варта и Бош е едно и също и търси по добрата цена.Този Бош 110 аз го купувам на 235лв но съм търговец и продавам акумулатори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 VBI, как кодира акумулатора?N1995, не мога да повярвам, че ще сложиш неоригинален акумулатор--- Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Ми те слагат Бош и Варта бе нащо, даже и номерата са дали хората Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Ето ги поддържаните марки: Първите 3 букви са на производителя, въвежда се в батери регулатора номера след това: VA0 39020550B5 Ето и етикетчето как трябва да изглежда: Тоя е 110Ah, мисля да сложа такъв, при всички случай ще е по-добре за колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 VBI, как кодира акумулатора?Подбрах от списъка този, който е 100Ач със съответния стартов ток и му вкарах парт номера. След това въведох сериен номер и това беше всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 Някой гледал ли е колко ампера му е алтернатора? Има ли разликата между нормално оборудван дизел и бензин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 Разликата идва от там дали си с mmi или не.На мен на б8 2.0 тфси ми бяха сложили 110 ампера.Акумулатора си беше оригинален 8k и натам не помна другите цифри.Зачудих се за какво е толкова голям акумулатора ,ама като сметнеш допулнителните консуматори при отключване и заключване става логично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 като цяло винаги дизела е с по-голям акумулатор , и с по-силно динамо. макар че вече при новите коли взеха да се изравняват нещата. алтернаторите обикновенно са над 140-150 ампера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 Дизелите от едно време са със по силни акумулатори ,само че 2.0 тфси е бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 Аз се интересувам по-скоро от размера на алтернатора, мернах наскоро в някакъв пдф за бензиново 4ф, че е 170А, някой може ли да потвърди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 По ЕТКА излизат Валео 150/180 и Хитачи 190А. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 Ще сложа бош 95 значи http://www.akumulatori.bg/156/Product/33/Bosch%20100Ah%20S5#info http://www.akumulatori.bg/172/Product/235/Berga%20100Ah%20Power-Block#info Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaza13 Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Колеги, как мога да изкарам индикатора за нивото на акумулатора?Само с Vagcom/vcds ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 (Редактирано) Да.Battery Regulation (#61), 4-ти канал, Battery Status II Опа, сега разбрах точно какво питаш Още не съм се събудил...Но отовора пак е да, а също и от зеленото скрито меню ако ти е отключено. А иначе с горното се гледа истинското състояние на акумулатора.Чек да си сипя още кафе.... Редактирано 23 Март 2015 от zhelyazA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Добре дошъл, дет се вика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Мерси, мерси Изпратено от Galaxy S4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaza13 Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Зеленото меню не ми е отключено и не мога да си изкарам индикатора за нивото на акумулатора.Как може да си изкарам зеленото меню?Като натисна Setup + Car и нищо не се случва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 25 Март 2015 Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 Зеленото меню се отключва с кабел и VCDS. "Hidden Menu in MMI high (2G): (Only for Navigation Equipped Cars)[07 - Control Head][Adaptation - 10] -> Channel 8 -> Change 0 to 1 Use this hidden menu at your own risk. Caution: Keep away from the "Bootloader" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaza13 Публикувано 4 Април 2015 Доклад Share Публикувано 4 Април 2015 Купих си кабел, инсталирах VCDS и успешно активирах зеленото меню. От там активирах индикатора за нивото на акумулатора. Добре обаче постоянно показва че е така (на снимката). Сега не знам това какво означава, че нищо не отчита или че акумулатора е на 100%. То аз 20 мин. я държах на контакт с включено радио и не ми се вярва поне един процент да не падне. Трябва ли освен да се активира индикатора и още нещо да се настрой или просто за тази кола не е предвидена функцията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 4 Април 2015 Доклад Share Публикувано 4 Април 2015 MMI показва, че батерията може да запали мотора на 100%. Реалното състояние се вижда на шести канал с VCDS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 5 Април 2015 Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 Точно така, адаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 19 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2016 (Редактирано) Колеги може ли малко разяснение и какво точно се прави за да видя реалното състояние на акумулатора през шести канал с VCDS. Редактирано 19 Септември 2016 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване