Jump to content

на обратен завой с малко по-висока скорост падат оборотите


dakata_B4

Recommended Posts

здравейте

днес забелязах,че при по" остър " ляв завой оборотите падат до нула и после пак се нормализират 950 об.мин

двигателя е NG +АГУ този "номер" ми го прави на газ

проблем ли имам или просто си внушавам ,но се случи 2-3 пъти днес,дори изгасна веднъж

Редактирано от dakata_B4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инерционната сила оказва влияние на мембраната,за ниско налягане от където се променя качеството на сместа.Какъв е изпарителят и балансиран ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

LOVATO "продупчен" във средата

Това означава,че е балансиран но въпреки всичко няма такова бързодействие,че да може да отреагира на момента в,който се промени налягането от двете страни на мембраната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Законът си е закон но и в изпарителя може да е проблема.Провери първо регулировката на изпарителя и по-точно чувствителността на мембраната,за ниско налягане.Опитай да регулираш ниските обороти от бронзовия винт на изпарителя като постепенно го развиваш а в същото време навиваш пластмасовия.По този начин се намалява чувствителността на мембраната / със затягане на пластмасовия винт / и ефекта трябва да изчезне ако не напълно то доста усезаемо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на АВТ - то , съм с BRC и при завой малко ми падат оборотите с около 100 - 200 някъде , ама дали е от изпарителя или от това , че хидравличната помпа товари мотора . На бензин го нямаше като чели този ефект ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали това може да е причината при екстремно спиране да ми падат оборотите до около 500 за секунда-две? Нямам спомен на бензин да го е правела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали това може да е причината при екстремно спиране да ми падат оборотите до около 500 за секунда-две? Нямам спомен на бензин да го е правела.

Така се получава при неправилен монтаж на изпарителя т.е. ако е разположен перпендикулярно спрямо оста на движение на автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези агрегати са конструирани да работят на бензин и при малко не правилно подаване на гориво са склонни да си менят оборотите и не само в тихите обороти изпарителя не винаги може да захрани адекватно агрегата при положение че е с малко остарели платна

Така се получава при неправилен монтаж на изпарителя т.е. ако е разположен перпендикулярно спрямо оста на движение на автомобила.

моето брц е разположено на диагонал спрямо агрегата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Моята не е имала газ, но като колегата ram_pz при малко по рязко спиране оборотите незнайно защо падат докато колата е забила муцуна надолу и след окончателното спиране, и колата се изправи положението се нормализира :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

здравейте

днес забелязах,че при по" остър " ляв завой оборотите падат до нула и после пак се нормализират 950 об.мин

двигателя е NG +АГУ този "номер" ми го прави на газ

проблем ли имам или просто си внушавам ,но се случи 2-3 пъти днес,дори изгасна веднъж

Имах същия проблем... 20 лева за нови платна и проблема вече го няма :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...
  • 3 months later...

Може и да е от въздуха, просто при завой за момент влиза повече въздух и затова. На старото ми ауди така беше, и просто промених маркуча преди филтъра да не взема въздух от пред от към маската,  а го обърнах назад да взема въздух откъм двигателя и проблема се оправи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...