kasadjikov Публикувано 5 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2012 аз сащо слагам постоянно от това бесдимното на хускванрна.на един резезервуар налижам 500гр. мотора утихва и някои може да не вярва но на борда ми показва с половин кило по малак разход.няма никакви отлагания или нагари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 11 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2012 Потвърждавам и аз карам с Husqwarna XP (полусинтетика) само положителен ефект, всичко което е горе изписано е вярно на пълен резервоар като сипа 500 г и вярно има икономия както казва колегата по-горе. Иначе слагам на около 8 литра 30-40 грама. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eodor Публикувано 7 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2012 Въпрос ..синтетично двутактово масло полусинтетика или минерално -такова за скутери става дума кое е най-подходящо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 7 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2012 Това, за което пишат колегите е напълно синтетично. Ето я темата от преди една година, ама кой да чете, чукче и писател, а не читател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миркоо Публикувано 19 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2012 Такааааа... ...след като изчетох и трите теми, ще споделя и своето мнение... ...аз съм с двигател ААТ и съм слагал масло в съотношение 2,5 литра масло на 100 литра нафта и на колата нищо не й стана, освен че започна да работи толкова мазно, че аз неможах да си я позная.. и според мене палеше по лесно. Действието се развива през началото на изминалата зима... толкова мазно работеше, че всеки път като й чуех звука на мотора, се радвах като цигане пред баничарница... Потвърждавам, че двигателя започва да работи много по тихо. Дали върви повечееее, незнам, немога да направя разлика, както и дали започва да харчи по-малко, макар и с 0,5 литра на 100 км. И след като изчетох и трите теми, мисля да започна отново да слагам масълце в нафтичката, да й се порадвам малко… Карам само с нафта на OMV от обикновенната и чат пат сипвам от скъпата... Имам една служебна кола 1,5 dci мотор и яко меле, като няква фражомелка... Колата е на 70 000 км. и е купена чисто нова и смятам да й сипя малко масълце та да видя какво ще стане и ще Ви пиша.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spitfire924 Публикувано 7 Август 2012 Доклад Share Публикувано 7 Август 2012 (Редактирано) А какъв нагар по клапаните,бутала и турбина прави това двутактово масло, няма да разправям Особено от така добре познатото ни Приста Ойл. Редактирано 7 Август 2012 от spitfire924 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 7 Август 2012 Доклад Share Публикувано 7 Август 2012 С кой акъл си купил приста ойл, при положение че е на една цена с Хускварната, но второто е бездимно и много по-качествено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 7 Август 2012 Доклад Share Публикувано 7 Август 2012 колеги и аз да попитам,мога ли да сипвам на КР мотор с ДПФ филтър или ще има някакъв проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 8 Август 2012 Доклад Share Публикувано 8 Август 2012 По-добре не пробвай, при теб и без това трака по-малко, а и работи доста равномерно. За какво мислиш че трябва да слагаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spitfire924 Публикувано 8 Август 2012 Доклад Share Публикувано 8 Август 2012 (Редактирано) Като цяло Приста Ойл едно време бутилираха старо масло от държавния резерв. Сега нещо си повярваха и почнаха да пускат цени, равни на вносните читави марки масла, като ESSO, Total , Fuchs , за което трябва да си много болен да си купиш приста също и valvoline,което се бутилира в РУСИ. Иначе по-добре си сипвайте скъпа нафта от време на време или добавка за прочистване на горивната система, от колкото експерименти. Пак казвам трупа зверски нагар навсякъде от маслото.Ама честно да си призная V-Power-а на ШЕЛ даже ми дава по-висок разход да го ! Дъртите дизели и на олио да ги караш нема грижи, само сменяш уплатненията на помпата с полиуретанови понеже, киселините в олиото разграждат каучука. Но според мен двг от AFN нагоре , нищо че е сравнително стар , не е хубаво да се пъхат разни неща в резервоара. Редактирано 8 Август 2012 от spitfire924 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 8 Август 2012 Доклад Share Публикувано 8 Август 2012 а ми не знам просто питам дали може и дали е хубаво за дюзите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 9 Август 2012 Доклад Share Публикувано 9 Август 2012 За дюзите едва ли ще се усети веднага, ама на филтъра за твърди частици ще му разкажеш играта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 9 Август 2012 Доклад Share Публикувано 9 Август 2012 в такъв случай няма и да сипвам,ще сипвам само на душегуба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 9 Август 2012 Доклад Share Публикувано 9 Август 2012 Че то си требе. Салата(валове) без масълце ял ли си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Антон Дрочков Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 Здравейте нов съм във форума та въпроса ми е? Карам vw bora 116к.