Jump to content

Мултитроник на Ауди А4 2003


In Audi we trust

Recommended Posts

Здраввейте ,на всички почитатели на Ауди. За мен е радост най -после да стана част от клуба. След Пасат 6 и Шкода най-после Ауди.

Имам А4 Б6 2003 2.4 V6.Колата е в много добро състояние и на реални километри (153К).Едиствената дилема е ,че е с мултитроник (ако тове е проблем).

До сега съм карал обикновен типтроник и ръчка. Въпросът е ако направя пълен сервиз на кутията ( и решетката )дали ще имам още проблеми.

И как да карам с тези скорости? Как да накарам 170 коня да бягат с мултитроник.Имам две копчета на волана май са за смяна скоростите?

Благодаря Ви много !! Лека и безаварийна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега очаквай цялата ни "дипломирана" общественост да излее тонове помия по мултитроника! :zustimm:

Само глей кво следва! ;)

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега очаквай цялата ни "дипломирана" общественост да излее тонове помия по мултитроника! :zustimm:

Само глей кво следва! ;)

абсолютно точно казано :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е, че кутиите се водят като "по-капризни".

А поради факта, че малко сервизи правят ремонти на този вид кутии и като добавим високите цени на резервни части за ремонт на кутията, цената за ремонт или за кутия втора употреба е колкото 1/4 от колата, ако не и повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоталния ремонт на тази кутия при Мишо е между 3000 и 4000 лв. Малко по-малко излиза смяната на съединител с маховик, ако колата е с ръчна кутия. А колко взимат за тотален ремонт на типтроник? :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А освен тоталния ремонт,има вариант за купуване на кутия от някоя ударена за 2000 до 3000 лева.НЕ е толкова страшно да караш мулти ,а кефа е страшно голям

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера я по "натиснах" малко и се държа доста прилично. Мисля , че е обикновен мултитроник ( P , R , N , D) с командване от волана .Не знам защо, но има две копчета.

Смятам да ,сменя маслото и филтъра на ск.кутия. Един стар познат ме посъветв да сменя и решетката ???.Нещо да пропускам което да не ме доведе до ремонт??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой по-горе ти беше писал за Мишо, но никой не ти даде линк към сайта му:

http://multitronic-box.com/questions-and-answers

Иначе филтрите са 2 - вътрешен и външен, цената на външния ще те втрещи леко .... масло само оригиналния ATF, иначе после мъка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не искам да се конфронтирам с Дакс-а, но се надявам че след като покараш това недоразумение на LUK все още ще вярваш в Ауди и тяхната "техническа" мисъл...

В смисъл Ауди не си правят сами автоматите, вземат ги от доставчици (дизайн, изпълнение, всичко)... мултитрошляка е на LUK, типтрониците са на ZF

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си им вярвам в техническата мисъл. Вече 4-та година карам такъв "скапан" мултитроник, обслужих си го на 120 000 км. и продължавам да му се кефя.

Да, мнения всякакви, но моето е такова.

Така, че колега, давай газ и не се притеснявай, че щяло нещо да се счупи, ами то и края на света идва (според маите), какво да се самоубиваме ли ?

Редактирано от zoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз също съм с мултитроник,автомобила ми е 2001,B6 имам го от 3 години и да не чуе дявола не ми е създавал проблеми.Смених му маслото когато я купих защото не знаех какво е било отношението на предишния собственик и мисля да го правя на всеки 60000 км както препоръчват.Освен това ми казаха че когато се източва маслото за смяна е добре да се гледа какво е състоянието му...ако има стружки в него значи се очаква в скоро време да се появят проблеми и е симптом че нещо става в тази кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз също съм с мултитроник,автомобила ми е 2001,B6 имам го от 3 години и да не чуе дявола не ми е създавал проблеми.Смених му маслото когато я купих защото не знаех какво е било отношението на предишния собственик и мисля да го правя на всеки 60000 км както препоръчват.Освен това ми казаха че когато се източва маслото за смяна е добре да се гледа какво е състоянието му...ако има стружки в него значи се очаква в скоро време да се появят проблеми и е симптом че нещо става в тази кутия.

Здравейте!

Реших да пиша в тази тема за да не задръствам форума. Та: и аз съм нов (горд) собственик на А4 2002, 2,0 мултитроник. Сега въпроса:на ниски обороти леееееко придърпва. От кутията ли е и колко е сериозно? Може ли да е от това, че сложих газ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм на газ от 1 година,не би трябвало да има значение това,аз не усещам да прави така освен за секунда когато минава от газ на бензин но го усещам само ако съм спрял на някой светофар иначе не и не мисля че това е от кутията.Не се тормози излишно а я наблюдавай как се държи по време на движение. :zustimm:

Редактирано от Kissman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега въпроса:на ниски обороти леееееко придърпва. От кутията ли е и колко е сериозно?

