Jump to content

появи се нов шум :(


Volodka

Recommended Posts

Ето, че пак съм тук със следващият проблем :steinigung:

Почва да ми писва и все по-сериозно се замислям дали да не я продавам.

От няколко дни сутрин, като запаля се появи странен шум наподобяващ търкане. Със сигурност има някаква връзка със сервото, защото докато въртя волана маневрирайки да изляза, шумът се увеличава, а и има връзка с оборотите, защото шума следва звука на двигателя, като подавам газ. След малко каране изчезва.

Дали е помпата за сервото на волана?! Не знам дали има връзка, но почти всеки път като завъртя пълен десен или ляв и квичи като прасенце по коледа :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нивото на хидравличната течност как е?

хубав въпрос ми задаваш :rolleyes:

това в казанчето отпред в ляво със зелената капачка ли е? ако е това, то откровенно си признавам, че въобще не съм го поглеждал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера смених маркуча от помпата към рейката. И при мен се чуваше неприятен шум + доста голяма загуба на масло. Сега всичко е тихо и спокойно, а и волана се върти по-леко от преди. Виж дали не му се вижда дъното и на твоето казанче.

П.П. Ау, колко съм бавен. Докато напиша 2 изречения и... :)

Редактирано от stanislav85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък залагам на ремък....не зная при този модел точно как е системата, но при Б4 имах същите симптоми по едно време. Като смених ремъците- климатик, хидравлика и алтернатор.....тишина. Оборотите обаче не зная дали и те могат да се влиаят от хлабав ремък....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм се чудил на такива "юзери" - при дори елементарна процедура /проверка на масло, която не са направили/ се засилват да продават колата :stupid: :stupid: :stupid: Колегата, не се обиждай, не визирам само теб...бащЪ ми е същия :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Честито на всички познали :respekt:

проблемът за сега е решен. като извадих щеката за хидр. масло, избърсах и върнах обратно се оказа, че маслото въобще не стига до нея. трябваше да долея 110мл, за да стигна максимума. нямам представа това много или малко е?! всички шумове изчезнаха :dance:

в близко време ще наблюдавам нивото и ако пак спадне тогава ще търся от къде е тръгнало.

поздрави и хубав ден :rolleyes:

Редактирано от Volodka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щека????? каква щека бе колега , къде има щека в казанчето за хидравликата .... да не си объркал казанчетата :-)

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

има една малка пластмасова щека хваната за капачката.

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти намалява течността най вероятно ти е протекла рейката. Следи редовно нивото на течността и да знаеш, че няма да има петна под колата защото маслото се събира в гумените маншони. Ремотна не е скъп - рециклиране на рейката 260 лв. плюс 120 за работа. Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, има - към 10 санта е дълга, под капачката се намира.

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мммм да, има. Интересно ти защо нямаш ?

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не никаква гума,а си е щека дълга около десетина сантиметра и е разграфена с мин.и макс. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да стигна максимума.

До колкото знам при студен флуид трябва да е около минимума (+-2мм) .

При работна температура (50 градуса) трябва да е между Мин и Макс.

Не помня къде го четох обаче....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти на гумата която се подава под капачката Щека ли и викаш ;-)

Най-добре иди и си потърси нова капачка или поне надникни в някоя друга за да се убедиш.

Ако няма щека по какво се разбира докъде да е течноста? С хвърляне на боб не става.

Редактирано от zoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Появи ми се абсолютно същия проблем като на колегата Volodka и се чудех от какво е.Въртят ми се следните въпроси:

1.От къде да си купя хидравлично масло?

2.Намаляването на нивото на маслото сигурен признак ли е за някакъв проблем или е нормално да се долива?

3.Има ли вероятност да съм прецакал помпата след като съм карал така 4-5 дена?

Благодаря за отговорите :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля , че 50-60 гр. на седмица си е множко. Явно имаш теч някъде.

За 4 год. не съм доливал, преди малко я погледнах и е малко над минимума.

А иначе хидр.течност можеш да си купиш от официалния сервиз например или от друг магазин. Важното е течноста да е G00200, пише го и на казанчето.

Редактирано от zoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А иначе хидр.течност можеш да си купиш от официалния сервиз например или от друг магазин. Важното е течноста да е G00200, пише го и на казанчето.

хех, аз в бързината да оправя проблема просто долях червено масълце за автоматична скоростна кутия :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

колеги как се измерва нивото на хидравличната течност,на загрял мотор или на студен защото има разлика в нивото :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз да кажем на "хладък" мотор го напълних до максимума. до каква степен стига разликата?

Редактирано от Volodka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...