Jump to content

На колко градуса ви се включва перката ?


knopp

Recommended Posts

Колеги не знам нормално ли е минава 90 и отива на 100 градуса там си седи перките завъртат но не виждам да има ефект все си стои на 100 а маркучитте са толко надути че напрао нз. Колата е ауди 80 б4 1.6 101 коня и с климатик видях че е откачено парното маркучите ги няма там, свързани са и на свързването има калпанче мое да се развива дали надува зарад това че е откачено радиаторчето на парното и в движение пак не охлажда кои знаи колко иначе долния маркуч на радиатора е горещ което ще рече че е отворило термостата. На голфа ми кат го напъвам и тръгне да загрява и да надува на капчката има клапнче отваря се и намалява налягането в системата само аудито има ли ? никаде не видях моля ако някои знаи нещо да помогне благодаря предварително от 3 дена я имам колата :flehan:

Редактирано от marto890424
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 92
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Капачката има клапанче, но е друг въпроса... дали работи коректно.

Щом перките сработват, означава, че охлаждането работи.

За да се свали температурата се изискава време.

Системата работи под налягане, но работното такова не е до степен на "пръсване".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите перки на АБТ - то се пускат на първа степен на 96 градуса по таблото и след малко датчика явно е малко муден и стига до 98 градуса стрелката на таблото , после започва да пада и стига до 92 градуса някъде и пак започва да качва . Смених датчика на радиатора но ефект почти нямаше , та явно си е нормално . Вече ако минава чертичката след 90 градуса т.е. 100 не е хубаво ... то уж до 110 казват че му няма нищо на мотора ама за коли на по 20 години не е желателно според мен .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите перки на АБТ - то се пускат на първа степен на 96 градуса по таблото и след малко датчика явно е малко муден и стига до 98 градуса стрелката на таблото , после започва да пада и стига до 92 градуса някъде и пак започва да качва . Смених датчика на радиатора но ефект почти нямаше , та явно си е нормално . Вече ако минава чертичката след 90 градуса т.е. 100 не е хубаво ... то уж до 110 казват че му няма нищо на мотора ама за коли на по 20 години не е желателно според мен .

Добре а това че надува здраво маркучите има ли нещо общо с откаченото радиаторче на парното?

Капачката има клапанче, но е друг въпроса... дали работи коректно.

Щом перките сработват, означава, че охлаждането работи.

За да се свали температурата се изискава време.

Системата работи под налягане, но работното такова не е до степен на "пръсване".

100% на моята капчка няма клапанче просто една капчка е нищо общо с капачките на другите автомобили ако имаше и работеше щеше да се отвори то тругва да сваля маркучите от радиатора тва не е нормално иначе работи добре и варви и всичко е 6 кат изключим загряването

post-70116-0-28835400-1334319956_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че какво и има на тази капачка ? Клапанчето е отдолу...и не пристягай много капачката.Просто я завърти с двата пръста..Има улейчета в резбата и от там достатъчно изпуска налягането,ако клапанчето работи :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че какво и има на тази капачка ? Клапанчето е отдолу...и не пристягай много капачката.Просто я завърти с двата пръста..Има улейчета в резбата и от там достатъчно изпуска налягането,ако клапанчето работи :blink:

В това е проблема че отдолу няма нищо само капачка с резба.. на голфа ми както е капчката отдолу има клапанче с гумичка и на ръка кат го натисна мърда не мога да намеря снимка на капачката отвътре да видя как е ако бях в българия щеше да е лесно ама не съм а тука няма много аудита и още търся магазини за части не знам капачката ли е тва ауди маи е прегрявано съдеики по всички сменени маркучи и ттва че двигателя свети от всякаде а и в раширитения съд има остатъци от масло сега излежда добре сменено му е маслото филтъра собственика каза че не е карано 6 месеца за мен не е нормално да надува така че да протича !

Редактирано от marto890424
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си че няма :gruebel: ква ще да е тази капачка...по принцип нямаш достъп до клапанчето,капсаловано е в капачката има процепи около него за да реагира,когато трябва и да искаш не можеш да го натискаш.

Ако наистина е такава гълвотия и капачката е некво менте,намери си свястна капачка с клапан и виж как ще е ;) Скоро си взех капачка на MEYLE и нямам ядове.

Не че съм имал,но я смених профилактично,след подмяна на охладителната система :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си че няма :gruebel: ква ще да е тази капачка...по принцип нямаш достъп до клапанчето,капсаловано е в капачката има процепи около него за да реагира,когато трябва и да искаш не можеш да го натискаш.

Ако наистина е такава гълвотия и капачката е некво менте,намери си свястна капачка с клапан и виж как ще е ;) Скоро си взех капачка на MEYLE и нямам ядове.

