Jump to content

Искам да стана Ауди А3 собственик :)


П.Петков

Recommended Posts

:gruebel: Че ако не искат да го правят защо ще са сервиз??? Или не съм те разбрал правилно Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако ГИ е слаган тук в бг поне има къде да се обърнеш.

Имам опит с един ГИ монтиран в холандия.газовата работеше като песен докато не спря.няма нито hardware нито software за този комп на ГИ.след 6 месеца търсене се свързах с един човек случайно който се е занимавал с това в холандия и имаше и кабел и софт.Той ми реши проблема.Тук по сервизите почистваха гледаха но нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм... Трябва да се оглеждам за тези неща!!! :flehan:

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи най запазеното А3. Избягвай 1,6 бензин. Дизела също е вариант, но не се подлъгвай по евтини екземпляри.

Колега не прави кардинални заключения за 1.6 бензин... от 2 год. имам А3-ка 1.6 2001 год.и съм много доволен, не търся високи скорости, ако трябва да буда честен я взех заради малкото километри и това че салона е уникален..двигателя не е отварян..просто автора трябва да търси максиално най-изгодната оферта било то бензин или дизел..просто трябва да има едно на ум за дизелите...че дизел на старо си е голяма доза късмет..докато с бензина е по-как да е :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм напълно съгласен и с теб и с други колеги от форума и както малко по-нагоре казах... Бензин му е майката :D

Ще търся 1.8 125кс. или 1.6 101кс. двигателите като по съвет от колеги и приятели ще си слагам впоследствие газов инжекцион, а в краен случай и някоя доста запазена със сложен газов инжекцион, на място ще преценявам :)

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми беше, че дали ще е 1.6 или 1.8 чак толкова голяма разлика няма...да върви повече с 23-4 коня по-голям е мотора, но по-важното в случая е да ти е здрава колата , да я вземеш здрава и да ти върши работа.Повярвай ми на това безпаричие и тези горира не се занимавай с дизели..сега колегите с дизелите ще скочат, но точно те ще ти кажат когато се запушат или прецакат дюзите колко дълбоко им бърка в джоба или недай си божее им се прецака турбото.Така че колега вземи си бензин по-евтина е за подръжка със сигурност най-малкото компелкта съединител ти е с около 400-500лв. надоло.Успех колега и дано намериш твоя опримален вариант :)Поздрави от Търново.

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:bia: :bia: :bia: :bia: :bia: Поздрави от София и така и така не съм идвал до Търново като дойда ще се похваля... Дай Боже да е скоро :) Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам че между вас има притежатели едновременно на А3 и А4. Обръщам се към тях с въпроса шумоизолацията на какво ниво е. Конкретно а3 ме интересува. А може и други да изкажат мнение, ако не е проблем, в тази тема.

Не питам дали се чува двигателя вътре на място и спряла кола, а в движение на дълъг път с 90-120 км/ч как е атмосферата - чува ли се приказката (на затворени стъкла разбира се) или .... ?

Харесва ми модела а3 от няколко години. Не съм взел такава заради твърде високата им цена преди. Тогава си купих седан от среден клас с 14 носача и не съжалявам, обаче пътищата са отвратителни и бих предпочел да се друсам повече за сметка на по-евтината ходова част. Ориентирал съм се към модификации 1.9 110 к.с., 1.9 130 к.с. и 1.8Т 150 к.с. 1999+ година включително. Предпочитам да е с 4 врати, задължително борд. комп. и с халдекс с-мата. Всичко ми харесва по колата, само обезшумяването ме интересува, тъй като играе огромна роля за комфорта и като цяло допринася за по-малка умора при дълго пътуване. Возил съм се в други аудита, предимно стари модели и мога да кажа, че по този показател четирите кръга се справят над средното ниво. Ама в а3 не съм се качвал :rolleyes:

Редактирано от Andy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щумоизолацията е много добра за такъв клас автомобил една идея е малко по шумно от А4 Б5. Много зависи от двигателя и гърнетата. Ако мотора е тих и гърнетата са ок и в колата ще е тихо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да добавя едно мнение. Като цяло двигателя е тих, Ходовата част е евтина за поддръжка и като хлопаш по дупките не се чува, само дето вози малко твърдичко или поне моята. Но тва е в градските условия. Иначе на магистралата като се кача или на извънградско на по свестен път няма да усетиш нищо от ходовата част. Характерното е че когато караш със 120-140 примерно оборотите ти са малко в повече от 3000 до 4000 и тогава става малко по шумна колицата, ама то си е и нормално де. Иначе като цяло не е толкова дразнещо. + това ако и гърнетата са ти добре още по малко притеснения ще имаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хубаво А3, ама от Пасат на двуврат автомобил тип "Голф" е разлика в класовете. Обикновено хората вземат по-големи автомобили защото вършат повече работа, стават за семейни, по-комфортни са за тия цели, просто се чудя на идеята да се мине от Пасат на А3-ка. Да не стане така, че след година-две да търсим пак пасат или някое подобно по размер возило?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора на темата.Ще збъркаш ако не си купиш А3 1,8Т.На 23 години това е твоя мотор.Дори и да не си по високите скорости повярвай 1.8Т е много по-приятна за каране от 1,6 и 1,8 атмосферки.Разхода на гориво на 1.8Т е една идея по-нисък от 1,8-125 коня.

Съветвам те да покараш 1.8Т;1.8i;1.6i и сам си прецени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По отношение практичност - а3-ката може да събере по-обемист предмет заради голямата "пета врата" (респ. трета вр. :rolleyes: ). Моят седан има 500 литра багажник. Има достатъчно място и за ГИ. Вътрешното пространство гледам е на кантар с моята (а и с пасата), но това е защото дължината на двата капака е към 2 м. Така че въпреки по-голямата с 60+ см. дължина, купето (като интериорно пространство) предлага същия простор. Само високата цена на 4-вратките ме е спряла до сега да не карам а3.

По-приятна е за каране 1.8т заради по-голямата мощност (коне и въртящ момент) като разпределение в работния диапазон, особено до 4500 об. Т-то се затапва след тези обороти, защото колата е направена еластична в ниски и средни, за с/ка на високите. Не че атмосферката тръгва след тези обороти де....

С други думи 1.8Т произвежда 100 конски сили при 3000 оборота/мин., а 1.8i сигурно е 70. Гадая в момента за атмосферката и сравнявам с моята кола, която е 163 коня максимални, но при 3000 оборота е 90 коня. Това са стойности от динографики на фабрични автомобили като нови. Затова Т-то е по-приятното за каране B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено ,че 1,8Т доставя повече удоволствие от 1,8 атмосферка.И като се има предвид възраста на собственика по-добре да забрави за 1,6 и 1,8 без Т.Колега търси си читав Т мотор и скачай смелo.Миналата седмица си правих експеримент с Ваг ком и разхода на гориво на 1,8Т и 1,8атмосферен във А4.И двете коли са 1998г.При 100км/ч. по ваг ком 1,8Т гори с 0,7-0,8л.по-малко от обикновения 1,8i.Незнам колко е вярно,но Ваг кома показва така.Ако някой около Пловдив,Асеновград с А3, А4 или А6 иска да засече разхода може да пробваме и с неговата кола.

Редактирано от vip79
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хубаво А3, ама от Пасат на двуврат автомобил тип "Голф" е разлика в класовете. Обикновено хората вземат по-големи автомобили защото вършат повече работа, стават за семейни, по-комфортни са за тия цели, просто се чудя на идеята да се мине от Пасат на А3-ка. Да не стане така, че след година-две да търсим пак пасат или някое подобно по размер возило?

Охх Това ми е най-голямата дилема колега :) Но малко по-горе в темата обсъдих това с друг колега и той беше измервал размерите вътре в колата и не е кой знае колко голяма разликата... някакви 5-10см... не е болка :) Поне за сега пък след 2 години кой знае :D Я камилата Я камиларя :dance:

Редактирано от П.Петков
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата Andy, че подхвана въпроса за шума, че бях забравил за това но сега разбрах...

>>>А иначе на колегите коментирайки 1.8T, 1.6i и 1.8i двигателите каква точно е разликата с чистите 1.8 и 1.6 по отношение на консумативи и подръжка??? Щото в тези времена всичко е от значение аз затова и Газ. инж. търся или ще слагам впоследствие... Данъкът също е по-висок,на 1.8Т щото 150кс. на 1.6i видях че си е пак 125кс. така че в равнение с чистият 1.6 няма разлика, но консумативите имат ли разлика?!?! Незнам Вие ще кажете :respekt: но това отделен въпрос... Иначе съвети приемам всякакви, само да са с аргументации и в мой плюс :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не спомена , че при евентуална нужда от смяна на турбото цената му е колкото на един цял атмосверен двигател барабар с скоростите а това си е разход.

Редактирано от dak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не спомена , че при евентуална нужда от смяна на турбото цената му е колкото на един цял атмосверен двигател барабар с скоростите а това си е разход.

Мнооооого полезно :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не спомена и че на 1.8 бобината му струва колко едно турбо ама карай ;)

Не е кой знае каква драма турбото. Ремонтира се веднъж на 250к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не спомена , че при евентуална нужда от смяна на турбото цената му е колкото на един цял атмосверен двигател барабар с скоростите а това си е разход.

Е то по тая логика да си кара стария Пасат колегата и да няма разходи потдръжка.Всичко е късмет и здрава кола се разваля(машина е).Аз на старата ми Б3-ка сменях 3 пъти скоростна кутия и 1 път съединител за 50 000км(отделно дребните ремонти).На А4 1.8Т за пробега до сега (към 35000км) не съм имал такива проблеми със скоростната и Турбото си е ОК.Късмет каква кола ще намериш това е.Все пак говорим за стари коли от миналия век на много хиляди километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз само да кажа карам а4 тди афн мотора 96 година е колата . тази година ми предстои и на мен покупка на а3 обаче ще е задалжително със същия мотор (дизелов) просто недеите говори за тея бензини и газ тди-то само му трябва едно чипче и умира с теб няма износване на двг няма нищо и горенето е от порядъка на 5.5 градско и под 5 извън (говорим нормално каране до 120 130 даже бих казал и на 180 90 извън пак ми дадв 6 със клима) тоя бензин газ колко ще гори бе 7 8 10 газ а и ако се натовари с повече хора вдига а дизелчето си е трактор и вие сами казахте че е младо момче и ако иска малко по така дизела е с малко по голям въртящ момент и има повече мегдан за вдинане на конете (не говорим за други ботала валове и така на татак а само с 2 яки чипа и малко настройки на помпи не разбирам мн мн ама това сам виждал и сам чувал)

дано не се издрани някои не се заяждам просто споделям щото и аз съм на 23 а мойта я катам от 3 4 год

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буахахахахахаха ей тоя пост как ме развесели :hilezh:

5.5 граЦко и с 2 чипа излита :hilezh: :hilezh: :hilezh:

ПС: За точки и запетаи да си чувал нещо? Ако не си, питай тия дето ти казаха за 2-та яки чипа :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буахахахахахаха ей тоя пост как ме развесели :hilezh:

5.5 граЦко и с 2 чипа излита :hilezh: :hilezh: :hilezh:

ПС: За точки и запетаи да си чувал нещо? Ако не си, питай тия дето ти казаха за 2-та яки чипа :hilezh:

извинявай ти си най-големия нали си от софия ние от провинцията не караме коли ние ходим пеш кой знае от кое село си и ти ама айде аз все се заканвам дане пиша тук повече щото никой никога не е помагал вас ви интересуват ваще смотани теми за ракии и кой ква музика слуша и тнт както и да е извинявам се че не разбирам и съм от провинцията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol: Продължавай пич, оправи ми вечерта :respekt:

ПС:Слагам ти плюсчета да не си помислиш, че се бъзикам :flehan:

Редактирано от Todir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малииии......:steinigung:

Руменчо, къде бе батковото учИ бЪлгАрскИ езикь?

Спамя чистосърдечно и със свито сърце, едно че ще ме модерират и второ, криво ми е за младежи като този.......<_<

"Румен1989", абе ти да не би да си "ауди рулз", или "кайпо" случайно?Или Пешо Тенев?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...