Jump to content

Автоклиматици - сервиз, ремонт, зареждане


Recommended Posts

Клима Сървис ЕООД е специализиран сервиз за диагностика, зареждане, ремонт и профилактика на автомобилни климатични инсталации.

Услугите, които предлагаме обхващат пълния цикъл на ремонт и обслужване на автоклиматици.

http://avtoklimatici.net/

post-59099-0-68501700-1334952555_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Услуги

Клима Сървис ЕООД е специализиран сервиз за диагностика, зареждане, ремонт и профилактика на автомобилни климатични инсталации.

Услугите, които предлагаме обхващат пълния цикъл на ремонт и обслужване на автоклиматици:

• Диагностика на автоклиматици

• Зареждане с хладилен агент R134A (фреон)

• Смяна компресор

• Смяна кондензатор

• Смяна пресостати и температурни сензори

• Смяна маркучи

• Ремонт и изработка на маркучи за високо и ниско налягане

• Смяна вентилатори

• Аргонови заварки

- ремонт на алуминиеви тръби

- ремонт кондензатори

• Ремонт на компресори

• Намиране и отсраняване на пропуски

• UV тестове за пропуски в системата

• Тестове с Азот под високо налягане

• Ретрофит (подмяна на хладилен агент R12 с R134A)

Сервизът разполага със специализирани инструменти за диагностика, монтаж, ремонт и сервиз на хладилни и авто-климатични инсталации:

уреди за измерване и настройка на параметрите на климатичната система, станция за изтегляне на хладилния агент и зареждане на хладилни и климатични инсталации;

уреди и аксесоари за ремонт на компресори за автомобилни климатизатори;

апарат за заварки на алуминиеви детайли, тръби, и кондензатори за автоклиматици.

специализирани накраиници за тестване на различни компоненти от климатичната инсталация на автомобила за пропуски.

хидравлична преса за направа на нови тръби и всички видове маркучи за климатика на колата;

хидравлична преса за избиване и набиване на лагери

ултравиолетова лампа и оцветител за откриване на течове на фреон;

Техниците на „Клима Сървис” ЕООД са висококвалифицирани специалисти с дългогодишен опит в областта на хладилната и автоклиматична техника. За да предоставят на своте клиенти подробна и задълбочена техническа информация, те следят всички нововъведения в тази сфера. Всеки от тях е Специалист по „Хладилна и климатична техника” и е завършил квалификационен курс за професионално обучение за придобиване на правоспособност за извличане на флоурирани парникови газове от климатични инсталации на моторни превозни средства.

Девизът в „Клима Сървис” ЕООД е „Високо качество на услугите и продуктите, които предлагаме”.

post-59099-0-21912600-1335630708_thumb.j

post-59099-0-59479700-1335630733_thumb.j

post-59099-0-63237900-1335630743_thumb.j

post-59099-0-03551300-1335630761_thumb.j

post-59099-0-62518000-1335630794_thumb.j

post-59099-0-72189600-1335630809_thumb.j

post-59099-0-17141800-1335630822_thumb.j

post-59099-0-84330400-1335631094_thumb.j

post-59099-0-01562500-1335631108_thumb.j

post-59099-0-04166100-1335631130_thumb.j

post-59099-0-46044400-1335631142_thumb.j

post-59099-0-37708100-1335631154_thumb.j

post-59099-0-91498500-1335631178_thumb.j

post-59099-0-55310500-1335631224_thumb.j

post-59099-0-21912600-1335630708_thumb.j

post-59099-0-59479700-1335630733_thumb.j

post-59099-0-63237900-1335630743_thumb.j

post-59099-0-03551300-1335630761_thumb.j

post-59099-0-62518000-1335630794_thumb.j

post-59099-0-72189600-1335630809_thumb.j

post-59099-0-17141800-1335630822_thumb.j

post-59099-0-84330400-1335631094_thumb.j

post-59099-0-01562500-1335631108_thumb.j

post-59099-0-04166100-1335631130_thumb.j

post-59099-0-46044400-1335631142_thumb.j

post-59099-0-37708100-1335631154_thumb.j

post-59099-0-91498500-1335631178_thumb.j

post-59099-0-55310500-1335631224_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ако климатичната инсталация на автомобила не работи добре, причината е в липса на поддръжка

За да се гарантира ефективното и функциониране, климатичната система на вашия автомобил се нуждае от профилактика веднъж годишно, дори и на пръв поглед според вас да изглежда, че работи нормално. Редовното обслужване позволява откриване и диагностициране на нередности преди те да предизвикат сериозни проблеми, а същевременно и оскъпят самият ремонт на вашия автоклиматик. За съжаление много собственици на автомобили с климатични инсталации проверяват своите автоклиматици само при възникване на неизправност.