Не че съм имал,но я смених профилактично,след подмяна на охладителната система :zustimm:

Проблема е с капачката е решен ще ми донесат новвичка старата беше на външен вид кат показаната малко по нагоре от колегата ма вътре нямаше нищо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Показанията на температурата при Б3/4 са толко точни че нее истина

Аааааа показват си те.Мойта миналата година докато си беше на 90 гр. нищо не светеше и не свиреше ама като бодна 110 веднага светна ламбата с термометъра и почна една свирня,чак не ми се вярваше,че е толкова. :D

Между другото от 90 градуса до 110,качва за не повече от 4 секунди,затова е хубаво човек да хвърля по едно око на разните ламби по таблото,колкото и да е сигурен. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен с новия датчик малко над 95 градуса се включва и се изключва малко под 90.На перката имам 3 кабела мисля че е двустепенна, но при датчика са два, работи само на бърза степен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам копче/не е заводски направено/,ако видя лятото по големите баири да мине 90 градуса си пускам и двете перки от копчето,охлажда бързо на 87 градуса.

Термостата ми работи на 87 градуса и никога не съм ги чувал сами да се включват тия перки. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Въпрос- аз съм с Ауди 80 1,8 Б3 ПМ двигател.

Перката ми се включва само на 102 гр., сваля си на 92, където колата си работи по принцип.

Моята кола има ли първа степен, която да се включва след 92, щото ако има явно не работи.

И един друг въпрос - случи ми се на 2 пъти колата да иде на 101 и да трябва да я гася, щото слизам и т.н.

Има ли проблем колата да се угаси, след като е над 100 гр. течността и седейки така може ли да и стане нещо.

Говорих с едно много компетентно лице, което каза, че може да изври течност от капачката, което не е проблем за двигателя и останалите части.

Вие как мислите?

п.с. Датчиците са ми нови, двг е след основен ремонт?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти се вкл. само втора степен - ще се разбере лесно.

Тя перката работи доста шумно на втора.

Нормално първа степен се вкл на 91-92град.

Редактирано от alexvan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос- аз съм с Ауди 80 1,8 Б3 ПМ двигател.

Перката ми се включва само на 102 гр.,

И един друг въпрос - случи ми се на 2 пъти колата да иде на 101 и да трябва да я гася, щото слизам и т.н.

Вие как мислите?

Колега и аз съм със същия двигател, и при мен се включва на 101-102гр., сравнително бързо ги сваля на 93-4гр.!

Относно гасенето на двигателя при работеща перка, аз винаги я изчаквам да спре да върти и след това гася, за 1мин. няма да ми избяга работата :zustimm:

Както Алекс е казал, усеща се като се включи и то доста силно! Цялата кола почва да ми се тресе, все едно държа 4000 оборота на място :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи нашите аудита са само с един режим на работа на перката, така ли?

иначе и аз не гася като е на перка. гася на 101 примерно, когато перката още не работи.

на моята има инсталирано копче под волана за пускане на перката. удобно е, особено при по-големи натоварвания. така няма да качва над 100 гр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я изгасиш на 100 градуса в жегата лятото и след 10 минути вече е на 110 градуса колата , нищо че мотора не работи . По добре изчакай да се пусне перката да охлади и тогава я гаси ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Колеги, малко да ъпна темата, че да не пускам нова тема. Значи с АБТ мотор съм , Б4-ка, смених си белия датчик на тройника, че ми мигаше червената лампа на водата като загрее и стрелката на температурата постояно седеше на 60-70 градуса. С новия датчик ми направи впечатление, че стрелката си стига до 90 градуса, но доста бавно 4-5км, а като достигне точно 90 градуса, перката се включва. Това нормално ли е, или термостата и той е за смяна ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен и аз,да споделя между 90-100градуса е по-табло.Обаче заради жегите ли,когато е над 90гр.и я загася,след 1 мин.почва да върти перката мн.слабо около 1мин..Без да е на контакт,ако се опитам да я запаля спира тази степен?Иначе само една висока степен имам когато работи мотора,не е ли странно?

Редактирано от guner25
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно така трябва да е колега като угасиш темтературата се вдига затова се включва и степените са 2 просто не стигал до градусите че да се включи 2ра степен споредмен колата ти е 6

Редактирано от ico1557
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен и аз,да споделя между 90-100градуса е по-табло.Обаче заради жегите ли,когато е над 90гр.и я загася,след 1 мин.почва да върти перката мн.слабо около 1мин..Без да е на контакт,ако се опитам да я запаля спира тази степен?Иначе само една висока степен имам когато работи мотора,не е ли странно?

 

От както Vankata84 ме светна да преместя датчика от мястото му до главата (въздуха) в главата вътре.

Перката след изгасяне на двигателя (ако съм му подавал повече гориво) не спира поне 10+ минути.

Това е може би най-лесния мод който съм правил по каляската!

Единствено се наложи малко да удължа кабелите на датчика.

 

Иначе по темата:

 

Тежко градско - твърдо 95С/98С (без клима) .... с клима 94С макс.

Извънградско (кротко каране) 86С/88С.....  ако подавам газчица 90С.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...