Jump to content

Срок на експлоатация на дюзите...


Recommended Posts

Здравейте,

Искам да споделите наблюдения относно срока на експлоатация на различните марки инжектори за газови уредби след по-голям пробег. Ще се радвам, ако се включат и професионалистите които имат наблюдения върху доста автомобили след монтажа, при обслужванията. Ето и моите наблюдения: Уредбата е Бигас, пробега е над 130000 км. Дюзите са Фаст, 3 ома. При около 70000 пробег се налага ремонт и съответно калибриране. Филтрите сменям на 15000 км.

Другата уредба: БРЦ, пробег около 200000. Дюзите са Кейхин. Вече са за смяна (да кажем, че на 190000 пробег това е установено).

Според вас има ли отношение тук състава на нашия пропан-бутан (някакви агресивни примеси) или просто толкова е ресурса на дюзите и при експлоатация в Холандия например?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По какво се установява,че едни дюзи са за смяна.На кораба са над 150 000 със сигурност :hilezh: :hilezh:

1. Стават по-шумни (тракат доста отчетливо).

2. Повишава се разхода и се нарушава в началото оборотите на празен ход!

3. Няма мощност, гасне, което е последната фаза на блокиране на буталцето в дюзата!

Да се включа и аз - моите дюзи са Райл Апач. На 25 000 км. едната дюза беше почти пред блокиране! Ремонтирахме я и проверихме другите, които за сега са добре. Калибрирахме цялата рейка да отваря на 0,5 мм. (за сведение оригинално е на 0,6 мм.) След тази калибрация пробега без ремонт се увеличава, но не драстично :)

Редактирано от POLICEMAN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чукат все едно имам FSI двигател :hilezh: :hilezh:,разхода е нормален .Оборотите са стабилни,даже на бензин тресе повече.Ще ги видим,колко ще издържат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с Рейл Апач и на 20 000 км ми блокираха 2 буталца. Ремонтираха ми ги гаранционно и за сега нямам грижи. Обмислям обаче минаването към рейка Рейл Валтек с ниско омови бобинки на 1.5 ома и да я калибрирам на 0.4 мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бигаз рейката изкара 50 000 км. След това новите о-пръстенчета не изкарват и 10 000км.

Хм! Това ме изненада за БиГаз! Все пак са сред топ марките!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой каза че е топ марка?От къде прочетохте или видяхте?Топ марка я изкараха само някои болни форумни мозъци!Истината рано или късно излиза наяве както и някои други фаворитизирани марки! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БРЦ отдавна не предлагат кейхин, защото не давали гаранция за БГ.

Бившето ми чипнато 1.8Т е с бигас вече 80к км, пали се само на бензин, но не се кара на бензин. Няма повишен разход - около и под 10 за А6 автомат. Филтърчето е сменяно два пъти. Газовите дюзи са по-тихи от бензиновите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Да повдигна малко темата...

Напоследък виждам, че доста колеги ползват Романо и Ланди-Ренцо. Препоръчват се доста в момента. Някой да е навъртял поне 50-тина хил.км. с такива уредби? Ако може да сподели как се държат инжекторите им след какъв пробег (шум, промени в цикловата порция).

Да попитам също някой има ли впечатления от Принс ВСИ уредби?

Само да добавя, че в първия пост на темата преди месеци набедих Кейхин инжектори, че са сдали багажа (200000 км на Пасат В5 1,6). Оказа се, че редуктор-изпарителя е повреден. Инжекторите продължават вече доста над 200000 км. Целия пробег е в БГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте на Фобос изкараха някъде 25 000км, но това всичко е от прекрасната газ от нищо друго :rotcol:/>/>/> Освен, че тракаха работеше като на 3 цилиндъра и глъхнеше яко.

Ето и малко инфо за любопитните на цедката :2gunsfiring_v1:

a8b616dca4eac1d4.jpg

Редактирано от Ni1K
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този филтър откъде е, прилича ми на филтър за водата на Меджик ?

Всичките ни проблеми с дюзите идват основно от лошата газ, някой чужди фирми не дават никаква гаранция за БГ по тази причина, за мен е загадка защо другите дават гаранция.

Липсата на всякакъв контрол от държавата върху пропан-бутана като гориво на пазара, ни доведе логично до тук, всяка газостанция си продава каквото си иска, нямат филтри на колонките, правят коктейли от хубава газ и разни боклуци, съотношението между двата газа също е извън всякакви норми, а ние пишеме теми и се чудиме защо рейките се скапват бързо. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Уредба Симгаз. Малко преди 15000 км се наложи рециклиране на инжекторите. Колата е на колега. Сега мина гаранционно. После, не знам. Не е приятно на 5-6 месеца да си ремонтираш дюзите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зов за помощ !!!

Колеги,видях се в чудо,колата ми дава разход 15,5 а зимата стигаше и до 18 и това на газ при савсем нормално каране а двигателя ми е 1.8Т с предно АЕБ,типтроник,Газовата ми уредба е Романо с некъв БГ софт,слагаха ми е на горубляна в СофГаз,уж ходих пак да ми я настройват ама пръц...нищо.Казвайте моля ви каде да ходя и какво да правя,от дюзи ли е от изпарител ли е нямам никаква идея,не разбирам много,но така не се живее с тоя разход,разорен съм :(((

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се предварително за спама щото май не е много за тая тема ама......

Ми и на бензин разхода ми не е от най малките,да кажем с литър по малко,но на бензин трудно мога да засека колко точно ми гори щото не искам да я оставям без капчица бензин,как ще запаля после :),искам да отида при някой който си разбира от работата и да ми оправи колата щото като исключим разхода много си ме кефи Ауденцето :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Ако на бензин разхода ти е с литър по-малко, то търси проблема там, а не в газовата уредба.

Освен това разход се мери при зареждане на пълна бутилка/резервоар, след изминаване на определено разстояние (поне 100-тина км) отново пълниш и мериш. За достоверни данни на газ го направи 5 пъти и вземи усреднената стойност. Това с оставянето без капчица гориво въобще не го ползвай за измерване, особено на газ. Прекалено неточно е.

Редактирано от Zaharieff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензин се пълни догоре, ама догоре значи докато видиш бензина в гърловината. След което караш минимум 200-300 км. да не кажа докато светне резерва, пак пълниш и така 2-3 пъти тогава ще видиш истинския разход.

При газ пълниш догоре и караш докато изкиха и свърши и така примерно 5 пъти и си готов с замерването. Като при пълненето на газ обърни внимание колко литра хваща бутилката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ухааа,мерси колеги ама много нанагоре ще ми дойде това мерене на бензиновия разход:steinigung:/>,тая мойта кола никога не е виждала резервоара по пълен от 1/2 при положение че я карам на 90% на Газ,ще вземе да се почувства като на новогодишно фирменно парти :dance:/>,но ще имам на предвид съветите ви,мерси:zustimm:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ами преди около година,но благодарение на колеги от форума си реших проблема с големия разход който не можаха да решат поне в 5 сервиза,то направо смешно звучи ама като не разбира човек,колегите от тука ме посъветваха да си сменя Ламбда сондата и дадох 100 пари и проблема е решен,разхода падна от 17.5 на 12,5 на газ софииско градско,но съм и с автомат типтроник,няма каде по на долу да падне.И се извинявам пак че постовете ми хич не са за тая тема тук !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...