Един от най-простите и същевременно полезни начини да се поддържа климатичната система е да се включва и да се оставя да работи в продължение на 3-5 минути всеки месец, без значение кой сезон е и какви са метеорологичните условия. Това ще осигури равномерна циркулация на фреона и маслото в авто-климатичната инсталация и ще предпази уплътненията от изсъхване, респективно ще намали загубите на хладилен агент и ще спести разходите за допълване.

Изтичането на фреон от автоклиматичната инсталация трябва да бъде открито и отстранено навреме, защото ниското ниво на фреон може да доведе до увреждане на системата;

- Въздуха и влагата могат да влязат в автоклиматичната система и да доведат до корозия и окисляване на вътрешните и компоненти.

- Смазването на компресора и о-пръстените зависи от циркулация на охлаждащия агент.

- Хладилния агент помага за охлаждането на компресора.

Предвид средната възраст на автомобилния автопарк в България, се оказва, че при настъпване на активния за ползване на автоклиматик сезон (лятото), над 90% от автомобилите са или с неработеща или с недозаредена климатична инсталация. Това от своя страна води до дискомфорт на пътниците в автомобила, а основната цел на внедряването на автоклиматиците е: осигуряване на по-голям комфорт при пътуване.

Почти всички съвременни автомобили са оборудвани с климатични системи. Това подобрява комфорта в автомобила. Приятната температура допринася за по-добрата концентрация на шофьора и повишава сигурността на шофирането.

Ние, в „Клима Сървис” ЕООД предлагаме диагностика и обслужване на автомобилната ви климатична инсталация посредством най-съвременна и напълно автоматична станция за автоклиматици.

Автор: Автоклиматици.нет

post-59099-0-72966000-1337157360_thumb.j

post-59099-0-40221000-1337157372_thumb.j

post-59099-0-37536500-1337157381_thumb.j

post-59099-0-30559000-1337157400_thumb.j

post-59099-0-28451500-1337157406_thumb.j

post-59099-0-21404800-1337157412_thumb.j

post-59099-0-80458200-1337157418_thumb.j

post-59099-0-26609300-1337157428_thumb.j

post-59099-0-97264300-1337157435_thumb.j

post-59099-0-96400500-1337157441_thumb.j

post-59099-0-07482200-1337157786_thumb.j

Edited by davvad
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Чист кондензатор: по-нисък разход на гориво.

Замърсеният кондензатор води до:

• недобро охлаждане на фреона

• високо налягане в инсталацията

• дефекти на елементи от климатичната система

• прекомерно натоварване на компресора на автоклиматика

• намалена мощност на двигателя и увеличен разход на гориво

• вентилаторите за охлаждане на кондензатора работят на най-високата си степен

• повишаване нивата на консумация на ток

• нисък COP на климатичната инсталация на автомобила

Всичко това може да бъде избегнато с редовното почистване и измиване на кондензаторa на вашия автоклиматик.

Основната функция на кондензатора е да извършва топлообмена. Той позволява на топлината да преминава от горещия хладилен агент към по-хладния въздух отвън.

Постъпвайки в кондензатора, хладилния агент е с високо налягане и висока температура, под формата на пара. Докато фреона преминава през тръбите на кондензатора, топлината се отделя към по-хладния атмосферен въздух.

Парата от хладилния агент кондензира и преминава в течно състояние.

В този момент голямо количество топлина се отделя от R134a. Хладилният агент сега е гореща, с високо налягане течност.

Видове кондензатори:

- Серпентина

Този тип кондензатор се състои от една дълга тръба, която е навита и oхлаждащите и ребра минават между тръбите.

- Паралелен поток (Препоръчва се за R134a)

Този кондензатор е много подобен на радиатор тип „поток на кръст” . Вместo хладилния агент да преминава през един пасаж (както е при тип серпентина), при този вид кондензатор хладилния агент вече минава през многобройни пасажи. Това осигурява по-голяма площ за действие на хладния атмосферен въздух.

Автор: Автоклиматици.нетМоят сайт

Поленовият филтър пречиства входящият въздух в купето на автомобила.

Какво се случва в автомобила ни ако липсва поленов филтър?

Вследствие на студения въздух, по повърхността на изпарителя се образува конденз и водните капчици се задържат между ламелите му. Мърсотии от околната среда полепват по повърхността на изпарителя (прах, листа, насекоми, никотин, полени), оттам микроорганизмите се разпространяват в купето на автомобила посредством вентилационната система и причиняват неприятна миризма.

Всички прашинки, бактерии, твърди частици, отработени газове се задържат в поленовия филтър. Благодарение на него изброените вещества не могат да проникнат в купето на автомобила.

За това фирмите производителки препоръчват смяната на поленовият филтър да се извършва на 15 – 20 хил. км. (при градско шофиране пробега е намален).

Автор: Автоклиматици.нет Поленов филтър

post-59099-0-72266700-1338322234_thumb.j

post-59099-0-02350200-1338322420_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...