Jump to content

Срок на експлоатация на дюзите...


Recommended Posts

Не,специално настройки не са правени допълнително,но я закачихме на Ваг ком с моя майстор да поизчистим някой грешчици като на пример грешка на температурен датчик :gruebel:/>/>май ще е за смяна,но определено колата тръгна доста по добре с по малък градски разход.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
Публикувано (Редактирано)

Да повдигна малко темата...

Напоследък виждам, че доста колеги ползват Романо и Ланди-Ренцо. Препоръчват се доста в момента. Някой да е навъртял поне 50-тина хил.км. с такива уредби? Ако може да сподели как се държат инжекторите им след какъв пробег (шум, промени в цикловата порция).

Да попитам също някой има ли впечатления от Принс ВСИ уредби?

Само да добавя, че в първия пост на темата преди месеци набедих Кейхин инжектори, че са сдали багажа (200000 км на Пасат В5 1,6). Оказа се, че редуктор-изпарителя е повреден. Инжекторите продължават вече доста над 200000 км. Целия пробег е в БГ.

 За статистиката - Кейхин дюзите бяха подменени на 230000 км пробег (само в България е карана). Сега колегата е с Хана, които на външен вид изглеждат като Кейхин, но на вътрешен не знам. :lupe:

Редактирано от Двигателист
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзи "Кейхин" съм си сложил на Субару-то през далечната 2007 г,незнам на колко километра са вече, защото колата я продадох на приятел отдавна,но ако е имало проблем щях да го зная първо аз.Мисълта ми е,че тези дюзи още работят без проблем.

Редактирано от Ivo Lenkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Стара тема, но да споделя - LPG Tech Dragon дюзи на двулитров авенсис ми изкараха 65000 км. Малко далече от обещаните 100000 км, но здраве да е! Може да е от горивото, може да не съм уцелил филтъра...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

аз на всеки 10 000км сменям единият филтър на газта, и другият на 30000км, защото съм с два. Не съм имал ядове засега, а кога ми бяха заминали дюзите предишните, т.е с които купих колата, компа показа, че са работили 1350 часа на газ, не знам колко хиляди км са това, н не можеха да се настроят и клатеха яко празния ход или присецваха около 3000 оборота, затова ги смених с рейката барабар. Говорим за Тартарини нещо си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Здравейте , рейката ми е валтек 39 близо на 50-60 хиляди км. Започва да прекъсва . Чистиха я уж но два дни и пак почва че и повече забива.
Изпарителя е нов . Дали има вероятност да се оправи или толкова е ресурса на валтека?
Компа е бигаз ,оригиналната рейка изкара до 130-40 к с драми от 60к нагоре.

Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй я, т'ва "оправяне" на вече пръцнал, а поначало некачествен продукт, го забрави. Аз съм с ланди, рейката е балия к'ва е, някаква "оригинална", няма и 30000 и вече прави магарии. "Ремонтираха" я, нищо не направиха. Иначе според тях, е "идеална". Ще я сменят обаче. С НОВА. НИКАКВИ "ремонти" повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начи , ся си видях . Сменил съм я на 250к , сега съм на 308к.  Старата имаше същите симптоми и след като я смениха с тази сегашната валтек тип39 и се родих. Скоро сменях бутилка че ми стана на 10 години, и изпарителя че според майсторите , студена пуска много налягане а топла малко.  Та остава само компа да сменя .  Бах тая ГИ за 10 години , трети изпарител , две рейки (чака за трета) и втора бутилка.

Да вярно икономията дето ми е дала  е в пъти цифри. Но си има и драми. И все зимно време деейва .

Ако си купя нова и я сменя , ще трябва ли настройка? 

Все гледам пипат в мап картата , ама не ми е ясно па и не съм седнал да прочета за ква става въпрос.

Имам кабел за Бигаз и така не се научих да си я настройвам, само  температурата пипам и нялягането на газта гледам дали е наред.

Редактирано от vancho20
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай HERCULES BLUE и със смяна на филтри навреме и с качественни такива без проблем изкарва 100к километра.


Изпратено от моя BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никаква идея. Старите Ландита можеха да се магерят и да се правят извращения ама с новите не съм се пробвал.


Изпратено от моя BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 hours ago, Муцев said:

Слагай HERCULES BLUE 

можеш ли да направиш сравнение с АЕБ - http://onlineshop.smgas-bg.com/injectorna-reika-rail-AEB-polymer-I-PLUS

 

отскоро съм с такива аеб-та, избрах ги за експеримента (и отзивите в руския нет :) ), но ми интересно някой в БГ дали има опит с такива

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм проблеми с този инжектор. Залепва гумичката в шапката, вади се от леглото си и застава на чомпек и почва да изпуска газ неконтролируемо. Ремонтира се ма с неясен резултат и съм ги отписал.


Изпратено от моя BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , питам за валтек тип 39 има ли ремонтен комплект? В нета излизат само някакви тип рейл ( буталце, с гумички и пружина)

Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...