Jump to content

Ауди А3 проблем с токове


d1maka

Recommended Posts

Собственик съм от 2 дена и вчера направих каско, но като се наложи да я закарам да я снимат нямаше палене. До тогава никакви проблеми. По същото време "изчезна" и левият мигач. Какво може да е източило акумулатора? Има ДВД, чиито дисплей свети постоянно, и което е направено да работи постоянно, може ли да е спомогнало за проблема? Предишният собственик каза, че съм го източил с алармата, той я бил държал само на ключ (но доколкото знам тя има отделен акумулатор).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Собственик съм от 2 дена и вчера направих каско, но като се наложи да я закарам да я снимат нямаше палене. До тогава никакви проблеми. По същото време "изчезна" и левият мигач. Какво може да е източило акумулатора? Има ДВД, чиито дисплей свети постоянно, и което е направено да работи постоянно, може ли да е спомогнало за проблема? Предишният собственик каза, че съм го източил с алармата, той я бил държал само на ключ (но доколкото знам тя има отделен акумулатор).

Март месец, когато съм писал този пост, купих нов акумулатор Банер и проблемите приключиха, до преди месец, като почна да застудява, и колата почна да се чуди леко сутрин да пали ли или да не пали. Отидох да го премерят и се оказа паднал, казаха че е за зареждане и го оставих да го заредят. Според тях съм бил забравил нещо, но аз знам, че не съм забравял нищо. Както и да е взех го и почна да пали. Преди няколко дена отново почна сутрин леко да се чуди. И тая сутрин изобщо неможах да запаля. Отидох пеш на работа и ня обяд се върнах и пробвах пак, запали почти веднага. Отидох да го замерят пак. Отново беше паднал. Тоя ми каза, че за 15 години такъв проблем не бил имал. Утечки и предния път и сега няма... Оставих го пак да го зареждат. Предложения? Имам ДВД и от два месеца някъде копчето за пускане му е счупено и е постоянно включено, но е вързано за контактния ключ, единствено това ме съмнява. Може ли да черпи някакъв ток дори и без ключ???

Редактирано от d1maka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен панела сд-то ми даваше лека консумация,но достатъчна да събори акумулатора за 6-7 дена.Откакто го свалям,като я гася няма проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен панела сд-то ми даваше лека консумация,но достатъчна да събори акумулатора за 6-7 дена.Откакто го свалям,като я гася няма проблеми.

Моя не се сваля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

слагаш волтметъра на ток,вадиш едната клема свързваш последователно на акумулатора, гасиш и вадиш бушоните един по един докъто тока на покой не стане под 5mA-който е проблемния бушон той ти яде акумулатора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бушона, а консуматора, който е свързан към него ;). Като видиш от кой бушон пада консумацията, четеш какво захранва и намираш проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

DVD-то го откачих и продадох за без пари отдавна, но явно не е то проблема...

Бушоните над акумулатора или всички?

И тези, от които купих акумулатора нали измерват... няма ли да му е направило впечатление, ако не е в норма нещо онзи ден? Той и той седи и се чуди, нов акумулатор го зареждаме вече 3 път...

Редактирано от d1maka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачаш минусовата клема на акумулатора. Слагаш мултицета на 10А и му закачаш двата кабела към откачената клема и към самия акумулатор. Първоначално консумацията ще е висока и ще падне после. Затваряш врати/капаци и изчакваш малко. Гледаш какво показва мултицета - ако тока е над 0.050ма значи имаш утечка. Вадиш 1-ви бушон, затваряш вратата изчакваш малко и гледаш каква е утечката. Ако не се промени връщаш обратно в гнездото 1-ви бушон и сваляш 2-ри бушон, затваряш вратата, изчакваш малко и пак гледаш каква е консумацията. Това го правиш докато не откриеш бушона след свалянето на който, ти пада консумацията в покой под 0.050ма. После четеш този бушон какво захранва за да знаеш от къде идва проблема.

След откачането на клемата на акумулатора може да ти забрави настройката на автоматичните стъкла, но се програмира много лесно със задържане на съответния бутон за 2-3сек. след като се е вдигнало стъклото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да пада акумулатора причните може да са три:

1. Скапан акумулатор или замърсени/окислени клеми.

2. Слабо или незареждане на акумулатора заради проблем с алтернатора или реле-регулатора.

3. Утечка на 0.050ма пр покой. Колко беше утечката при теб след измерването?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам точно, но беше нормална, двама човека мериха, целият град ходи при тях, от мн години само с това се занимават. Казаха, че това с ваденето на бушоните нямало смисъл да го правя, защото нямало утечка. Сложиха друг акумулатор да го наблюдават него. Моят е нов сега ще прави година, плътност на вс клетки нормална, демек това не бил дефектирал акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

За да пада акумулатора причните може да са три:

1. Скапан акумулатор или замърсени/окислени клеми.

2. Слабо или незареждане на акумулатора заради проблем с алтернатора или реле-регулатора.

3. Утечка на 0.050ма пр покой. Колко беше утечката при теб след измерването?

Явно не е нито една от трите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не е нито една от трите.

Няма начин да не е .............,има и друг начин ако не я палиш 15/20 дена и има аларма пак ще пада ,но ако караш всеки ден или през пет дена ,работата отива или на калпав акумулатор или на реле на динамото .Я замери колко ти зарежда на запален двигател , че това не си го отбелязал .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора е Банер на една година, купен нов. Почна да прави проблем при първия як студ. При положение, че при 3-тото падане вече сложиха друг за да видят и той ли пада, значи не е от него. Трета седмица съм с другия, на втората беше паднал с 4 деления на скалата на уреда им за измерване. А Банер-а казаха, че се е възстановил като не го карам аз. Ходих при майстор на стартери и динама, който мери всичко и каза, че всичко зарежда перфектно и проблема не е в колата. Онзи ден ходих при майстор по токовете, при който ходи целият град и той каза същото. При покой (тогава пада явно акумулатора) утечката беше 0.01. Каза също, че и на него му се е случило след половин година с акумулатор Банер, но го намирал за нормално, като цял ден кара само из града и постоянно пали и гаси. Единствено разбирам да е причината да почне да пада и тоя акумулатор е, че тия 3 седмици я паля сутрин като отивам на работа (за 5 мин) и вечер като се прибирам (5 мин). Въпроса е, това нормално ли е наистина за нов акумулатор (Банер), да кажем само при такова каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом утечката е нормална,значи малко я караш,за 5 мин зимата,фарове,парно и др.няма да зареди.И все пак не си написал колко АЧ е акумулатора, дизел ли е бензин,как пали с много въртене на стартера,с малко и т.н.Ако я караш малко,по-често на зарядното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Четох ти отговора четири пъти и не схванах смисъла .Колко време не си караш колата? И само в студено ли отказва?

Карам я всеки ден, но колкото да ида на работа и да се върна. От два месеца несъм имал работа извън града.

Лятото несъм имал проблеми.

Щом утечката е нормална,значи малко я караш,за 5 мин зимата,фарове,парно и др.няма да зареди.И все пак не си написал колко АЧ е акумулатора, дизел ли е бензин,как пали с много въртене на стартера,с малко и т.н.Ако я караш малко,по-често на зарядното.

Акумулатора е 72AH, дизел, пали с малко вартене, но като пада постепенно върти по-бавно. Въпроса беше, след като е на една година дали е нормално.

Еми явно е от малко каране не виждам друга причина.

Редактирано от d1maka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... сутрин като отивам на работа (за 5 мин) и вечер като се прибирам (5 мин). Въпроса е, това нормално ли е наистина за нов акумулатор (Банер), да кажем само при такова каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак не бива да пада чак толкова, но наистина е много късо разстоянието. Аз навремето запазих акумулатор на кола, която не се караше 3 години като я припалвах на 10 дни да поработи за 10-15мин. Самия акумулатор след това си работеше още няколко години преди да се смени.

Все пак не е лошо да си дозареждаш акумулатора със зарядно 1 път месечно поне зимата. Лятото не би трябвало да има проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бива, бива , аз имам джип и ауди А3 ,джипа седи по два три месеца и акумулатора не мърда а аудиото 15/20 дена като седи и не може да запали ,и така хвърлих здрав а....р и като купих новия пак същия проблем ,като не я паля 15 дена и а...ра е нокаут .Джипа няма комп и никакви консуматори .Грубо по спомен един а....р пада на ден (от самосебе си ) 0,01А ,което е 3 А за месец

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...