с 2000г. та ми препоръчаха бездимно масло на fuchs как се слага някой ако е запознат добре да ми обесни ако възможно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 Аз на помпа дюза масло в нафтата не бих сложил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 слагаш по 20-30мл на 50л. може и повече. бездимното не би трябвало да задръства ДПФ, но в 2000г няма такъв, та сипвай и по повече. Смазва всичко, което се очаква да се смазва от нафтата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 15 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2019 (Редактирано) Редактирано 15 Декември 2019 от Strong Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 16 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2019 Може ли да преразкажеш какво обяснява братушката, че от Руски нищо не вдявам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 До колкото и аз схванах,всичко е самовнушение и ефект няма от добавянето на дв.масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2019 няма как да няма. ако е така и на двутактовите няма ефект, а те само така се смазват, при това цилиндрите. А тук имаме директно смазване. Ако нафтата е добра може би няма нужда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CDYA Публикувано 25 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2019 Още не съм изгледал видеото,НО съм слагал на 2.2DTI на Opel Vectra B. На място при изфорсиране изпушваше леко черно след като почнах да слагам по 10мл на 1литър 600мл на резервоар(неиния беше 60лтр.) Колата спря да изпушва и мотора работеше някак по меко НО беше с VP44 помпа,икономия на гориво и тем подобни не видях... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 25 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2019 Пенкилер! На 19.12.2019 г. at 21:04, mshbul написа: няма как да няма. ако е така и на двутактовите няма ефект, а те само така се смазват, при това цилиндрите. А тук имаме директно смазване. Ако нафтата е добра може би няма нужда. И къде в горивната система има търкалящи се лагери и сегменти за да е нужно двутактово масло за смазването им. В двутактовото масло има меки метали, осигуряващи смазване в гранично сухо-полу-сухо триене когато няма маслен клин. Точно това му свойство се ползва в двутактовите мотори. В горивната система за да има ефект трябва количеството добавено към нафтата де е такова, че да промени свойствата. Но дори им малко тия добавки на базата на меките метали...при изгаряне се лепят по отворите на дюзите, полепват по катализатора и му съкращават живота. Има и за смазванетто, за вискозитета, худравличното налягане, големината на частиците във впръсканата емулсия, ама ме мързи да пиша. Накрадки: при старите дизели с предкамерно впръскване и механична ГНП има ефект ако помпата е износена и на дюзите им е паднало налягането. За всички следващи мотори...с електронно управление на впръсквабето,,,,няма ефект, даже напротив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2019 Може и така да е. Аз вярвам в друго. Може и да бъркам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 26 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2019 (Редактирано) Ще бъда малко по - искрен. Ако помпата не може да постигне налягането на дюзите(тоест е заминала) или дюзите отварят на по-ниско налягане, ще има подобрение. поради причината, че ще се вдигне вискозитета на маслото и от там хидравличното налагане в частта нагнетателен елемент-разспръсквач. Искам да кажа, че ако ви е мъртвец пома/дюзи...може да съживите малко ама това означава, че пък ще си убиете катализатора и дпф..ако не са умряли до сега и то при сипано количества толкова, че да се промени вискозитета на горивото.. Точно поради дпф се ползват масла с ниски нива добавки и саждо-отделяне. Преди повече от година някой беше качил статия с доклада на лаборатория изпитвала седмица/и двутактовото масло прибавено горивото на към стационарен мотор. всичко се е записвало: мощност, шум вибрации, палене.....Ефект от това двутактово масло , беше доказано, че няма. Редактирано 26 Декември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване