zhelyazA6 Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Март 2015 взех Moll Kamina Start 100 Ah, 850 пусков ток (дано не се лъжа). 3 г. гаранция, 250 кинта. Досега се държи перфектно. Оня ден се върнах, колата беше паметник 10 дни. Запали без да се замисли. Ако има любопитни мога да кача клипа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 (Редактирано) При мен се оказва, че проблема е в алтернатора. Днес си бях пуснал на ММИ да гледам колко зарежда докато карам и първите 1-2 минути напрежението пулсираше (ту зарежда, ту не ), после спря да зарежда и след 5-6 минути започна да зарежда и така се задържа. Явно четките на реле-регулатора са накрая или има лоша връзка в ротор/статор на алтернатора. Интересното е, че като дам „контакт“ лампата на акумулатора светва и като запаля гасне, но не зарежда. Редактирано 15 Ноември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 А как на MMI виждаш тока на заряд??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Не се споменава ток. Гледа напрежението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 (Редактирано) Добре де и напрежението как гледа? Редактирано 16 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Явно има начин на ММИ-то да се изкара. Моята си го има на циферблат. Иначе мериш с мултицет, ако имаш съмнения и ти трябва да гледаш в движение, закачаш за постоянно мултицет на запалката и си г;ледаш като караш. На тия коли лампата за акумулатора я пали компютъра, не е като на по-старите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Преди 1 час, nikolay80 написа: Добре де и напрежението как гледа? Влизаш в скритото "червено" меню посредством натискането на SETUP + RETURN за повече от 4 секунди. От там влизаш в "InterfaceBox" и от бутоните (долен ляв) избираш "Parameter". Там можеш да видиш какво е напрежението на бордовата инсталация и колко зарежда алтернатора. Разликата между показанията от ММИ и тези замерени директно на акумулатора е по-малка от 0.5В. Т.е. ако показва 13.7В, актуалното напрежение на батерията е около 14-14.2В. Удобно е да се гледа, особено в движение и особено ако имаш съмнения, че нещо по зареждането или самия акумулатор не е в ред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 (Редактирано) Нищо такова не намирам в червеното меню.Има опции за софтуера основно за ъпдейт и информация. Редактирано 16 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 (Редактирано) Има, не може да няма. Като влезнеш в "червеното" меню, най-отгоре ти е "InterfaceBox", натискаш големия бутон (скрола) отгоре за да влезнеш в него. Щом влезнеш, натискаш долния ляв бутон от четирите, които са около скрол-бутона, който отговаря на "Parameter" - вижда се на дисплея. След това излизат различни неща и едно от тях е напрежението на ел. инсталацията. Другия вариант е ако ти е много стара версията на MMI. Говорим за MMI 2G HIGH, версия 5570. Иначе при мен проблема се оказа в реле-регулатора на алтернатора. След смяната му, алтернатора зарежда както трябва. Редактирано 16 Ноември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 (Редактирано) Няма такова "Interface box".MMI е 3G с последната версия на софтуера. Сега гледах видео в тубата и наистина на 2G е различно от моето.Затова го няма.Гледах и клип на 3G и е същото като моето и няма такова подменю. Редактирано 16 Ноември 2016 от nikolay80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Има. Ама ти си фейсова баТка, нямаш такива "първобитни" подменюта Мойто зарежда стабилно на 14 V. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Мойто го видях днес - 14.03 ~ 14.06 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 И моето зареждане вече е толкова , остава да е устискал и акумулатора. Засега сутрин показва 100%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 (Редактирано) И аз да споделя на моята каруца акумулатора е някакъв немски,та миналата зима смених свещите и като погледнах батерията шок и ужас......произведена е 2004,колата е 99 г. ноември.И нито една свещ не бачкаше за учудване как съм палил на -15???И колеги възможно ли е да издържи толкова много една батерия?И все още съм със нея пали си без проблем. Редактирано 17 Ноември 2016 от Denyo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 На мен Varta ми е издържал толкова време, като два пъти тотално я разреждах в движение, защото не се зареждаше в движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 Евала на колегата @VBI. Това е адски полезно откритие!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Моя изкара 10 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 (Редактирано) Монбат AGM 90ah е 270лв, може би и по-евтино да може да се намери. Не виждам смисъл да се дават двойни пари. Редактирано 18 Ноември 2016 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 (Редактирано) Преди 2 часа, mshbul написа: Цитиране на преходно мнение! Според мен щом оригинално колата е с AGM трябва да се сложи пак само AGM.Имам познат ,който продава авточасти и ми каза ,че са имали случаи с клиенти ,които са слагали обикновен на коли от високия клас които били с AGM и вика акумулатора пада за 2 седмици.Не ми каза какви са били колите,но ми каза по добре да не рискувам ,че може да бера ядове после.Иначе с добра отстъпка взех Varta Sylver AGM за 300лв.И поне е истинска понеже Varta AGM-а се прави само в Германия,докато обикновенната според мен отдавна не е добър акумулатор. Редактирано 18 Ноември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 В вагком-а как да проверя реалното състояние на акумулатора,търся го това battery status 2 aма...???Някой подробно инфо да сподели? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 Кое е по-добре колеги ? Varta sirver + 100am 830 или Moll k2 m3 95am 850 ? Като молл е по-скъп с около 50лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 Според мен Moll е по добрия избор.Прави се само и единствено в Германия.По тестовете ги мачка яко.И се вгражда също оригинално във ВАГ групата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 Ок ! Мерси и аз мислех същото да грабна моll но 95ам ? Добре ли са 3.0тдй Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 Преди 1 час, nikolay80 написа: Според мен Moll е по добрия избор.Прави се само и единствено в Германия.По тестовете ги мачка яко.И се вгражда също оригинално във ВАГ групата. +1 преди 51 минути, trapera94 написа: Ок ! Мерси и аз мислех същото да грабна моll но 95ам ? Добре ли са 3.0тдй С MOLL карам, само че 100 ah и е достатъчен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 Аз исках камина старт 100ям ама продавача каза че тоя е по-хубав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване