Jump to content

A4 B7 Дига нивото на маслото


A4 B7

Recommended Posts

Колега мани ги тия форумни философи от рода сам си правя колата щото всички останали са некадърници - аз моята преди седмица я оставих при Мишо със същия проблем и познай - вече проблема го няма. Освен това ми оправи куп други неща по колата без да ми вземе една стотинка и знаеш ли защо - защото се дразни едно нещо като не работи както трябва и инвестира от времето си да го корегира, абсолютен Ауди маниак. Само за едно нещо съжалявам - че не отидох по-рано при този човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак грешиш, колата всъщност не работи по-добре, това е внушение за да не те е яд, че си дал пари на вятъра. :D :D :D :D

Навигацията също не ти работи хич хубаво, Мишо успя да ти внуши, че работи супер.Как можа да си дадеш така парите, що не си я оправи сам.............. :hilezh: :hilezh: :P:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За малко му повярвах че е дал и 600 лева за дабитомер ,тва като тея с десните волани дето разправят ,че било тръпка да карат от грешната страна

И от утре всички да си оправяте колите пред блока,стига сме плащали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Надявам се да няма същата тема ако има изтрийте моята.

Ауди А4 Б7 3.0 тди

Предистория: Започна да пуши бяло, смених дюзите с дюзи втора употреба спря да пуши но започна да вкарва нафта в маслото. Купих нови евро5 не пуши върви перфектно намали разхода спрямо този с предишните 2 комплекта дюзи всичко беше точно докато не дръпнах пръчката на маслото пак беше над максимума. Вече не знам какво да правя много си харесвам колата купих я със страхотно желание харесва ми как върви всичко ми харесва но съм на път да я намразя. Моля ви дайте някакви препоръки и съвети.

Koлата има ли DPF(филтър за твърди частици)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това щях да питам - има голяма вероятност ако е с ДПФ и кара доста градско от там да е проблема, заради по-честите регенерации на филтъра.

Редактирано от MSM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мани ги тия форумни философи от рода сам си правя колата щото всички останали са некадърници - аз моята преди седмица я оставих при Мишо със същия проблем и познай - вече проблема го няма. Освен това ми оправи куп други неща по колата без да ми вземе една стотинка и знаеш ли защо - защото се дразни едно нещо като не работи както трябва и инвестира от времето си да го корегира, абсолютен Ауди маниак. Само за едно нещо съжалявам - че не отидох по-рано при този човек.

и вие като карате тия нови коли защо имате куп неща за оправяне?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлата има ли DPF(филтър за твърди частици)?

Колата имаше DPF махнах го и физически и софтуеарно. Побеля ми косата вече от тоя проблем с това масло. Възможно ли е да не е премахнат коректно софтуеарно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ти ще го разбереш като го питаш как се променят обороти на празен ход на АЕЛ и откога го може и на колко хора е казал, че не може, защото освен мен има и още 1 колега, на когото е казал това.

Вие с колегата знаете тайната на живота вече....а това,че тоя Мишо не го знае е най-големия му пропуск явно!Как може да не знае човек за оборотите на АЕЛ и аз се чудя?? :flehan:

п.п. нали не мислиш,че има човек ,който да знае и може всичко?

Не заемам позицията на този или онзи,дори не познавам въпросния Мишо,ама е меко казано несериозно да говориш така за един човек заради такъв пример....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата имаше DPF махнах го и физически и софтуеарно. Побеля ми косата вече от тоя проблем с това масло. Възможно ли е да не е премахнат коректно софтуеарно?

Моето предположение е в тази посока: непълни цикли на опити за регенерация, свързани с повече нафта в цилиндрите и от там в маслото... Няма как да са уплътнения на инжекторите, защото при 3.0 са отвън на двигателя.

Аз бих сменил маслото, точно наливане до средата и засичане колко се покачва. Задължително диагностика, за да се види прави ли опити колата за регенерация. Не знам това как ще стане след "премахването" . Може би едно извънградско със спазени условия за регенерация ще е от полза: компютъра ще е изпълнил процедурата и ще се кротне.... само догадки, разбире се

При смяната на инжекторите последния път въведени ли са в паметта на компютъра кодовете, щамповани отгоре??? На теория е много важно да се направи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ненабиването на кодовете не може да пуска нафта в маслото.....

Или някой от О-пръстените на някоя от дюзите се е скъсал при набиването на дюзите или въпросното махане на ДПФ-а да е създало страничен ефект... но реално погледнато дори да продължават да пръскат дюзите в циклите за ДПФ-а нафтата би трябвало да ходи в цилиндрите и евентуално колата да пуши, не да връща гориво в маслото.. поне голяма част от нафтата би излитала през генерацията и отзад ще смърди на неизгоряла нафта

Аз бих избил дюзите отново и да се видят уплътненията - не е сложно упражнение и нов комплект уплътнения не е скъп

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето предположение е в тази посока: непълни цикли на опити за регенерация, свързани с повече нафта в цилиндрите и от там в маслото... Няма как да са уплътнения на инжекторите, защото при 3.0 са отвън на двигателя.

Аз бих сменил маслото, точно наливане до средата и засичане колко се покачва. Задължително диагностика, за да се види прави ли опити колата за регенерация. Не знам това как ще стане след "премахването" . Може би едно извънградско със спазени условия за регенерация ще е от полза: компютъра ще е изпълнил процедурата и ще се кротне.... само догадки, разбире се

При смяната на инжекторите последния път въведени ли са в паметта на компютъра кодовете, щамповани отгоре??? На теория е много важно да се направи...

