Jump to content

Съвет за ГИ за А6С5, 2,8 193к.с.


Recommended Posts

Здравейте колеги. От скоро съм горд собственик на А6, 2,8 193к.с. Авант, производство 1998г.Дайте съвет какъв ГИ да монтирам и евентуално някои добър сервиз в София.Доста се рових в нета и форума и в главата ми е пълен хаос. Не се спрях на нищо конкретно. Определил съм сума окоо1500лв.Багодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. От скоро съм горд собственик на А6, 2,8 193к.с. Авант, производство 1998г.Дайте съвет какъв ГИ да монтирам и евентуално някои добър сервиз в София.Доста се рових в нета и форума и в главата ми е пълен хаос. Не се спрях на нищо конкретно. Определил съм сума окоо1500лв.Багодаря предварително.

Тук имаше един човек, който много правилно синтезира добрия съвет за ГИ: "Отиди при добър газаджия, той ще ти подбере вида ГИ". Сумата, която си си приготвил е предостатъчна. Марки има много, голяма част от тях вършат много добра работа ако са инсталирани и настроени правилно. Аз карам с много добре настроено Романо, на колата ми е правен чип тунинг и ГИ настройките са съобразени с него. Харчи ми между 11 и 13/100 газ градско(лято/зима). Просто пример.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Аз от 6 месеца съм с газов инжекцион на фобос, карам А6 С5 180 к.с. и съм много доволен от към вървеж и разход. Ако се интересувате мога да ви дам адреса на сервиза,който се намира в Горна баня, определено майсторите си разбират от работата и правят много прецизни настройки при монтажа.

Редактирано от jr_flex
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова ли и мен ме отсвириха преди година и нещо? :stupid:

Сега се сетих,че като проучвах и мен неофициално ме отсвириха от там.

Но пък сега ми е по-добре,намерих по-добра оферта и коректен газаджия.

С 2.6 мотор съм,но за гЪзаджиите няма разлика. :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно какъв им е проблема с тези двигатели,защо толкова бягат :gruebel: .

Логически този мотор е здрав и лесно пригодим за ЛПГ,но явна печалбата от него не е на висота :hilezh:

Както и да е ,то за това има конкуренция,да се отсява плявата от житото :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде бяха писали газаджийтте, че няма печалба и за времето което отнема да направят един В6 могат да направят 2 четири цилиндрови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм.... В Богоров когато ми слагаха ГИ-то правеха един Туарег V6 или V8 (не помня) и си го правеха момчетата и не мрънкаха.

Само на мен ли ми прави впечатление,но автора освен,че е пуснал темата друго мнение не е дал до сега и ние седим и си разтегаме локуми :rolleyes:

Редактирано от Geeppii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде бяха писали газаджийтте, че няма печалба и за времето което отнема да направят един В6 могат да направят 2 четири цилиндрови.

Живи да ги ожалиш. <_<

Логически не ми се връзва 6 да е по трудно от 8,просто на 4 могат повече да товарят,

а и сега имат работа и удобно започнаха да забравят глада по време на кризата.

Бизнесът в България е бизнес в България :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сервиза в Долни Богров сериозно са развалили качеството на монтажа. Има голямо текучество на хора и най-вече гледат да я монтират да заработи някак на газ, пък после се оправяй :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VBI от кога ти е инфото за сервиза,защото аз я изкарах февруари месец от там и момчетата си работеха поне от година там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VBI от кога ти е инфото за сервиза ...

От началото на месец май - брат ми си слага ГИ Фобос при тях. Побеляха му косите от проблеми и висене. Всички, които е срещнал там са на това мнение. Тук е мястото да благодаря на eurogas, че го насочи към правилното място :gut:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ще използвам твоята тема понеже аз също съм решил да си слага ГИ на моето корабче което за разлика от твоето е седан и Quattro :)

Та така питането ми е най-вече заслужава ли си да се метна на ГИ който е с ODB II комуникация и сътветно ще имам ли полза от това.

Също така ме интересува има ли някой взимане даване с официалния вносител на ROMANO (фирма „Би Ел Трейд” ООД)за Bългария и сътветно как се справят с монтажа.

Защото изчетеното до тук ми стана ясно, че монтажа е много важно да бъде направе качествено за нямам последващи страдания.

Питам Ви за Romano защото имам няколко познати които останали много доволни от сервиза който ги монтира (Йо-Ви Ауто ЕООД), намира се на в кв. Горибляне (ориентир околовръстен път и Самоковско шосе).

Също така имам и едно друго питане варианта на Romano който е с отделни инжектори (т.е. няма рейка надявам се терминилогията ми да е правилна), по-добър ли е и съптветно другите марки предлагат ли такъв вариянт.

Също така ще се радвам да обсъдим и други марки които предлагат OBDII комуникация ако сътветно тази опция си заслужава де.

п.с. Моля Ви най-сърдечно темата да не се превръща в мерене на ...... а да има наистина реална полза от нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ще използвам твоята тема понеже аз също съм решил да си слага ГИ на моето корабче което за разлика от твоето е седан и Quattro :)

Та така питането ми е най-вече заслужава ли си да се метна на ГИ който е с ODB II комуникация и сътветно ще имам ли полза от това.

Също така ме интересува има ли някой взимане даване с официалния вносител на ROMANO (фирма „Би Ел Трейд” ООД)за Bългария и сътветно как се справят с монтажа.

Защото изчетеното до тук ми стана ясно, че монтажа е много важно да бъде направе качествено за нямам последващи страдания.

Питам Ви за Romano защото имам няколко познати които останали много доволни от сервиза който ги монтира (Йо-Ви Ауто ЕООД), намира се на в кв. Горибляне (ориентир околовръстен път и Самоковско шосе).

Също така имам и едно друго питане варианта на Romano който е с отделни инжектори (т.е. няма рейка надявам се терминилогията ми да е правилна), по-добър ли е и съптветно другите марки предлагат ли такъв вариянт.

Също така ще се радвам да обсъдим и други марки които предлагат OBDII комуникация ако сътветно тази опция си заслужава де.

п.с. Моля Ви най-сърдечно темата да не се превръща в мерене на ...... а да има наистина реална полза от нея.

Дай номер на мотора,мощност и година на производство!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой тъпак те съветва да слагаш ОБД :stupid: ?Интересно ми е къде ще го свърже и какво ще следи?Някой иска да си направи реклама и да се изкара много компетентен ама се е изложил като кифладжия!Няма как да се монтира система с ОБД на този мотор! :zustimm:Освен за красота или имидж че има такава джаджа. :zustimm:

Редактирано от landir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обясниха ми, че това било по-добра система понеже се саморегулирала като постоянно четяла данните от компютъра на колата ама явно леко пропуснаха да ми кажат, че при мен няма да има никаква полза.

Можеш ли да обясниш малко по-подробно защо няма как да се върже към компа на колата, че много много не ми е ясно.

Да се върнем и на темата какъв Газов Инцекцион ще препоръчате и съответно къде може да ми монтират така, че да нямам ядове после.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова ли и мен ме отсвириха преди година и нещо? :stupid:

Абе и там са едни майстори..въобще не съжалявай, че са те отсвирили..скоро имаше тема за тях за едно 1.8Т как го бяха увъртяли :steinigung:...Повечето сервизи са така в БГ, като понаберат малко положителни мнения и почват да си оставят ръцете :hilezh:

Редактирано от nuvoari
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...