Ако го прави на едни и същи обороти винаги , примерно около 1200 оборота, има вариант да е от кутията.

Сутрин при потегляне когато е студено (маслото в кутията е гъсто) няма придърпване, а когато загрее има, така ли е е или не е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го прави на едни и същи обороти винаги , примерно около 1200 оборота, има вариант да е от кутията.

Сутрин при потегляне когато е студено (маслото в кутията е гъсто) няма придърпване, а когато загрее има, така ли е е или не е ?

Абе като се замисля може и така да е...Само че днес го усетих и при преминаване на газ... Да не говорим, че ходя 3 пъти да настройват газовата. Съмнявам се че може и там нещо да не са направили както трябва. Кутията я минах на диагностика и уж всичко е ОК. И какво да очаквам сега??? Щото от толкова четене за тия мултитроници се ослушвам за всеки шум и друсане...И да кажа, че и смених масло и филтър, но не ми казаха за стружки вътре. Може ли да не са сложили правилното масло?

Редактирано от MitovM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, чак пък стружки, то кутията ще е на таратор ако има стружки.

Карай не бой се. Каквото има да става ще става.

Имал съм кола и с ръчна ск.кутия ,която блокира като паметник на едно кръстовище. Сложихме друга и така.

Ние да сме здрави, желязото се ремонтира :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, чак пък стружки, то кутията ще е на таратор ако има стружки.

Карай не бой се. Каквото има да става ще става.

Имал съм кола и с ръчна ск.кутия ,която блокира като паметник на едно кръстовище. Сложихме друга и така.

Ние да сме здрави, желязото се ремонтира :bia:

Колега, е тва ми трябваше! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, чак пък стружки, то кутията ще е на таратор ако има стружки.

Карай не бой се. Каквото има да става ще става.

Имал съм кола и с ръчна ск.кутия ,която блокира като паметник на едно кръстовище. Сложихме друга и така.

Ние да сме здрави, желязото се ремонтира :bia:

само дето не уточняваш колко пари ти излезе тази кутия а и не би трябвало да сравняваме ръчна с автоматична скоростна кутия като цени....е,много ясно че всякакви проблеми се решават но щом ремонта на мултитроника е около 3000 лв с подмяна на карантиите вътре то кой знае колко ще струва втора употреба,,,За тия пари други хора си купуват цяла кола,така че не са евтини тия неща..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не твърди, че е евтино.

То на мен и нафтата ми скъпа по 2,65 лв., ама какво, Лукойл викат "Е..и си мамата, не е скъпа"

Нали знаеш, че понятието "евтино и скъпо" е много субективно.

Казваш някой хора си купуват кола за 3к. Ами ОК.

То има и такива хора дето не дават 3к за кола, ами си купуват 2 прасета ,1 овца и 6 кокошки вместо кола.

Ама ние не сме от тях , нали :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само дето не уточняваш колко пари ти излезе тази кутия а и не би трябвало да сравняваме ръчна с автоматична скоростна кутия като цени....е,много ясно че всякакви проблеми се решават но щом ремонта на мултитроника е около 3000 лв с подмяна на карантиите вътре то кой знае колко ще струва втора употреба,,,За тия пари други хора си купуват цяла кола,така че не са евтини тия неща..

3000 лв. за основен ремонт на възлов агрегат по една съвременна кола никак не са много, колега. Съвсем не! Пак ще обърна внимание да се поинтересувате колко струва смяната на комплект съединител и маховик на Б6 примерно. А на Б7 с 2.0тди? А с 3.0тди? А на А6/4Ф с 3,0 тди и ръчна кутия? А на Туарег със същата комбинация? Ще ви кажа - пак толкова! Така че, ако искаме да се предпазим от скъпи ремонти - Б3 с карбуратор и без хидравлика!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е Тони защо споменаваш само дизелчета при смяна на съединител. Кажи и за бензинките.

Безмислен е спора така или иначе, всеки който има ще твърди че е супер кутията и няколко хиляди за ремонт няма как да е драма. Такива сме си ние българите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво ставало въпрос в моя случай: обадих се на Мишо(читаво момче ми се видя) и той каза че са фрикциони и засега може така да се кара, а като се сгрее ще я правим.Цената не ми се видя кой знае колко висока и ако това е проблема само направо се радвам. Кефа от карането си струва B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен пък е необосновано да ремонтирам скорости за 3000лв. при положение ,че цялата кола струва близо 10 х.лв и да нямам поне 2-3г. гаранция(а на мултито никой не ти дава реална гаранция освен Мишо).Иначе смяна на демпферен маховик и съединител оригинални на Б6 са около 1600 лв.,а пък на бензиновите почти не съм чул някой да сменява маховик,ако не е позасилена...

Редактирано от nuvoari
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...