Jump to content

Мнения за S3-ка.


Recommended Posts

Колеги избрал съм си Ауди и по-точно S3 (2001г.) 210 коня за следващ автомобил. Тъй като инфото което намирам за колата е оскъдно ( може би не търся където трябва) искам да се допитам до вас феновете на марката за въпросното ауди. Предимства и недостатъци според вас ? Някакви често срещани или много скъпи за решение проблеми ? Дефекти ? Всичко което би ми било от полза при огледа на конкретния автомобил. Как е като разход на гориво и цени на обслужване ?

Благодаря ви предварително ;) Поздрави. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър избор много върви- скъпо по мотора да нормално е за 210кс.S-ka по купето няма проблем нормални цени, мисля за горенето зависи как я караш,но то леко мисля няма да я караш щом си избрал този избор до 130-140 мисля към 8-8,5л.-100км.после според зависи ...градско нормално според времето 12-15 на 100л и според десният крак :rolleyes: .....

УСПЕХ КОЛЕГА....С ИЗБОРА....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отделеното време колега ;). Разхода не очаквам да е 5 на 100 ( той сега ми е 10 на 100 на моето каране на меган 2.0 16В) нормално на бензинов турбо мотор да е по-висок. Въпросите са ми най-вече за проблемни неща които да търся като отида на оглед. Как е като мотор спрямо масовия 1.8Т (150-180 к.с.) ? Има ли колата някакви често срещани проблеми и тн. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същият мотор.Турбото е К04,по-големи инжектори и блоуофф.Мисля че и тръбите на кулера са с по-голям цолаж.

Безобразно здрава и надежна модификация е С3.Почти няма болести.

Като ходиш на оглед погледни турбото.

Спрял ли си се на определена кола или само гледаш

Редактирано от DAKINE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същият мотор.Турбото е К04,по-големи инжектори и блоуофф.Мисля че и тръбите на кулера са с по-голям цолаж.

Безобразно здрава и надежна модификация е С3.Почти няма болести.

Като ходиш на оглед погледни турбото.

Спрял ли си се на определена кола или само гледаш

Тук за турбото и блол офф-а си малко и в грешка !!!

Като на всеки турбо автомобил , още със взимането му трябва да си имаш 1 в предвид -турбото.

Това не е обикновенна кола и който и да е карал нея е галил ,,а здраво и е стъпвал на врата (не , че това е проблем за АУДИ) всичко зависи според подръжката на предишния собственик/ци . Трудно се намира чивата в БГ и рядко се вкарват вече дори и обикновенните 1.8Т

Просто обикаляне и каране му е майката коя най-ще ти допадне от към вървеж.

За обслужване немога да ти кажа нищо щото аз карам 150коньовата версия.

Успех !

Редактирано от Franky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Набелязъл съм една/две за оглед идната седмица когато съм свободен. Няма да ви се разсърдя ако дадете обява или пък инфо за кола която смятате че си заслужава оглед ;).За настъпването не очаквам че кола като С3 е карана от пенсионер който си е ходел за хляб с нея, много я е пазил и не я е газил :D :D :D Просто искам да избера максимално добрия екземпляр ;) То вярно че колата си е до късмет ама друго си е когато човек знае какво да гледа и да търси при покупката ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/11327435017252208

Тази ходих да я гледам и изглежда много добре , като изключим леко салона.Качваш я на ВАГ КОМ и гледаш.Иначе според мен не е лоша за парите си , а и е регистрирана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега ;) Тази и аз я бях набелязал за оглед. Най-вероятно началото на идната седмица ще мога да я огледам, че преди това е много натоварен графика :steinigung: Дано се окаже читава ;) и да не е продадена де, макар че я гледам от около 2 седмици ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е тази колега: Търсената от Вас обява е изтрита или не е активна. :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук за турбото и блол офф-а си малко и в грешка !!!

Може и да съм се объркал,не ми се спори.

Кажи ти тогава каква е турбината на S3 - ката,да не подвеждаме колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен че турбината е K04, която е доста различна от K03/K03S на масовите 150/180 коня версии като фланци и конструкция изобщо, съответно тази турбина си върви със различен изпускателен колектор, дюзите са по-големи...за блоуофа не съм сигурен.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай бе Жоре,

К04 не е ли болт-он към колектора.

Аз доколкото си спомням К03/К04 ползват едно турбинно тяло като разликата е в броя на лопатките.К03 има 5 големи с 5 малки,а при К04 са само 6 големи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При S3 изпускателния колектор е напълно различен.... както и изпускателната система,всмукателния колектор, кулерите,дюзите,турбината,предните и задните дискове,предните носачи,скоростната кутия,съединителя,каретата,предните полуоски,предните калници,задните калници,броните,задния спойлер,решетката..... и още около поне 50 неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай бе Жоре,

К04 не е ли болт-он към колектора.

Аз доколкото си спомням К03/К04 ползват едно турбинно тяло като разликата е в броя на лопатките.К03 има 5 големи с 5 малки,а при К04 са само 6 големи.

Не бъркай K04-001 с K04 от S3, кoнструктивнo нямат нищо общо! K04-001 е малко по-силна от K03S, но е по-слаба от K04 на S3. Колектор за K03/K03S/K04-001 e различeн от колектор за K04 на S3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм много сигурен колко е вярно като инфо, но си го запазих преди 1-2 години от интерес

K03-005 - Standard fit on ALL cable throttle B5 1.8T's INCLUDING the 180hp AJL engine.

K03-029 - Standard fit on Drive-by-wire B5's and most B6 1.8T's bar the "190" model. Similar in specifications to the normal K03 fitted to Golf/A3's

K03-073 - Standard fit on B6 190 model. Similar in specifications to the K03s fitted to Golf/A3's

K04-015 - Not standard fit, Borg Warner turbo designed to be a direct replacement upgrade for the longitudinal 1.8T.

K04-020 - Standard fit on the TT/S3

K03-005

Compressor Size: 36/50mm

Turbine Size: 36/45mm

Approx Power Rating: 150HP

K03-029

Compressor Size: 36/50mm

Turbine Size: 40/45mm

Approx Power Rating: 160HP

K03-073

Compressor Size: 38/51mm

Turbine Size: 40/45mm

Approx Power Rating: 190HP

K04-015

Compressor Size: 38/51mm

Turbine Size: 42/46mm

Approx Power Rating: 210HP

K04-020

Compressor Size: 42/56mm

Turbine Size: 42/50mm

Approx Power Rating: 260HP

К03-029 трябва да е това дето се води K03S, а K04-020 трябва да е S3-ковата турбина от 225коня

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук говорим за турбини за напречен мотор, ти даваш инфо за турбини за надлъжен мотор(А4). :gruebel:

K03-052/053 са за напречен мотор, и именно те са т.н. K03 Sport

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K03-029 - Standard fit on Drive-by-wire B5's and most B6 1.8T's bar the "190" model. Similar in specifications to the normal K03 fitted to Golf/A3's

K03-073 - Standard fit on B6 190 model. Similar in specifications to the K03s fitted to Golf/A3's

K04-020 - Standard fit on the TT/S3

имаш ли нужда от превод от английски на български? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мне, само не разбрах закво я истипоса тая информация за турбини за надлъжен мотор, в тема за напречен мотор... :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K03-029 - Standard fit on Drive-by-wire B5's and most B6 1.8T's bar the "190" model. Similar in specifications to the normal K03 fitted to Golf/A3's

K03-073 - Standard fit on B6 190 model. Similar in specifications to the K03s fitted to Golf/A3's

K04-020 - Standard fit on the TT/S3

Може би на това в червеното, акцентираше ghostdog :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мне, само не разбрах закво я истипоса тая информация за турбини за надлъжен мотор, в тема за напречен мотор... :gruebel:

:steinigung:

явно не разбираш за какво ти говоря, виж ИСО го е отбелязал даже с червено специално за теб

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре знам коя турбина за какъв мотор е...видях K04-020, но другите за какво ги даваш...само да се бъркат колегите които не са наясно с нещата. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едва ли някой ще се обърка, ако прочете всичко

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11329240668189206&f1=details

Колеги само на мен ли ми се струва или тва си е чиста A3-ка с елемнти от S3-ка и при тва с масовия 1.8Т 150 к.с.( с жилото на газта). ?

Като гледам предлаганите в БГ коли и как за няколко дни всички които изглеждаха по-читави изчезнаха, нещата май си отиват на задължителен внос отвън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То си пише, че не е.

Снимките не са актуални- колата е с 2 вида фарове по тях, а фона показва, че едните са най- скоро от преди 6 месеца :rolleyes:

Стоповете и те са едни спешъл едишън :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остана една тук в БГ за която знам от приятели че е добре гледана ( стария фейс е а на мен ми се искаше новия), та ще я видя и нея и след това еветуално тряя се мисли за внос, нямам доверени хора за тая цел а нямам и време и възможност да ида до Германия или Италия за да си търся сам. :( Положението е кофти :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...