Jump to content

Нов акумулатор при А6


Muhtarov

Recommended Posts

Март 2015 взех Moll Kamina Start 100 Ah, 850 пусков ток (дано не се лъжа). 3 г. гаранция, 250 кинта. Досега се държи перфектно. Оня ден се върнах, колата беше паметник 10 дни. Запали без да се замисли. Ако има любопитни мога да кача клипа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 363
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При мен се оказва, че проблема е в алтернатора. Днес си бях пуснал на ММИ да гледам колко зарежда докато карам и първите 1-2 минути напрежението пулсираше (ту зарежда, ту не ), после спря да зарежда и след 5-6 минути започна да зарежда и така се задържа. Явно четките на реле-регулатора са накрая или има лоша връзка в ротор/статор на алтернатора. 

 

Интересното е, че като дам „контакт“ лампата на акумулатора светва и като запаля гасне, но не зарежда.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де и напрежението как гледа?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно има начин на ММИ-то да се изкара.

Моята си го има на циферблат.

 

Иначе мериш с мултицет, ако имаш съмнения и ти трябва да гледаш в движение, закачаш за постоянно мултицет на запалката и си г;ледаш като караш.

 

На тия коли лампата за акумулатора я пали компютъра, не е като на по-старите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, nikolay80 написа:

Добре де и напрежението как гледа?

Влизаш в скритото "червено" меню посредством натискането на SETUP + RETURN за повече от 4 секунди. От там влизаш в "InterfaceBox" и от бутоните (долен ляв) избираш "Parameter". Там можеш да видиш какво е напрежението на бордовата инсталация и колко зарежда алтернатора. Разликата между показанията от ММИ и тези замерени директно на акумулатора е по-малка от 0.5В. Т.е. ако показва 13.7В, актуалното напрежение на батерията е около 14-14.2В. Удобно е да се гледа, особено в движение и особено ако имаш съмнения, че нещо по зареждането или самия акумулатор не е в ред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо такова не намирам в червеното меню.Има опции за софтуера основно  за ъпдейт и информация.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, не може да няма. Като влезнеш в "червеното" меню, най-отгоре ти е "InterfaceBox", натискаш големия бутон (скрола) отгоре за да влезнеш в него. Щом влезнеш, натискаш долния ляв бутон от четирите, които са около скрол-бутона, който отговаря на "Parameter"  - вижда се на дисплея. След това излизат различни неща и едно от тях е напрежението на ел. инсталацията.

 

Другия вариант е ако ти е много стара версията на MMI. Говорим за MMI 2G HIGH, версия 5570.

 

Иначе при мен проблема се оказа в реле-регулатора на алтернатора. След смяната му, алтернатора зарежда както трябва.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такова "Interface box".MMI е 3G с последната версия на софтуера.

Сега гледах видео в тубата и наистина на 2G е различно от моето.Затова го няма.Гледах и клип на 3G и е същото като моето и няма такова подменю.

Редактирано от nikolay80
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има. Ама ти си фейсова баТка, нямаш такива "първобитни" подменюта :hilezh:

Мойто зарежда стабилно на 14 V.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моето зареждане вече е толкова :) , остава да е устискал и акумулатора. Засега сутрин показва 100%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да споделя на моята каруца акумулатора е някакъв немски,та миналата зима смених свещите и като погледнах батерията шок и ужас......произведена е 2004,колата е 99 г. ноември.И нито една свещ не бачкаше за учудване как съм палил на -15???И колеги възможно ли е да издържи толкова много една батерия?И все още съм със нея пали си без проблем.

Редактирано от Denyo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монбат AGM 90ah е 270лв, може би и по-евтино да може да се намери.

 

Не виждам смисъл да се дават двойни пари.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, mshbul написа:

Цитиране на преходно мнение!

Според мен щом оригинално колата е с AGM трябва да се сложи пак само AGM.Имам познат ,който продава авточасти и ми каза ,че са имали случаи с клиенти ,които са слагали обикновен на коли от високия клас които  били с AGM и вика акумулатора пада за 2 седмици.Не ми каза какви са били колите,но ми каза по добре да не рискувам ,че може да бера ядове после.Иначе с добра отстъпка взех Varta Sylver AGM за 300лв.И поне е истинска понеже Varta AGM-а се прави само в Германия,докато обикновенната според мен отдавна не е добър акумулатор.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В вагком-а как да проверя реалното състояние на акумулатора,търся го това battery status 2 aма...???Някой подробно инфо да сподели?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Moll е по добрия избор.Прави се само и единствено в Германия.По тестовете ги мачка яко.И се вгражда също оригинално във ВАГ групата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, nikolay80 написа:

Според мен Moll е по добрия избор.Прави се само и единствено в Германия.По тестовете ги мачка яко.И се вгражда също оригинално във ВАГ групата.

+1

 

преди 51 минути, trapera94 написа:

Ок ! Мерси и аз мислех същото да грабна моll но 95ам ? Добре ли са 3.0тдй 

С MOLL карам, само че 100 ah и е достатъчен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...