Jump to content

А3 показания гориво и температура


HUGO

Recommended Posts

Здравейте колеги. Изчетох доста теми за показанията на стрелката за гориво, но мисля че моя проблем е малко по-различен. Колата е А3 2002г 131 к.с таблото е без бордови компютър. (ако е от значение това).

1. Относно показанията за гориво стрелката отчита, но показанията сякаш са изместени с около едно деление в ляво. В смисъл можеш да напълниш резервоара до горе да изминеш около 300км и тогава започва да отчита и когато достигне малко след средата посока надолу светва лампата за горивото и тя е вярна засичал съм го. Пробвал съм с тестове и при майстор съм ходил, и това което ми казват е, че е развален самият часовник, по точно моторчето което я движи.

2. Другото което се появи от скоро е че стрелката на температурата показва каквото си поиска, в повечето време е на 110 градуса после пада на 95 и много рядко до 120, а реално колата си върви и не е загряла. Не съм пробвал това с показанията на климатроника, защото се кара от жена и не ми се обяснява, а и незнам на коя позиция да гледам но е факт че Пловдив - София и обратно се минават всяка седмица по няколко пъти с тези показания.

Та въпросът ми е някакви идей и съвети?

P.S Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем с показанията на уреда за горивото и ще следя темата с интерес. И моята кола е А3 131 к.с. По същия начин, след зареждане до горе стрелката започва да се връща чак след като измина 300-350км, а резервата пищи още преди стрелката да е достигнала последното бяло деление преди червения сектор. Този проблем се появи когато един път заредих до горе, след като в продължение на 2-3 месеца бях зареждал за по 20-30лв. Четох разни теми тук, във форума, пробвах да махам разни бушони, чистих разни клеми, но без резултат. Един майстор пък ми каза, че най-вероятно горивомера в резервоара е заминал, а не е от уреда на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един тест с ваг-комчето и ще си покаже.

може просто стрелката да е изместена механично, или да иска калибриране на пълен резервар.

всичко става с кабела за диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко става с кабела за диагностика.

за гориво не ми показва верно

Колега,

и на мен стрелката за гориво не ми показва вярно.

Пусни ми процедурата за калибриране с кабела за диагностика.

Според колегите във форума това не е възможно.

10х

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

можеш и без кабел да я калибрираш.ама е малко по-сложно..трябва да имаш достъп до стрелката,демек да махнеш стъклото и да отвориш сондата,за да можеш на ръка да преместваш поплавъка и да регулираш стрелката на таблото.Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да ползваш търсачката преди да пишеш! :steinigung:

Да колега ако си беше направил труда да прочетеш, щеше да разбереш че съм ползвал търсачката можеби пове от теб!

Майстора при които ходих каза че се е рестартирал таблото няколко пъти и показанията на въпросната стрелка всеки път са били различни.

Становището му е че моторчето което е движи се е захабило!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калибрация с кабел не съм чувал досега. Моята на ръка я калибрирах доколкото се може повече вярно да показва. Сега съм доволен. Единственото с Ваг-Ком което знам е да провериш колко ти е отклонението. От Инструменти -> Аутпут Тест -> Старт. Всички стрелки отиват докрая и после заковавар в средата. Гледаш на коя колко ти е отклонението, разглабяш внимателно, махаш стъклото, стрелките ти са нахлузени на едни зъбни колелца или по точно като еврейска звезда, местиш няколко зъба с колкото ти е било отклонението, може и да смажеш малко контактните места дето може би запича от време на време, после закачаш без да слагаш стъклото и пак пускаш теста. Ако всичко е наред сглобяваш и си ти ако не си уцелил точно колкото да те удовлетвори пак местиш и нагаждаш. Всичко иска леко пипане. Мойта я нагласих след 5-я тест Успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами моята срелка точно стези тестове се развали. При тестоветве отива до края, но след това не застава посредата. а дава една черта отклонение.

Когато напълня бензин на макс си отива до края. Много странно. Това с разглобяването ми е ясно как става, но не ми се занимава за сега.

Ако можеше с ваг комчето да се оправи щеше да е много елегантно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами моята срелка точно стези тестове се развали. При тестоветве отива до края, но след това не застава посредата. а дава една черта отклонение.

Когато напълня бензин на макс си отива до края. Много странно. Това с разглобяването ми е ясно как става, но не ми се занимава за сега.

Ако можеше с ваг комчето да се оправи щеше да е много елегантно.

Едва ли се е развалило от тестовете колега. А аз това се опитвах да ти обясня. Като пуснеш теста всички стрелки отиват до края. Обаче не там е моментът да ги засечеш коя е вярна и коя не. Когато спрат в средно положение тогава е момента. Пример ти давам. Когато го правих тва на моята и пусна теста, отидоха всички до края, после застанаха в средата с изключение на оборотомера който застана с 400-500 оборота по малко и километража със около 3-5 колометра по малко от 100 което ми е средното показание, но за километража тва си е нормално и не съм го бутал все пак за 3-5 километра. Обаче оборотомера много ме нервираше с тея 500 оборота и всеки който се качваше в колата ми казваше: Аве тая кола как така бачка на 300 оборота на празен ход... и айде върви обяснявай на всеки. И така я нагаждах докато стане горе долу поне като километража и успях. сега ми покзва разлика не повече от около 50на оборота. Щом стрелката ти дава една черта отклонение значи трябва с толкова да я завъртиш.

ПС: Може и да може със ВАГ-КОМ, но вероятно с по скъпия кабел и софтуер дето е по 120лв. със КАН връзката. Питай някой който го има може да знае нещо. Аз имам обикновения дето е 35лв и с него неможе :(

Редактирано от Иван Баев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Сдобих се с кабел програма и т.н но аз не съм запознат с нещата за това да питам изписва някакви грешки, ама идея си нямам за какво?

Опитах се да калибрирам но не ми позволява!

VCDS Version: Release 10.6.5

Data version: 20110930

Friday,16,March,2012,16:14:34:45247

Chassis Type: 8L - Audi A3/S3

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 22 35 37 45 55 56 57 75 76

VIN: WAUZZZ8L82A052177 Mileage: 200730km/124727miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-ASZ.lbl

Part No: 038 906 019 CK

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1343

Coding: 00002

Shop #: WSC 06435

VCID: 62C7298BED4F

1 Fault Found:

18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster

P1650 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 X X X

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Part No: 1C0 907 379 E

Component: ESP FRONT MK60 0104

Coding: 0019970

Shop #: WSC 06435 000 00000

VCID: 2C5B87B3DF0B

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!

Part No: 8L0 820 043 J

Component: A3 KLIMAAUTOMAT 0105

Coding: 00043

Shop #: WSC 06435

VCID: 2F6190BFEE1D

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 8L0-959-655-AI8.lbl

Part No: 8L0 959 655 J

Component: Airbag Front+Seite 5008

Coding: 00104

Shop #: WSC 06435

VCID: 458DD2175CA1

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 8L0-920-xxx-17.lbl

Part No: 8L0 920 900 K

Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D02

Coding: 04040

Shop #: WSC 00000

VCID: 33699CCF0235

WAUZZZ8L82A052177 AUZ5Z0AN090021

1 Fault Found:

01177 - Engine Control Unit

64-10 - Not Currently Testable - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.lbl

Part No: 8D0 862 257 B

Component: ZV-Pumpe, Funk D16

Coding: 14913

Shop #: WSC 06435

VCID: 2C5B87B3DF0B

2 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

00956 - Key 2

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio Labels: 8E0-035-1xx-56.lbl

Part No: 8L0 035 186 G

Component: concert II GRO 0007

Coding: 00001

--

Редактирано от HUGO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега при пуснат тест стрелката отива първоначално точно на максимум, след което се връща преди средата на около 10ч.

Редактирано от alexander82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а след като изчистих грешките без да паля двигателя и отново сканиране:

VCDS Version: Release 10.6.5

Data version: 20110930

Friday,16,March,2012,16:19:33:45247

Chassis Type: 8L - Audi A3/S3

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 22 35 37 45 55 56 57 75 76

VIN: WAUZZZ8L82A052177 Mileage: 200730km/124727miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-ASZ.lbl

Part No: 038 906 019 CK

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1343

Coding: 00002

Shop #: WSC 06435

VCID: 62C7298BED4F

No fault code found.

Readiness: 0 0 X X X

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Part No: 1C0 907 379 E

Component: ESP FRONT MK60 0104

Coding: 0019970

Shop #: WSC 06435 000 00000

VCID: 2C5B87B3DF0B

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!

Part No: 8L0 820 043 J

Component: A3 KLIMAAUTOMAT 0105

Coding: 00043

Shop #: WSC 06435

VCID: 2F6190BFEE1D

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 8L0-959-655-AI8.lbl

Part No: 8L0 959 655 J

Component: Airbag Front+Seite 5008

Coding: 00104

Shop #: WSC 06435

VCID: 458DD2175CA1

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 8L0-920-xxx-17.lbl

Part No: 8L0 920 900 K

Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D02

Coding: 04040

Shop #: WSC 00000

VCID: 33699CCF0235

WAUZZZ8L82A052177 AUZ5Z0AN090021

1 Fault Found:

01177 - Engine Control Unit

64-10 - Not Currently Testable - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.lbl

Part No: 8D0 862 257 B

Component: ZV-Pumpe, Funk D16

Coding: 14913

Shop #: WSC 06435

VCID: 2C5B87B3DF0B

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio Labels: 8E0-035-1xx-56.lbl

Part No: 8L0 035 186 G

Component: concert II GRO 0007

Coding: 00001

Shop #: WSC 06435

VCID: 326799CBFD2F

No fault code found.

End -------------------------------------------------------------------

Забравих да добавя че софтуера е врсия 11.80

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги. Проблема със стрелката на горивото го реших като разглобих таблото и на ръка преместих стрелката с две зъбчета и след тест видях че е на средата и проблеми за сега нямам с това.

НО какво открих днес след като колата не е палена в продължение на 24 часа днес още при даването на контакт стрелката показа 80 градуса, а както казах след тест показа, че е калибрирана и няма проблеми та преди да е запаля пробвах с позицийте на климатроника 49 и 51 и двете показваха 45, 46 и се покачваха явно към показанията на стрелката, а колата е на контакт и не е запален.

Та въпросът ми е някаква идея от какво може да се получи това???

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Проблема със стрелката на горивото го реших като разглобих таблото и на ръка преместих стрелката с две зъбчета и след тест видях че е на средата и проблеми за сега нямам с това.

НО какво открих днес след като колата не е палена в продължение на 24 часа днес още при даването на контакт стрелката показа 80 градуса, а както казах след тест показа, че е калибрирана и няма проблеми та преди да е запаля пробвах с позицийте на климатроника 49 и 51 и двете показваха 45, 46 и се покачваха явно към показанията на стрелката, а колата е на контакт и не е запален.

Та въпросът ми е някаква идея от какво може да се получи това???

Благодаря предварително!

Закачи ВАГ-КОМ и виж дали няма да ти излезе грешка на температурен датчик случайно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега- има си процедура за калибриране на показанията на нивомера в резервоара. Влез в страницата на Ross-Tech и прочети как се прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги закачих го на ВАГ-КОМ и съм пуснал какви грешки има по горе в постовете това са след калибрацията. Няма грешка за темп. датчик или нещо в тази насока за това и аз не знам от къде да започна. Както казах на скоро съм сменял датчик с оригинален от Ауди също и термостат точно заради тези проблеми, но не се оправят???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Единственото и най-добро решение е да си намериш VDO с големия диспелй и борд и да идеш да ти го монтират.

Аз препатих и ходих по мъките на бензиновата а3-ка 2 години. След като сложих VDO от S3 нещатата и с отчитането и на бензина ина темепературата заспаха.

В момента на дизеловата ми А3-ка има съшщите проблеми. Намерил съм си VDO и ръчка с управление за борд компютър. Така хем ще си реша проблема, хем ще имам и борд компютър.

Каквото и да правиш личното ми мнение е, че с тия табла Jager оправия няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето табло е Magneti Marelli и имам същите проблеми, при мен разликата е,че след като нагласим стрелките първите няколко пъти като дам на контакт показват вярно, след това обаче започват да дават отклонения и то доста големи. Стрелката на температурата я нагласихме да показва 70градуса след като на ВАГ-кома показва 90 и след 30 паления застана на 110. Проблеми със стрелката за нафтата нямах, но от днес пак се появиха. Човекът който ми прави колата ми каза,че имобилайзера се намирал в таблото и след като моето е Magneti Marelli трябва да търся същото, ако купя VDO дали ще имам проблеми?

П.С Колата е A3 8L 90hp ALH

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето табло е Magneti Marelli и имам същите проблеми, при мен разликата е,че след като нагласим стрелките първите няколко пъти като дам на контакт показват вярно, след това обаче започват да дават отклонения и то доста големи. Стрелката на температурата я нагласихме да показва 70градуса след като на ВАГ-кома показва 90 и след 30 паления застана на 110. Проблеми със стрелката за нафтата нямах, но от днес пак се появиха. Човекът който ми прави колата ми каза,че имобилайзера се намирал в таблото и след като моето е Magneti Marelli трябва да търся същото, ако купя VDO дали ще имам проблеми?

П.С Колата е A3 8L 90hp ALH

Magneti Marelli и Jager са едни и същи табла.

На едната съм вече с VDO и след като правилния човек ми го монтира нямам проблеми. Наистина имобилайзера се намира в таблото.

На дизеловата чакам да я регистрирам и веднага слагам VDO-то.

Проблема е че много трудно се намират.

Тия стрелки не се нагласят на ръка! Моите на старото табло така ги беше ръчкал едни майстор, че накрая всички стъпкови моторчета бяха изпотрошени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...