GLAMARA Публикувано 21 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2012 Колеги избрал съм си Ауди и по-точно S3 (2001г.) 210 коня за следващ автомобил. Тъй като инфото което намирам за колата е оскъдно ( може би не търся където трябва) искам да се допитам до вас феновете на марката за въпросното ауди. Предимства и недостатъци според вас ? Някакви често срещани или много скъпи за решение проблеми ? Дефекти ? Всичко което би ми било от полза при огледа на конкретния автомобил. Как е като разход на гориво и цени на обслужване ? Благодаря ви предварително Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki_bendov Публикувано 21 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2012 Добър избор много върви- скъпо по мотора да нормално е за 210кс.S-ka по купето няма проблем нормални цени, мисля за горенето зависи как я караш,но то леко мисля няма да я караш щом си избрал този избор до 130-140 мисля към 8-8,5л.-100км.после според зависи ...градско нормално според времето 12-15 на 100л и според десният крак ..... УСПЕХ КОЛЕГА....С ИЗБОРА.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLAMARA Публикувано 21 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2012 Благодаря за отделеното време колега . Разхода не очаквам да е 5 на 100 ( той сега ми е 10 на 100 на моето каране на меган 2.0 16В) нормално на бензинов турбо мотор да е по-висок. Въпросите са ми най-вече за проблемни неща които да търся като отида на оглед. Как е като мотор спрямо масовия 1.8Т (150-180 к.с.) ? Има ли колата някакви често срещани проблеми и тн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 21 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2012 (Редактирано) Същият мотор.Турбото е К04,по-големи инжектори и блоуофф.Мисля че и тръбите на кулера са с по-голям цолаж.Безобразно здрава и надежна модификация е С3.Почти няма болести.Като ходиш на оглед погледни турбото.Спрял ли си се на определена кола или само гледаш Редактирано 21 Февруари 2012 от DAKINE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franky Публикувано 21 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2012 (Редактирано) Същият мотор.Турбото е К04,по-големи инжектори и блоуофф.Мисля че и тръбите на кулера са с по-голям цолаж.Безобразно здрава и надежна модификация е С3.Почти няма болести.Като ходиш на оглед погледни турбото.Спрял ли си се на определена кола или само гледашТук за турбото и блол офф-а си малко и в грешка !!!Като на всеки турбо автомобил , още със взимането му трябва да си имаш 1 в предвид -турбото.Това не е обикновенна кола и който и да е карал нея е галил ,,а здраво и е стъпвал на врата (не , че това е проблем за АУДИ) всичко зависи според подръжката на предишния собственик/ци . Трудно се намира чивата в БГ и рядко се вкарват вече дори и обикновенните 1.8Т Просто обикаляне и каране му е майката коя най-ще ти допадне от към вървеж.За обслужване немога да ти кажа нищо щото аз карам 150коньовата версия.Успех ! Редактирано 21 Февруари 2012 от Franky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLAMARA Публикувано 21 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2012 Набелязъл съм една/две за оглед идната седмица когато съм свободен. Няма да ви се разсърдя ако дадете обява или пък инфо за кола която смятате че си заслужава оглед .За настъпването не очаквам че кола като С3 е карана от пенсионер който си е ходел за хляб с нея, много я е пазил и не я е газил :D Просто искам да избера максимално добрия екземпляр То вярно че колата си е до късмет ама друго си е когато човек знае какво да гледа и да търси при покупката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
owwyxw Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 http://www.mobile.bg/11327435017252208Тази ходих да я гледам и изглежда много добре , като изключим леко салона.Качваш я на ВАГ КОМ и гледаш.Иначе според мен не е лоша за парите си , а и е регистрирана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLAMARA Публикувано 22 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 Благодаря колега Тази и аз я бях набелязал за оглед. Най-вероятно началото на идната седмица ще мога да я огледам, че преди това е много натоварен графика Дано се окаже читава и да не е продадена де, макар че я гледам от около 2 седмици Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 http://www.mobile.bg/11327435017252208Няма да е тази колега: Търсената от Вас обява е изтрита или не е активна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 Тук за турбото и блол офф-а си малко и в грешка !!!Може и да съм се объркал,не ми се спори.Кажи ти тогава каква е турбината на S3 - ката,да не подвеждаме колегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 (Редактирано) Освен че турбината е K04, която е доста различна от K03/K03S на масовите 150/180 коня версии като фланци и конструкция изобщо, съответно тази турбина си върви със различен изпускателен колектор, дюзите са по-големи...за блоуофа не съм сигурен. Редактирано 22 Февруари 2012 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 Чакай бе Жоре,К04 не е ли болт-он към колектора.Аз доколкото си спомням К03/К04 ползват едно турбинно тяло като разликата е в броя на лопатките.К03 има 5 големи с 5 малки,а при К04 са само 6 големи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neon Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 При S3 изпускателния колектор е напълно различен.... както и изпускателната система,всмукателния колектор, кулерите,дюзите,турбината,предните и задните дискове,предните носачи,скоростната кутия,съединителя,каретата,предните полуоски,предните калници,задните калници,броните,задния спойлер,решетката..... и още около поне 50 неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 Чакай бе Жоре,К04 не е ли болт-он към колектора.Аз доколкото си спомням К03/К04 ползват едно турбинно тяло като разликата е в броя на лопатките.К03 има 5 големи с 5 малки,а при К04 са само 6 големи.Не бъркай K04-001 с K04 от S3, кoнструктивнo нямат нищо общо! K04-001 е малко по-силна от K03S, но е по-слаба от K04 на S3. Колектор за K03/K03S/K04-001 e различeн от колектор за K04 на S3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 (Редактирано) не съм много сигурен колко е вярно като инфо, но си го запазих преди 1-2 години от интересK03-005 - Standard fit on ALL cable throttle B5 1.8T's INCLUDING the 180hp AJL engine.K03-029 - Standard fit on Drive-by-wire B5's and most B6 1.8T's bar the "190" model. Similar in specifications to the normal K03 fitted to Golf/A3'sK03-073 - Standard fit on B6 190 model. Similar in specifications to the K03s fitted to Golf/A3'sK04-015 - Not standard fit, Borg Warner turbo designed to be a direct replacement upgrade for the longitudinal 1.8T.K04-020 - Standard fit on the TT/S3K03-005Compressor Size: 36/50mmTurbine Size: 36/45mmApprox Power Rating: 150HP K03-029Compressor Size: 36/50mmTurbine Size: 40/45mmApprox Power Rating: 160HP K03-073Compressor Size: 38/51mmTurbine Size: 40/45mmApprox Power Rating: 190HP K04-015Compressor Size: 38/51mmTurbine Size: 42/46mmApprox Power Rating: 210HP K04-020Compressor Size: 42/56mmTurbine Size: 42/50mmApprox Power Rating: 260HPК03-029 трябва да е това дето се води K03S, а K04-020 трябва да е S3-ковата турбина от 225коня Редактирано 22 Февруари 2012 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 (Редактирано) Тук говорим за турбини за напречен мотор, ти даваш инфо за турбини за надлъжен мотор(А4). K03-052/053 са за напречен мотор, и именно те са т.н. K03 Sport Редактирано 22 Февруари 2012 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 K03-029 - Standard fit on Drive-by-wire B5's and most B6 1.8T's bar the "190" model. Similar in specifications to the normal K03 fitted to Golf/A3'sK03-073 - Standard fit on B6 190 model. Similar in specifications to the K03s fitted to Golf/A3'sK04-020 - Standard fit on the TT/S3имаш ли нужда от превод от английски на български? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 Мне, само не разбрах закво я истипоса тая информация за турбини за надлъжен мотор, в тема за напречен мотор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 K03-029 - Standard fit on Drive-by-wire B5's and most B6 1.8T's bar the "190" model. Similar in specifications to the normal K03 fitted to Golf/A3'sK03-073 - Standard fit on B6 190 model. Similar in specifications to the K03s fitted to Golf/A3'sK04-020 - Standard fit on the TT/S3Може би на това в червеното, акцентираше ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 (Редактирано) Мне, само не разбрах закво я истипоса тая информация за турбини за надлъжен мотор, в тема за напречен мотор... явно не разбираш за какво ти говоря, виж ИСО го е отбелязал даже с червено специално за теб Редактирано 22 Февруари 2012 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 Много добре знам коя турбина за какъв мотор е...видях K04-020, но другите за какво ги даваш...само да се бъркат колегите които не са наясно с нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 (Редактирано) едва ли някой ще се обърка, ако прочете всичко Редактирано 22 Февруари 2012 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLAMARA Публикувано 24 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11329240668189206&f1=detailsКолеги само на мен ли ми се струва или тва си е чиста A3-ка с елемнти от S3-ка и при тва с масовия 1.8Т 150 к.с.( с жилото на газта). ?Като гледам предлаганите в БГ коли и как за няколко дни всички които изглеждаха по-читави изчезнаха, нещата май си отиват на задължителен внос отвън. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 То си пише, че не е.Снимките не са актуални- колата е с 2 вида фарове по тях, а фона показва, че едните са най- скоро от преди 6 месеца Стоповете и те са едни спешъл едишън Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLAMARA Публикувано 24 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 Остана една тук в БГ за която знам от приятели че е добре гледана ( стария фейс е а на мен ми се искаше новия), та ще я видя и нея и след това еветуално тряя се мисли за внос, нямам доверени хора за тая цел а нямам и време и възможност да ида до Германия или Италия за да си търся сам. Положението е кофти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване