Jump to content

Мнения за Ауди А6 2.5 ТДИ


kamen21

Recommended Posts

карам А6 Ц5 2003 год. 2.5 163hp от около половин година. минал съм на тази кола около 7000 км. освен основните неща смяна на ремъци и ролки и тн. барабар с работата на майстора дадох около 1000 лв., имаше допълнителни ремонти за още около 1000 лв. (защото по принцип съм си карък с колите) друго не съм давал. средния разход на ми е около 7.2 (не по компютър) и кой каквото иска да говори за този двигател мога да ви кажа, че за сега съм много доволен от този автомобил. в този форум има много хора които плюват този мотор без изобщо да са имали допир до него......

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в този форум има много хора които плюват този мотор без изобщо да са имали допир до него......

Не е нужно да си имал такава кола, за да предпазиш някой от грешката да си я купи. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

здравей колега в подписа ми можеш да се осведомиш за всичко което те интересува предполагам километрите са с около 200000 повече отколкото пише на километража имам колата от една година 20 000км голям кеф е да се кара обаче май давам повече пари за нея от колкото за любовницата :D :D все още не съм сменял нищо от валове помпи и турбо но съм се подготвил и за това премеждие.Успех с избора

колега, кажи как е с чипа, доволен ли си от него, за сега създава ли ти някакви проблеми. какво ще кажеш за разхода след тунинга...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега за чипа мога да кажа че карам друга кола в момента разхода може би е с около половин литър по малко но пък вървенето е един път. :zustimm: За около 4 хиляди километра няма никъкъв проблем засега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е че лошо ауди няма, но бихте ли обяснили как постигате с 10-15 годишни кошници на амнайсет хиляди, милиона километра разход с 20-30% по нисък от заводски заложения? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е че лошо ауди няма, но бихте ли обяснили как постигате с 10-15 годишни кошници на амнайсет хиляди, милиона километра разход с 20-30% по нисък от заводски заложения? :gruebel:

щото много хора засичат на око или до капачката но не обезвъздушават резервоара за справка моя събира 5 литра повече след като си пойграя с копчето за обезвъздушаване :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щото много хора засичат на око или до капачката но не обезвъздушават резервоара за справка моя събира 5 литра повече след като си пойграя с копчето за обезвъздушаване :zustimm:

Не знам как, но статистиката е истината спрямо всички други измислени мнения. :hilezh:

За моя душегуб мога само да сложа като забележка, че градското ми е по околоМръсното и рано сутрин /~7:45/, което не е истинско градско, но пък тотала и другия тип каране ми харесват.

Пак да кажа и подчертая - не става дума за пълнене до капачаката, празнене до сухо, обезвъздушаване, или следене на показанието на трипа /все грешни замервания/, става дума за натрупани километри и изчистване на грешката от единичните пълнения...

Tires:

Summer 7.17 l/100km 6.472 km and 464 l

Winter 7.87 l/100km 3.429 km and 270 l

Routes:

Motor-way 6.67 l/100km 4.541 km and 303 l

City 7.65 l/100km 6.405 km and 490 l

Country roads 6.94 l/100km 2.852 km and 198 l

Тотала е в подписа. :P

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с 2.5, но на А4 купе. Доволен съм от мотора, който е BDG модификацията от края на 2004-та. Колата я взех на 150000 (ако са истински) и за почти година навъртях вече 45000км без никакви проблеми. Турбото просвирва докато е студено, но си надува съвсем нормално, въпреки това ще го правя, за да се отърва от свистенето. Следващата седмица ще отварям за първи път капаците на главите и се надявам, че няма да изскочи някоя изненада :). Както колегите писаха по-горе, всичко зависи, как е поддържана колата преди теб. Не бързай при покупката и е важно да знаеш какво да гледаш.

Поздрави.

Редактирано от Volodka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Колега взимай смело с тоя мотор е на чист късмет народа се оплаква, аз 2 години я карах моята 70 хиляди и навъртях чипосана караше се като за последно зимай смело и да се счупи вече има части има кой да я прави ;))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Аз карам такова от почти година,и искам да кажа на колегата няколко мои впечатления:значи наистина приготви като го вземеш 2000 бона за конссумативи и ако има по предницата нещо-като първо.После този мотор си е 6-так(някои хора май искат само да мирише испаренията на нафтата :hilezh:/> )харчи си поне 10-11 градско(ръчка).Еми да ти кажа май тва са минусите по моите наблудения за сега,а иначе кефа е голям усеща се силата на 6-така и то на дълго оше повече,аз и жената като трагвахме за Созопол таз година го взехме за 3 часа от Шела на Цариградско до Бургас и то като е карала(жената)с едно спиране и ни надмина само едно БМВ 750.