Вкарани са кодовете на инжекторите. DPF го махнах след като ми светна грешка, от тогава не ми е светило нищо за него. Относно нивото на маслото много е кофти пръчката за мерене с това топче вчера го смених маслото сега ще мина 200-300 км и ще го източа да видя дали ще е повече от колкото сме сложили според мен това е най сигурния начин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих мерил маслото с клечката: на стандартно равно място и студена кола сутрин няма как да те излъже. Маслото се е стекло, гъсто е и не омазва цялата клечка.

Ако ще го мериш с точене трябва да развиеш и капачката на масления филтър: там седи поне половин литър...

При всички положения си направи една диагностика: лампата не винаги свети при регенерация. Аз също препоръчвам Мишо пред Жоро: нищо лично :)

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3.0тди обратната нафта не минава покрай стеблото, ако гуменото уплътнение е скъсано ще вкара масло и някой ден тази дюза ще стане невъзможна за вадене заради нагара.

За 2.0тди ПД ремонтен комплект на ELRING се появи в ТЕХ КО на цената 25лв на дюза вместо 50лв оригинално, което сигурно пак е ELRING.

Мишо мултитроника разбира много за мен. Питал съм го доста интересни работи и на всичките имаше отговори. Аз понякога ходя при разни майстори и задавам странни въпроси и си правя сверката кой колко разбира и дали чете или разчита на знанията получени в Бузема или Вилхелм Пик...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Колеги използвам случая да подновя темата.

Тъй като при мен се наблюдава също известно покачване на маслото за последната една година от предишната смяна - при сложени 8 л в Порше и ниво точно между мин и макс, сега преди следващата смяна нивото е 1-2 мм над максимума. При смяната тогава в Порше им обърнах внимание да проверят за евентуален проблем с дюзите ми или друго което би могло да причинява това покачване. След направената тогава инспекция ми казаха че всичко е наред и вероятно преди това е налято повече масло или това се е получило при самопочистването на ДПФ филтъра.

Сега отново преди смяната реших да изследвам казуса с това мистериозно покачване на нивото.

Този път се обадих на Мишо с идеята да си запазя час за диагностика при него и за евентуалан смяна на въпросните о-пръстени на дюзите споменати в началото. Тук е момента може би и да му благодаря за безценните съвети, които той ми даде както и за любезното внимание и не малко време което той ми отдели respekt.gifflehan.gif.

Оказва се първо, че смяната на о-пръстените в случая, както казва и Крематоп, е по-удачната мярка за 2.0 ТДИ, а не за 3.0 ТДИ двигателите.

По негов съвет и инструкции си ресетнах дюзите днес. Оказа се че това с Ваг ком е лесна процедура и не е необходимо да го ангажирам за това.. Идеята и логиката на този рисет е че (не мога да го обясня точно като Мишоrespekt.gif но това е положението) с течение на времето дюзите поради промяната в стойностите си променят и количеството впръскано гориво и точно един определен инжектор (незапомних кой) "пикае" малко повече нафта от необходимото.

Сега след рисета и смяната на маслото ми остава да наблюдавам ефекта от процедурата и отново ще споделя резултата тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено от опасения някой да не си направи поразия ако обърка нещо, а и резултата все още предстои rolleyes.gif да бъде потвърден. Едно грешно действие тук няма да е като да си изчистиш грешките, затова ако искаш няма проблем да споделя на Л.С.

Друго интересно нещо, което констатирам напоследък е, че стойностите на дюзите на 72 до 77 канал в последната половин година ми намаляха драстично. От между + 14/16 до 22/24 тогава, сега преди ресета повечето бяха на 0 до +2/4, а и имах една стойност на минус 2, което пък ме изуми тотално. Това при положение че съм им правил само една промивка преди повече от 1,5г. и от тогава не използвам никакви добавки, а разчитам само на качествена нафта от ОМВ. В същото време за този период от 6 месеца назад маслото почти не е мръднало от нивото което беше пролетта (дано не си въобразявам), като покачването му беше най-вече през зимата, когато и стойностите на дюзите ми бяха по-високи.

Обяснението което си давам е, че тогава дюзите опитвайки се да компенсират "запушването" са впръсквали повече гориво, а реално запушването е било по-малко в резултат на протека + хубава нафта, но това е нямало как да се установи от компа веднага, а с изминаване на много километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги кога мерите нивото на двигателното масло - сутрин или няколко минути след загасяне на двигателя?

Десетдневни тестовете при мен считано от деня на смяната на маслото показаха категорично че на 3.0 ТДИ масло се мери само и единствено минути след като двигателя е загасен (това се покрива и с инструкцията от книжката на собственика).

Ако се мери на сутринта нивото стига почти до топчето (което е доста над максимума) и е същото каквото е в момента когато си налял маслото в двигателя + в буркана с филтъра, но преди първо завъртане на ключа. Това при наляти 8л. След първото палене и изчакване няколко минути - нивото отчетливо се видя, че е по средата между мин. и макс при наляти 8л.

Честно казано досега не вярвах че може да има такава голяма разлика между нивата при мерене сутрин спрямо мерене минути след загасяне на колата.

Това поне в моя случай може да се окаже нова версия и вече не съм сигурен дали и как точно съм мерил маслото в единия и другия случай и дали въобще съм се осланял на показанието когато то е било минути след загасяне на двигателя, защото просто не съм предполагал наличие на чак толкова драстична разлика в двата метода.

Все пак ще продължа да следя нещата и е интересно да кажете и вие кой как мери ниво на масло при 3.0 ТДИ и какво е показанието му

Редактирано от MSM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 years later...

Имам същият проблем със покачване на маслото може ли телефонният ви номер да се чуем? Моят е 0878946454

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...