Jump to content

Предни тампони В4 - опорни втулки


Recommended Posts

Днес скърцането намаля главоломно! Почти изчезна! Без да съм правил каквото и да е.

Митак днес влажността беше като в екваториална джунгла, дори моите стави се лъзгаха тихо:hilezh:, изчакай да изсъхне и пак ще се наслаждаваш на скърцоляк.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как стана и при мен . Ефекта както казах е много много добър , аз комбинарах поставянето им с нови селенови втулки МЕЙЛЕ HD , също така смени и тампоните на магарето , като и пообрах луфта на рейката и мога да заявя вече че ауди 80 МОЖЕЛО ДА НЕ ТОПУРКА брей колко е ,хубаво да чуваш само двигатя как мърка .

Наистина аксиалниат луфт се елимира да не кажа напълно , което е перфектно спирането и поведението се усеща далеч по добре .

Само да добавя като ги правите опорните втулки първо си купете селеновите да не се окаже че диаметъра е друг и после защо не стана , защото с очите си видях как се разминаваха опорните с селеновите които бяха ФЕБИ , но аз ги махнах мойте които бяха на само 7 к.км. и вече има тругнали и феби никога повече .

Поздрави и Митак дай нещо да се измисли за рампона на макферсона ако се направи от полиуретан дали няма да стане добре като материал е доста добър .

п.п абстрахирайте се от двуботалните Г60 те са за заблуда :2gunsfiring_v1: :2gunsfiring_v1: :2gunsfiring_v1: :2gunsfiring_v1:

post-61268-0-16338300-1352060602_thumb.j

post-61268-0-45674200-1352060607_thumb.j

post-61268-0-83406300-1352060611_thumb.j

Редактирано от overs0ul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този тампон някой пробвал ли го е да не би да има нещо като тези опорни втулки като го гледам краищата са му бая широки ?

А предните и задните тампони еднакви ли са на носача ?

Тия от сайта пишат че е заден а по отдолу пише че трябват 4 за 1 кола ?

http://www.polyurethan.me/audi5-120.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предните и задни тампони на носачите са абсолютно еднакви. Тези полиуретановите изглежда също елиминират аксиалния ход на носачите също като опорните втулки.

п.п. Някой знае ли къде се продава такъв материал (полиуретан)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз митак някъде мисля че бях видял по сайтове имаше сигорен съм , даже някъде имаше хора които направо си копуват полиуретан и си ги правят сами ама стругаря трябва да знае какво прави че не е лесно за обработка ,ми казаха 3 ма пича които са си ги правили (тримата не се познават и имат добри впечатления от тях ) ефекта май е същия като това което се получи сега само че тампоните трябва да се смазват поне веднъж годишно или 2ти и са деракоустойчиви много носят .

Макар че вече знам че от този материал правят и тампони за макферсоните и има мисляче за ауди А3 в чужди форуми съм гледал и са добри отзивите.

Незнам според мен трябва да го пробваме и тук даже и от такъв материал да се направи и тампоните на задния мост ще е много много добре и ще е по стабилна колата .

Иначе аз съм за само трябва да намеря къде се продаваше тоя полиуретан и ще пусна линк Митак мисля че не беше скъп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. Някой знае ли къде се продава такъв материал (полиуретан)?

Пак тия същите от Микромакс предлагат и полиуретани Мите(поне преди време имаха), магазина им е долу на гарата до бензиностанцията, там имат и локтайта за който стана дума по-горе.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На скоро ползвах полиуретан на пръти, ако искаш драсни по скайп, да не правим излишни реклами на сайтове...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак, за твоята цел удачното пръскало е Локтайт 8154, не събира прах, спира скърцането, смазва.

Това нещо днес го проверих, но се оказва крайно неудачно! :steinigung:

Не за друго, ами струва над 50лв 1 флакон от 400ml! :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Преди точно 1000км (или 15 дена) намазах между опорните втулки и моста с най обикновена грес. Скърцането спря. От тогава валя дъжд 2 пъти, като и двата пъти доволно покарах на мокро. Скърцането не се е появило отново. Ще видим до кога.

Общия пробег с втулките стана към 11000км. За това време единствения недостатък, който констатирах е скърцането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

За всички, които пожелаха 'серийно производство' да погледнат ТУК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако развия носачите само там при втулките мога ли да поставя пластмасовите втулки и пак да го сглобя ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може. Но е по-удобно ако е развит носача и от шенкела. Има по-добра възможност за наместване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може. Но е по-удобно ако е развит носача и от шенкела. Има по-добра възможност за наместване.

А шарнира как излиза като развия болтовете които го държат ли (или си има начин за избиване (че досега не съм го свалял) ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Митак евала ,защо чак сега :) когато ми трябваха нямаше :hilezh: :hilezh: .

И аз дасе включа - на мен дори ми излезе по скъпо - полиамида който си купих беше 20 лв , и отделно за стругаря 40 лв а при теб е дори по евтино - БравОО.

Иначе Митак вече съм 7 хил. км с тях и е перфектно държанието и поведенито на колата и стъпването по пътя .

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А шарнира как излиза като развия болтовете които го държат ли (или си има начин за избиване (че досега не съм го свалял) ?

Не развивай трите болта, които държат шарнира към носача, че след това ще трябва да ходиш на стенд на предницата!

Развива се болта, който е на шенкела и държи шарнира към самия шенкел. След като се развие и се извади болта, се набива леко една отвертка в процепа на шенкела за да освободи и внимателно с почукване се избива шарнира надоло.

Не се кахъри за 10лв! Важното е, че си доволен от крайния резултат! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не развивай трите болта, които държат шарнира към носача, че след това ще трябва да ходиш на стенд на предницата!

Развива се болта, който е на шенкела и държи шарнира към самия шенкел. След като се развие и се извади болта, се набива леко една отвертка в процепа на шенкела за да освободи и внимателно с почукване се избива шарнира надоло.

Това имах в предвид ! Мерси ! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

аз това го направих като отидох с тампона в баухаус и с подходящите големи шайби премахнах аксиалния луфт Така и продадох колата сигурно още са здрави тампоните

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

След прекарана една зима и вече над 20к км от монтажа на втулките:

725108_fr.jpg 725109_fr.jpg 725110_fr.jpg 725111_fr.jpg

Както се казва - не са мръднали!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Вече минаха 2.5 години от монтирането на втулките и не знам точно колко хиляди километра, но всичко е ток и жица! Няма хлопане, няма тропане, тампоните не са мръднали, втулките също!

И понеже гледам, че в първия пост снимките са се затрили ето линк със всички снимки по темата

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

След 6 години и близо 100к км равносметка е един леко тръгнал тампон. Нямаше и да го разбера скоро, ако не се беше наложило да свалям носачите заради смяна на шарнири. 

Така и така бях разглобил, смених и тампоните, пак с Febi. На опорните втулки им няма нищо. Надявам се да бутам там чак след още 100к км :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...