Jump to content

АБК повер


Vitcig

  

65 гласа

  1. 1. Следваща предавка при об/мин

    • 1500-2000
      8
    • 2000-2500
      28
    • 2500-3000
      22
    • 3500-4000
      3
    • Прекъсвач
      4


Recommended Posts

Че АБК-то е бавен мотор съм 100% съгласен...

Обаче че не държи на високи скорости дълго време... НЕ съм съгласен.

Моето АБК е пътувало от Бургас до Хисаря и от София до Хисаря със 170-190 по скоростомер, което някъде 155-180 реално.

При такава скорост, други двигатели, 5 или 6 цилиндрови може и да имат проблем с главата, но АБК-то не съм забелязал.

Освен това всеки ден през топлите месеци ходеше на работа-25 км. със средна скорост 150км.

Верно е че вдига градусите и пуска перките, ама то и няма как, маслото отива към 120гр по уреда.

АБК-то е много държелив, много лесен и много евтин за поддръжка мотор.

Това са моите наблюдения от две АБК, за общо 5 години.

5 и 6 цилиндрови да имат проблем с главите на 180км в час??!Ти каза ебати вица. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Виц!?!

Карал ли си 5 или 6 цилиндров мерцедес W124 или W210 или W140 или БМВ 2.0?

При следващата генерация двигатели при Мерцедес са решили проблема с добавянето на втора електрическа помпа за антифреза, но до 94-та ли беше W124 бeнзиновите 3.2 и W140 дизела 300. При W210 2.9ТД също има проблем с охлаждането на 5-я цилиндър, 50% от тези двигатели изпускат гарнитури точно там.

Има хора във форума, които могат да потвърдят за проблемите с охлаждането на последните цилиндри...

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виц!?!

Карал ли си 5 или 6 цилиндров мерцедес W124 или W210 или W140 или БМВ 2.0?

При следващата генерация двигатели при Мерцедес са решили проблема с добавянето на втора електрическа помпа за антифреза, но до 94-та ли беше W124 бeнзиновите 3.2 и W140 дизела 300. При W210 2.9ТД също има проблем с охлаждането на 5-я цилиндър, 50% от тези двигатели изпускат гарнитури точно там.

Има хора във форума, които могат да потвърдят за проблемите с охлаждането на последните цилиндри...

Говорим за АУДИ колега....МБ и БМВ са съвсем друга работа, имат съвсем други предимства и недостатъци....Ми то една 5-ца ванус 2.0 150к.с. аз с АБК-то му късам шортите до 160-170 км. :hilezh: За АБК-то сигурно си чувал, че първо се предава механиката на 3-ти цилиндър след доста километри....от там губи компресия или тръгва гарнитура на мотора. Иначе за над 60 000 км. съм доволен от двигателя и се надявам докато е при мен да няма ядове.

ADA-то е бита карта.Не че не върви даже редовно наказва абк и нг

Имам 1.8Т и АБК моторчета прсото трябва да реша какво ще слагам и да ме пусне мързела и махам 1.6 маторя

Да бе :hilezh: наказваш ги.....они карат на ръчна сигурно :hilezh:

....слагай 1.8 Т щом го имаш, тогава ще се радваш на кола :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната зависи от стилът ,най-вече.Аз ги сменям преди 2000об. При всички положения това е един не много бързо развъртащ се двигател(лично мнение) :lol:

Като катър е-не бяга бързо като кон ,но дърпа повече от магаре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GiN говоря за 5 или 6 цилиндрово ауди от годините на АБК-то.Тоест АВС,AAH,НГ,НМ,7А.Та гаранция ти давам ,че АВК-то ще се предаде първо при поддържане на скорост от 180км в час. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... АВК-то ще се предаде първо при поддържане на скорост от 180км в час. :D

Зависи колко дълго време. До Пловдив не се предаваше. Въпросът бе колко гори и колко често се налага след това смяна на масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предвид по-големият на размери радиатор, се съмнявам ...

Колко време искаш да ги поддържам тез 180 по нашите пътища ...

Таз седмица пак ще отскоча до морето :hilezh: , и всеки път Шумен-Варна го вземам на колкото може таз кола ...

До сега за 2 години и повече, не е имало проблем ... В повечето случай се движа с около 160-170, само на моменти (по-точно в някой участъци) с около 200 (на чесън съм, да не каже някой нещо и разход баш ме не грее много) ! По уреда за температурата, си държи нормален работен режим - сиреч един косъм преди 90 (маслото не знам - не ми се полага уред за темп.)

После както каза Ради си доливам около 200 мл. масло, и толкова ...

Къде отива не мога да ти кажа, но мисля по-натам като се бахтиса колата (дано да не е скоро), да и "набием" едни нови водачи на клапаните, да видим дали е от тях ... При Бенца не се оправи, и си мисля че си е характерно да бяга маслото при малко повече напън (градско и спокойо шофиране не чезне) !

Таааа може да помислиш още веднъж !

Голямото предимство на петака е почти "скритият" радиатор ...

Едно лято с една 90-ка от Видин до София, що годе по обед и през Петрохан, и нейната стрелка не мръдна повече от 90 !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Завиждаш, че твоят не може ли? :lol:

За можене - може - виждал си го и знаеш ти, маймунке мръснаааааа! :lol:

Обаче ккаъв е смисъла да раздавам толкова газ на стария скрапер по скапаните ни пътища. Едно че шанса да се утрепеш нараства главоломно, друго че вариантът мотора да рОди става доста вероятен при такава експлоатация. нЕма смисъл некак си. B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че АБК-то е бавен мотор съм 100% съгласен...

Обаче че не държи на високи скорости дълго време...

Моето съм го държал на 200 по километраж след 6-тата минута стрелката на температурата от 90 градуса, много бързо тръгна към 100 :) Намалих скоростта и се върна пак на 90.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как вдигате 200 км. баси на газ :gruebel: Аз само веднъж развих толкова и то трудно....гоних се с един ГОЛФ 3 ГТ.....дееба и ГоУф-а не можах да го стигна :angry: Иначе до 190 км. си набира добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето съм го държал на 200 по километраж след 6-тата минута стрелката на температурата от 90 градуса, много бързо тръгна към 100 :) Намалих скоростта и се върна пак на 90.

Марш до пожарната ти умият радиатора.:hilezh:

Редактирано от Pitkin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:zustimm:

А ако не стане, промивка и от вътре, но има опасност да се разтече, което ще доведе до 100% постигане на положителен ефект със закупуването на нов радиатор :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как вдигате 200 км. баси на газ

Е баш па на чесън е най-лесно - всите кранчета и кранчища се отварят колкото може, и се заварява педала ...

Нал съм ти разказвал как си гоня кочините нагоре по Хемус, да им видим черното :hilezh:

Та си попаднах на майстор последните два пъти ...

Повече от 160 и малко не ще нагоре, като от бънджи тунела излитам с 80 !

Темата така или иначе беше за друго, и аз си продължавам да карам както и преди, и за момента всичко е ОК ...

Мислим обаче тези с петаците да са по-добре, там има торк малко повече, и един паразитен цилиндър ... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси,що спорите за глупости незнам.Първи ще се предаде АВК-то от посочените мотори от мен.АВК 200 реални не може да вдигне,кво остава да ги поддържа.Vitcig петака баце има 2 водни радиатора и е доста мислен мотор тъй ,че хич не го мисли.

Редактирано от pa4anga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе всеки си носи глава на раменете и си преценява как да кара колата си.

Да караш АБК с над 150-60 (по километраж) продължително време направо си е заявка за окотване на мотора, пътна помощ и основен ремонт от воЛЛе.

Едни бързи 1000 кинта примерно. И нерви и време.

Не знам за вас, пичове, но аз изкарвам парите си с труд (бил той и умствен - пак си е уморително :lol: ) и не бих жертвал такава сума само за да кажа с гордост на всеослушание, че сум карал скрапера "с 200". :lol:

Ако мама и тати примерно ти дават парите - не знам - може и да може - не ми се е случвало... :hilezh:

Редактирано от connor cane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал няколко АБК-та и моето АБТ в отлично състояние по ходовата част но след 160 понеже колата е висока ли кво ли некси е тегаво вътре, не седи залепена за пътя, говоря за гуми с фабричния размер 195/65/15, и с нормалното стоково окачване.И едно Ц4 го натисках до 180 и чувството вътре беше подобно, въпреки че е по-тежка кола самия център на тежестта ли е по-високо незнам.Ама вие с тия 200 вътре не е ли като експреса София-Бургас от клатене ? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал няколко АБК-та и моето АБТ в отлично състояние по ходовата част но след 160 понеже колата е висока ли кво ли некси е тегаво вътре, не седи залепена за пътя, говоря за гуми с фабричния размер 195/65/15, и с нормалното стоково окачване.И едно Ц4 го натисках до 180 и чувството вътре беше подобно, въпреки че е по-тежка кола самия център на тежестта ли е по-високо незнам.Ама вие с тия 200 вътре не е ли като експреса София-Бургас от клатене ? :hilezh:

Аз до 180 (по километраж) само съм пробвал - бе добре си стоеше - не клатеше...но тази кола не е за подобна скорост. Като е била нова - може би - но не и сега.

А това, че баби ягите ни са по-височки за свинските пътища в БГ е само плюс.

Ако сложиш по-нископрофилни гуми - 16-ки примерно - и свалиш надолу окачването - с по-къси пружини и спортни Хамортесьори да кажем - със сигурност и с 200 няма да има ядове.

Маса служебни нови коли съм карал и карам - примерно последния Авенсис дизел 2.2 - еми лЕпи те с 180-200 и няма ядове, ама е много нисък - да те е страх да влезеш в дупка или да се качиш на бордюр - замина я прага, я бронята, я отдолу стана мазало...не си е работа в нашата държавица. :steinigung:

Редактирано от connor cane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да за клиренса съм напълно съгласен-това че е висока кола е само в +, зимата почти никъде не облягам а и д аоблегна съм като малък танк, просто според мен едното е за сметка на другото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за вас, пичове, но аз изкарвам парите си с труд (бил той и умствен - пак си е уморително :lol: ) и не бих жертвал такава сума само за да кажа с гордост на всеослушание, че сум карал скрапера "с 200". :lol:

Ако мама и тати примерно

Айде по-сериозно моля те ...

Като искаш, недей да караш !

Пак ще повторя от една тема - никой не знае как си поддържам колата, и даже нямам и намерение да обяснявам !

А щом имаш желание да си наречеш колата скрапер - моля !

Не я прирявнявай обаче с нечия друга, най-малкото не знаеш кое и как !

А това че вече сме пораснали, и мама и татко са само мама и татко, не виждам смисъл да го коментирам !

pa4anga, я да ми покажеш кой е тоз втори воден на PS мотора, че няколко човека само един виждаме ! По-големите (KV/NM/7A/NG) имат, и то само ако са автомат, или такива за страни с горещ климат ...

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PS мотора да съм го споменал, шефе?или ти от зор фантазираш вече.Аз съм с 2 водни и не съм автомат{за немския пазар-там ми се струва студенко :D .И пак да кажа ,нищо ,че се правиш на непрочел-АВК 200км реални,не може да вдигне.А да го караш 1000км със 190 гаранция мотора ще роди.

Редактирано от pa4anga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кфо има да ражда тоз мотор, и що си толкова сигурен че един петак ще издържи, си го оставям на теб ...

И защо ти е допълнителният радиатор, като си имаш отлично охлаждане !?

Само питам !

Прав си - АБК не може да вдигне реални 200 !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти четеш ли въобще к`во пиша.Това което казвам е че,АВК-то ще се предаде първо при скорост от 180км/ч.

ПП Допълнителния радиатор не съм го слагал аз а умниците от Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде по-сериозно моля те ...

Като искаш, недей да караш !

Дишай, дишай, дишай! :lol:

Споко бе, готин - не съм казал, че не си поддържаш колата - даже напротив.

Аз също поддържам относително добре моята - оня ден на техническия преглед я разгледахме обстойно с майсторчетата - да чукна на дърво - кат за 19-годишен кошер - идеал петров.

Но въпреки това си е стар скрапер. И трябва да се винимава с него.

Най-малко на толкова високи скорости - 180 км/ч и нагоре - става нестабилен и на завой - примерно - може да се утрепеш за глупости. Няма смисъл някак си, не мислиш ли - майната му на двигателя и т.н. - за хората вътре не е безопасно - осбобено с нашите "пътища". :wall:

Днес внимателно проследих на колко оборота сменям - 1-ва - на 2200-300-400, 2,3, до 4-та - на около 2600-700, 5-та включвам след 80 км/ч. Аз лично,така усещам, че е най правилно. :bia:

Редактирано от connor cane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...