In Audi we trust

Мултитроник на Ауди А4 2003

Recommended Posts

За какво ставало въпрос в моя случай: обадих се на Мишо(читаво момче ми се видя) и той каза че са фрикциони и засега може така да се кара, а като се сгрее ще я правим.Цената не ми се видя кой знае колко висока и ако това е проблема само направо се радвам. Кефа от карането си струва B)

какво е фрикциони обясни на незнаещите и каква цена ти каза ако не е тайна

Share this post


Link to post
Share on other sites

какво е фрикциони обясни на незнаещите и каква цена ти каза ако не е тайна

Доколкото разбрах е "нещото" дето сменяло скоростите...Ама не твърдя 4е е така, щото не попитах. Цена: 180 частите, 200 сваляне на кутията и 200 настройка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Фрикционите са реално погледнато съединителя на мултитроника - има 2 варианта: с 6 и с 7 ламела, съответно различна версия на софтуера за двата вида... доста прецизна работа е смяната, защото допуските при калибрирането след смяната са десети от милиметъра

Но Мишето определено ги може тия неща - няма по-добър от него в дисциплината мултитрошляк :)

Edited by BECKO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами ето, човека го е написал - общо 580 лв. ремонт на мултитроника в този случай.

Не знам защо когато стане дума за такава кутия веднага се започва с някакви 3000 лв. и описания колко голяма била драмата.

Че е по-чуплива , спор няма, но трагедията не е толкова голяма, колкото се описва.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами ето, човека го е написал - общо 580 лв. ремонт на мултитроника в този случай.

Не знам защо когато стане дума за такава кутия веднага се започва с някакви 3000 лв. и описания колко голяма била драмата.

Че е по-чуплива , спор няма, но трагедията не е толкова голяма, колкото се описва.

3-4000лв е когато се наложи основен ремонт,естествено на никой не му се иска да му се случва а колкото до това дали са чупливи аз това което знам е че не се оказва много удачно слагането на мултитроник при двигатели с голям въртящ момент каквито са например 2.5 TDI, и съответно други двигатели повече ги щадят,както разбира се задължително условия е да се прави обслужването им на всеки 60 000 км.- масла,филтри.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днеска ми направи следния номер: като включих на D на таблото не ми светна че е на скорост и само изфорсира без да тръгне. Угасих я и след малко зацепи... Ново 20, може и да не мина само с 600лв.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако трябва да посъживим темата, 4 години след последния пост, какво ще коментираме с днешна дата за въпросната кутия? Пуснах нова тема малко по-рано относно закупуването на Ауди А5 2.7  2008г. и сега разбрах, че кутията е Мултитроник. Дали в по-новите модели са отстранени болежките?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще си дам моето мнение.

Вече повече от 8 години карам с такава кутия. Обслужвал съм я 2 пъти на по 60 000 км. при Мишо и досега нямам драми.

По принцип кутията е капризна. Ако си любител на екстремното шофиране, то тази кутия не за теб. Големия въртящ момент е пагубен за нея.

Ако караш нормално и обслужваш, както е предписано, удоволствието от шофирането на кола с мултитроник е несравнимо.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, би ли споделил какво включваше 60К обслужването при Мишо и горе долу колко ти излезе?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Първият път - смяна на маслото и на филтъра. Пустия филтър тогава беше от порядъка на 700-800 лв.

Вторият път - само маслото на цена с работата около 200-250 лв.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A смомняш ли си каква беше логиката да се смени първия път а не втория?

 

Питам от любопитство защото има много спорове (както в този форум така и в Нета като цяло) дали е нужнно да се сменя този филтър или не. Аз съм горещ поддържник на тезата че няма нужда да се сменя, но ми е интересно да разбера как специалист като Мишо разсъждава по този въпрос.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно Мишо ми каза, че не е необходимо втория път да сменям филтъра, въпреки, че се бях подготвил психически и финансово с това.  Според него пробег от 120 000 км. с един филтър не са проблем.

Зададох му въпроса на колко километра би трябвало да смени и отговора му беше, че поне веднъж докато съм собственик трябва да го сменя (предполагам, че това е продиктувано от факта, че вече не знаем на колко километра купуваме колите си :) и дали предишния собственик е извършил такава смяна ).

 

Между другото, много добре си спомням, че когато смених филтъра Мишо ми показа как старият ми филтър не отваря докрай клапата на изхода. Това би могло да доведе до проблеми в последствие и може би затова не е лошо поне веднъж да смени тоя "златен" филтър.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги,аз също карам с такава кутия и съм ходил при Мишо за ремонт на компютъра на кутията-светеха ми аварийно и едновренно всичките букви на таблото-P,D,R,N и се оказа там проблема.За филтъра и аз съм чел всякакви теории,че се смяня само при отваряне на кутията за ремонт,но вярвам разбира се и на Мишо.Аз не съм сменял никога филтър и карам колата вече 8-ма година без сериозни драми.Сменил съм само веднъж засега маслото и скоро ми предстои пак и някъде бях чел и такова мнение,че ако при смяна на маслото няма видими пробеми в него от рода на стружки,значи всичко е наред с веригата,зъбните колела и с кутията като цяло и не би трябвало да се очаква скъп ремонт скоро.Разбира се те проблемите се усещат и в процеса на ежедневната експолоатация-как се държи,дали се усеща удар ,придърпване и т.н.Съвета на Мишо беше-карай и се кефи докато е читава кутията и стане ли за сериозен ремонт я махай.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги и аз имах проблем с компютъра на скоростната кутия(светеха ми в червено p,r,n и d) и му се обадих на мишо и ми каза 350лв.Аз я закачих на лап топа и си изчистих грешката и вече минаха 7 месеца и 15 000 км и нямам никакъв проблем :) Иначе в 2 сервиза ми казаха да си изхвърля колата а в порше изток искаха да ми заменят кутията за около 6000 лева. Аз си оправих проблема за без пари и си карам като пич така,че не се плашете толкова първончално на мултитрониците и не скачайте на сервизите които режат глави ;)

Edited by Ronaldo1993

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 8/28/2016 at 13:14, Ronaldo1993 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 

Колега,пожелавам ти да караш още 10 пъти по толкова без да имаш проблеми,но си мисля че веднъж появи ли се проблем той си стои и е въпрос на време кога ще се появи отново и тогава няма да може с ВагКом да се реши,защото триенето на грешките не оправят проблемите.Оправя ги Мишо :-)

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.