Така че с две думи искам да кажа че са добри коли и мотор като цяло разхода е по голям ама няма как,за да ги изяждаш такива отворковци с същото купе ама 1.9 тди и разни Баварки и др. това е цената.Незнам дали съм късметлия но освен косумативите и малко по предницата не сам давал за др. освен за нафта,и въпреки че ги плуват доста хора мисля че няма лоша кола,има неподдаржана!!!!

От мен голям+ :zustimm:/> :zustimm:/> :zustimm:/>

Стига да е читава взимай и не го мисли. :zustimm:

Редактирано от 6umahera
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

А-6 края на 2002 година мотор 2.5 дизел 180 коня . Обслужването че е брадва брадва , то едни накладки на текстар предни са и 95лв на тая кола. За куатро автоматик градско под 12 няма начин да падне. Иначе возията страшна, комфорта също ,но както казах цената за тоя комфорт е все едно да поддъдржаш три нормални коли. Както каза един мой приятел това е АУДИ ЧЕРНА КАСИЧКА цепиш тавана и почваш да наливаш вътре една камара пари.Молиш се да не се счупи, че счупи ли се цените стават четирицифрени за да го подкараш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така че с две думи искам да кажа че са добри коли и мотор като цяло разхода е по голям ама няма как,за да ги изяждаш такива отворковци с същото купе ама 1.9 тди и разни Баварки и др. това е цената.

аз съм съгласен веднага за една сверка, колата е Отворковска 1.9тди с чипчето е към 140 коня. Та когато решеш можем да видим дали - или, и понеже нямам пари за нафта, и за това си купих 1.9 а не 2.5, ще се състезавам на ОЛИО, да видиш как ти дава свободно един дърт ФРИТЮРНИК дето заедно с чипа харчи 6-7 градско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ако съм разбрал правилно това е насочено към моето мнение,но все пак искам да ти кажа да прочетеш заглавието на темата а именно:Мнения за Ауди А6 2.5 ТДИ,а не за чипосване... :hilezh: :hilezh: :hilezh: :hilezh: :hilezh:

П.С. Ако говориме за чипове значи и аз мога да залепя едно червено(I).... :hilezh: :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 years later...

Веригата на предна лява гума ли е че не тропа ;)

Виж заглавието на темата,ти с какъв мотор си и кой набор е?

Изпратено от моят Pixel с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте, колеги! 

В далечната 2008г. купих ауди а6 2.5 155 к. с. 2002г. Обслужих го ремъци и тнт. След няколко месеца смених помпата ГНП. От тогава до сега 2020г. не съм имал никакви проблеми. Нормално съм сменял някой носач, казанче за антифриз, два маркуча, нищо сериозно. Километража беше върнат с 200000км./след като го купих разбрах /сега с връщането е малко под 500К. 11 години не съм сменял ангренажа, чаках да се скъса и да го хвърлям, не се скъса 😀, счупи се съединителя, забравих да кажа че е ръчка. Мисля че така наречения душегуб е доста надежден автомобил, от личен опит, не съм чул от един приятел, който има друг приятел и тнт. 

Редактирано от Добо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лош, това с капаците, кобиличките и валовете може да се види преди покупка, естествено срещу заплащане. Предница е почти сигурно ще има да се барне, ако ще и някой носач да е. Не е баш силно място. Харча е минус, но V6 купен с цел икономия не съм чувал.  Е, има и по-иномични, но ако ти е за цел икономичен V6...1.9 и 2.0 са достатъчно икономични, при това от по-нови години, с куатро и така. 

 

Минуса на 2.5 през 2020 г. е, че е стар, с пробег (с редки изключения, но не стават по-нови), със скъпа поддръжка , която не е адекватна за двигател на 20 години и незнаен пробег. Просто е нерентабилно. Това обаче не означава, че ако си ОК с недостатъците му и си решил, че това твърдо е твоето (както съм аз) няма да ти е кеф. Иначе факт - ако ще сменяш валове, ще обслужващ пълно и ще правиш предница ще минеш 5-те бона, плюс покупната цена и ще направиш цената на едно А4 от поне 2006-2008 с куатро и 1.9, който е по-икономичен и не "яде" валове, с по-проста поддръжка и носи на силови мераци (в зависимост от финанса и желанието на собственика). И пак казвам - това не означва, че не може да обичаш 2.5 с всичките му негативи към 2020 г. Аз го правя и не съжалявам. И когато човек е твърдо решен, че е това е по-добре да бъде съветван какво и как, вместо да бъде разубеждаван. 

 

Надежден е със смени на качествено масло по спецификации на 7К (ако имаш прилично градско, както съм и аз), А6 троши и предници по нашите кратери , освен това и ГНП си има претенции и не е добре да се кара с малко литраж. При мен закона е винаги да имам поне половин резервоар. Свикнал съм му и не ми е проблем. Не, че е задължително, поне едни 10 литра да си ги имаш. ГНП това го охлажда. Тия караници на резерва свършват кофти за VP44. 

 

Ремъци , масла и всичко друго с комплект на INA и филтри на Bosch (иска и добър горивен) е към 1400 лв. с труда и не всеки ще ги даде за 20-годишен А6, който може да ходи и за предница и гори над 10 градско на ръчка. Но решението си го взима всеки за себе си. Далеч съм от мисълта, че е перфектния.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Жесток мотор е, щом сами се убеждавате колко е на сметка покупката на 20 годишен покйник с обслужване надминаващо покупната му цена.

А, ако не сте осъзнали...че 20 годишна кола  се купува от немотия... и думите за разход са тъжно опело за това, че сте малко наранени финансово до степен, че да ви се смее целия форум.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен с теб. Сметката си я прави всеки и не мисля, че някой трябва да се смее на друг. Като отидеш да теглиш бърз кредит за 500 лв и върнеш 1300 това е осъзнат избор - казват ти вноските, смяташ си ги и си преценяш. Нерентабилно е, но е твоя преценка. Всеки има правото си на избор и преценка кое е рентабилно за него. 

 

Колегата правилно е описал неща, които бих описал и аз. А, че е 20-годишна и се е купувала само от немотия е смехотворно. Макар, че дори и това да е... българина от кога почна да се смее и на немотията?!

 

Не може ли просто да ти е харесала? Не се ли допуска това? Сравнение с доста по-нови на мен ми харесва тази, това си е мой вкус, застинал някъде в диапазона 2000-2006. То си е личен избор. Не бих си купил от "новите", не са ми по вкуса, не ме влекат. Има хора които си падат и по коли от 80-те. За тях какво? Вкуса и интереса ми е за коли от този период, и е малоумно някой да ме убеждава как това не трябва да е така. 

 

Не всичко опира да немотия (немотия , пък си позволявам убийствения му градски разход, интересна немотия ще е тази, в която мяташ хилядарка за ремъци), а просто до личен вкус. Моя е там някъде , максимума ми е 4F и то с ръчна. Просто вкус. Не са малко вложенията, които съм дал в тази кола, и реално са нивото на доста по-нов A4 или Skoda/Passat ако не се държи на емблемата. Просто съм си направил сметката, че не искам по-нова. 

 

Личния вкус и личния избор са право на всеки от нас.  Разбирате нещата грешно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

УжасТ, 2020 се величаят коли с  VP44,   за по 2-3 к.

Преди 8 часа, Veli_907 написа:

. Като отидеш да теглиш бърз кредит за 500 лв и върнеш 1300 това е осъзнат избор

:runterdrueck:

Ти така ли осъзна покупката на 2.5тди,  купуваш я за 3к (500х6=3000)и влагаш 6х1300лв= 7800 и един вид си щастлив, че си в далаверата.:hilezh:

 Аз ще ти сложа един линК, да  си познаеш блока и да видиш какво те очаква.:lol:

https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/lohko/

 

Редактирано от norwey
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е сравнено с нищо, давам го за пример. Всеки си прави сам сметката, аз колата за кяр не съм я купил. Просто си ме кефи. Нито очаквам да изкарам пари от нея, нито да я продавам на ниска цена, нито очаквам ниски разходи. Човек си е наясно със всички минуси и плюсове и си прави сметката, моята до момента е вярна. Но да говориш за немотия при тоя разход на 2.5 и цените на частите му..голяма немотия ще е :D

 

Няма какво повече да обяснявам на човек с различно мислене. Моето мислене не е добра цена, нисък разход и продажба след това. Мисленето ми е - кефи ме, лично на мен ми харесва, парите са си мои и това за мен е ОК. Не всеки мисли за кяр и далавера. Ей тва е проблема на българина, вечно мисли за далавера...

 

Далавери не мисля. Купувам , кефи ме, пръскам си паричките по него както смятам да ги пръскам и след 2-3 години по 4F-ка, която тогава ще е също на 20. И не ме бърка, не ми дреме. Недей ми обяснява кое е далавера. 

Редактирано от Veli_907
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бахаха, не виждал защо трябва да има ядове с прословутата помпа.

Бахахахахахаха.Само се моли да не е далече, че цената за рапатрака ще надмине покупната стойност на отпадъка дето имаш

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...