VBI Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 С така измерената консумация от колегата (стига да е вярна), не е проблем от утечка. Просто може при запалване да я оставя за 2-3 минути да поработи на място и тогава да тръгва - би трябвало да не пада акумулатора повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d1maka Публикувано 8 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 Спирам преди малко пред нас и гледам от предната решетка излиза дим, вдигам капака и виждам, че излиза от моторчето на голямата перка, духнах да разкарам дима да виждам по-хубаво, то пък взе че пламна... откачих акумулатора и след малко изгасна само. Въпроса е от какво може да се е получило и като откача перката и бушона и дали ще имам проблем, докато намеря нова...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 Откачи моторчето от куплунга за да не дава "късо" - вероятно е блокирало и затова се е подпалило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване