CDYA Публикувано 26 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2019 Да се из.ера в темата и аз. 2Т масло има едно голямо свойство което се забравя миещо. Доказано при използването на 2Т то и изчиства част от боклуците полепнали по горивната система по скоро по металните части. И за тази цел хората ползват 2Т масло което е ниско димно/без димно отговарящо на спецификация FC FD ако не ме лъже паметта. Нещо което се тиражираше из интернет после в Мерцедес Клуба,(тук ще говоря наизуст,че ме мързи да извадя информация от интерет) Мерцедес вадят модела В211 или В212 и правят тест за издръжливост които започва от Германия през Русия до Китай,Мерцедес категорично отказали техните коли да зареждат в Русия и Китай. Поради лошото гориво не можели да поемат риска техните коли да дефектират и с тях пътувал камион с гориво от Германия,които по не потвърдена информация вътре имало малко 2Т масло. До сега не са го отрекли нито потвърдили... Аз в Германия на бензиностанция Арал съм виждал да се продава разфасовка на Кастрол 2Т масло точно за добавяне в дизела! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 27 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2019 A за CDYA си е задължително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CDYA Публикувано 31 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2019 Защо пък задължително ? Аз се чудя от опита ми с една Вектра и после една Е-класа при Вектрата пушенето просто спря ... как обаче деиства това 2Т масло на коли с ДПФ... (Е-класата беше с премахнат ДПФ и то страшно кадърно,за 2 години 3 пъти съм си позволявал да слагам) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 31 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2019 Защото им задира помпата. И аз се чудя за дпф-а. Уж е бездимно, а маслата за мотор пускат пушек. За 10000 сипвам към 700-800мл двутактово, може и по-малко. А от моторното ми изчезва някъде пак толкова. То също отива в дпф-а и съм сигурен, че е по-вредно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CDYA Публикувано 3 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2020 Интересно...на мен не ми го бара изобщо. И аз така знам на 10грама на 1 лтр. и дори в чуждите форуми дават добри отзиви. Говорих с приятел които има C-класа с DPF и каза,че слага почти постоянно от както я е взел сиреч в километри 30 000(и нямал проблеми с затлачен филтър или дюзи). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2020 10мл на 1л нафта е много. Това значи на 50л да сложиш 500мл. Около 1мл на 1л е пропорцията. +/- естествено, но не по 10. Аз слагам от 50000км, но не всеки път. На 2-3 наливания пропускам. ДПФ ми е добре, но карам почти само извън града. На 273х е в момента. При мен мисля, че през турбината заминава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CDYA Публикувано 3 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2020 Добре,че каза думата “много“ сега като се разтърсих аз съм се олял наистина чак с 10 грама на литър 😂 . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 4 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2020 Преди 12 часа, mshbul написа: 10мл на 1л нафта е много. Аз слагам от 50000км, но не всеки път. На 2-3 наливания пропускам. ДПФ ми е добре, но карам почти само извън града. На 273х е в момента. При мен положението е направо същото Слагам понякога малко масло,карам предимно извън града и колата ми е на 273к в момвнта..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване