Volodka Публикувано 5 Март 2012 Доклад Share Публикувано 5 Март 2012 Ето, че пак съм тук със следващият проблем Почва да ми писва и все по-сериозно се замислям дали да не я продавам.От няколко дни сутрин, като запаля се появи странен шум наподобяващ търкане. Със сигурност има някаква връзка със сервото, защото докато въртя волана маневрирайки да изляза, шумът се увеличава, а и има връзка с оборотите, защото шума следва звука на двигателя, като подавам газ. След малко каране изчезва.Дали е помпата за сервото на волана?! Не знам дали има връзка, но почти всеки път като завъртя пълен десен или ляв и квичи като прасенце по коледа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
firael Публикувано 5 Март 2012 Доклад Share Публикувано 5 Март 2012 А нивото на хидравличната течност как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 5 Март 2012 Доклад Share Публикувано 5 Март 2012 хидравлична помпа, рейка ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 5 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2012 А нивото на хидравличната течност как е?хубав въпрос ми задаваш това в казанчето отпред в ляво със зелената капачка ли е? ако е това, то откровенно си признавам, че въобще не съм го поглеждал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 5 Март 2012 Доклад Share Публикувано 5 Март 2012 (Редактирано) Вчера смених маркуча от помпата към рейката. И при мен се чуваше неприятен шум + доста голяма загуба на масло. Сега всичко е тихо и спокойно, а и волана се върти по-леко от преди. Виж дали не му се вижда дъното и на твоето казанче.П.П. Ау, колко съм бавен. Докато напиша 2 изречения и... Редактирано 5 Март 2012 от stanislav85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 5 Март 2012 Доклад Share Публикувано 5 Март 2012 Аз пък залагам на ремък....не зная при този модел точно как е системата, но при Б4 имах същите симптоми по едно време. Като смених ремъците- климатик, хидравлика и алтернатор.....тишина. Оборотите обаче не зная дали и те могат да се влиаят от хлабав ремък.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 5 Март 2012 Доклад Share Публикувано 5 Март 2012 Винаги съм се чудил на такива "юзери" - при дори елементарна процедура /проверка на масло, която не са направили/ се засилват да продават колата :stupid: Колегата, не се обиждай, не визирам само теб...бащЪ ми е същия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 5 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2012 като за начало в обедната почивка ще погледна дали хидравликата не се е изпарила после ще продължавам да го мисля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 5 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2012 (Редактирано) Честито на всички познали проблемът за сега е решен. като извадих щеката за хидр. масло, избърсах и върнах обратно се оказа, че маслото въобще не стига до нея. трябваше да долея 110мл, за да стигна максимума. нямам представа това много или малко е?! всички шумове изчезнаха в близко време ще наблюдавам нивото и ако пак спадне тогава ще търся от къде е тръгнало.поздрави и хубав ден Редактирано 5 Март 2012 от Volodka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vivanet Публикувано 5 Март 2012 Доклад Share Публикувано 5 Март 2012 (Редактирано) Щека????? каква щека бе колега , къде има щека в казанчето за хидравликата .... да не си объркал казанчетата :-) Редактирано 6 Март 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 5 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2012 (Редактирано) има една малка пластмасова щека хваната за капачката. Редактирано 6 Март 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
firael Публикувано 5 Март 2012 Доклад Share Публикувано 5 Март 2012 Ако ти намалява течността най вероятно ти е протекла рейката. Следи редовно нивото на течността и да знаеш, че няма да има петна под колата защото маслото се събира в гумените маншони. Ремотна не е скъп - рециклиране на рейката 260 лв. плюс 120 за работа. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 5 Март 2012 Доклад Share Публикувано 5 Март 2012 (Редактирано) Има, има - към 10 санта е дълга, под капачката се намира. Редактирано 6 Март 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 (Редактирано) Мммм да, има. Интересно ти защо нямаш ? Редактирано 6 Март 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vivanet Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 Мммм да, има. Интересно ти защо нямаш ?Ти на гумата която се подава под капачката Щека ли и викаш ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 не никаква гума,а си е щека дълга около десетина сантиметра и е разграфена с мин.и макс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d00mEr Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 за да стигна максимума. До колкото знам при студен флуид трябва да е около минимума (+-2мм) .При работна температура (50 градуса) трябва да е между Мин и Макс.Не помня къде го четох обаче.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 (Редактирано) Ти на гумата която се подава под капачката Щека ли и викаш ;-)Най-добре иди и си потърси нова капачка или поне надникни в някоя друга за да се убедиш.Ако няма щека по какво се разбира докъде да е течноста? С хвърляне на боб не става. Редактирано 7 Март 2012 от zoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jackrabbit Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 Появи ми се абсолютно същия проблем като на колегата Volodka и се чудех от какво е.Въртят ми се следните въпроси:1.От къде да си купя хидравлично масло?2.Намаляването на нивото на маслото сигурен признак ли е за някакъв проблем или е нормално да се долива?3.Има ли вероятност да съм прецакал помпата след като съм карал така 4-5 дена?Благодаря за отговорите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 Карай и доливай от време на време. Аз съм така вече 2 години, през 2 - 3 седмици си доливам по 50 - 60 грама. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 (Редактирано) Мисля , че 50-60 гр. на седмица си е множко. Явно имаш теч някъде.За 4 год. не съм доливал, преди малко я погледнах и е малко над минимума.А иначе хидр.течност можеш да си купиш от официалния сервиз например или от друг магазин. Важното е течноста да е G00200, пише го и на казанчето. Редактирано 8 Март 2012 от zoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 9 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2012 А иначе хидр.течност можеш да си купиш от официалния сервиз например или от друг магазин. Важното е течноста да е G00200, пише го и на казанчето.хех, аз в бързината да оправя проблема просто долях червено масълце за автоматична скоростна кутия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 9 Март 2012 Доклад Share Публикувано 9 Март 2012 Сега го източи и го подмени цялото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 колеги как се измерва нивото на хидравличната течност,на загрял мотор или на студен защото има разлика в нивото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 11 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 (Редактирано) аз да кажем на "хладък" мотор го напълних до максимума. до каква степен стига разликата? Редактирано 11 Април 2012 от Volodka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване