darkavenger Публикувано 25 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 Днес ми смениха свещите, но смятам че не ми сложиха най-коректния модел - NGK V-line N20 BKR6EK (с 2 електрода). има ли проблем да карам с тези свещи ? колата е А4 1.8 АДР с ГИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 25 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 Какво не им харесваш? Супер са си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 25 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 Аз карам със BERU четири полюсни. Всички майстори разправят че не били за тая кола,но понеже е на газ ,върви невероятно и изкарват по 100 000 км. :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirou Публикувано 25 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 (Редактирано) Аз др седмица ще слагам ГИ на същия двигател и се чудя какви свещи да взема Погледнах за свещите които са сложили на колегата, дават ги за БМВ-та и Ситроени. Редактирано 25 Юни 2012 от Mirou Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martod Публикувано 25 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 Днес ми смениха свещите, но смятам че не ми сложиха най-коректния модел - NGK V-line N20 BKR6EK (с 2 електрода). има ли проблем да карам с тези свещи ? колата е А4 1.8 АДР с ГИ.Ето това са ти свещите по NGK BKUR6ET-10 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
davido Публикувано 25 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 Колега вземи си ги от Порше, оригинални струват 18.5 бройката с три години гаранция, определено ще си решиш пробрема. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkavenger Публикувано 26 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2012 аз знам че препоръчвания модел е NGK BKUR6ET-10 или NGK BKR6EIX-11, въпроса е че оставих колата за смяна на свещи - майстора ми се е обадил в магазин за авто части - казал е модела на колата и т.н. и са му дали тези NGK V-line N20 BKR6EK. аз разбрах в последствие като видях кутииката от свещите ... отговарят на топлинното число. имали пролем да карам с тях ... и каква е разликата (освен един електрод по-малко) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkavenger Публикувано 28 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2012 (Редактирано) старите ми свещи бяха NGK BKUR6ET-10, две от тях на външен вид нябяха в цветущо състояние. След смяната има с NGK V-line N20 BKR6EK - имам леко подобрение във вървенето и леко спадане на разхода (оценявам го на 5-10% подобрение) , но си остана прекъсването което го имах и преди, но е с една идея по леко - при много добре загрял двигател (при продължително каране). Разликата е че при движение прекъсването не е чак толкова рязко - нещо като върнат педал на газта, а падането на оборотите при празен ход - въпреки че падат наистина ниско 300-400 успяват да се възтановят без да изгасне колата. Моите наблюдения са, че колата "хвърчи" докато е по студена - като цяло(не става въпрос за температурата на охаждащата течност - тя заняколко минути отива на 90 и там си стои), но прехвърлили температурата на маслото 100+ градуса съм забелязал че колата става някаси по-мудна и случва да прекъсва в движение или гасне на свободен ход - за сега много рядко. Някакви идеи от какво се получава така ... Редактирано 28 Юни 2012 от darkavenger Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 30 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2012 (Редактирано) Вземи си свеши BERU TX1 (може да не е точното име,но е нещо подобно) Четери полюсни са,и са точно за газ. Не слушай майсторите и какво излиза по каталог. Карам с такива свещи пет години и съм минал над 200 000 км. само на газ.На NGK има много ментета и затова може да имаш проблеми,а тия има само един вносител и понеже не се купуват много са истински. Това е свеща за газ и струва 10 кинта Редактирано 30 Юни 2012 от Мирослав филчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pvelikov Публикувано 1 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2012 Колега, я опиши цялата история от самото начало! Колата гаснела ли е? Прекъсвала ли е или са и били настабилни ниските обороти при отпускане на гаста? Кажи кво е ставало стъпка по стъпка,проблемите при газ/бензин еднакви ли са? Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkavenger Публикувано 2 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2012 1. ситуацията е следната - със старите свещи NGK BKUR6ET-10 на газ имах сериозни прекъсвания по време на движение - случваха се рядко - на 200 - 300 км веднъж прекъсва по няколко пъти и като понастъпя газта (изфорсирам) се оправя, на празен ход имаше колебания или направо гаснеше. това се случва и на бензин ситуацията е подобна но много по-слабо изразена - прекъсванията можеха да се сравнят на върнат педал на газта, а на свободен ход само спадаха оборотите без да изгасва (обикновенно 3 пъти) и отново се стабилизираха на около 900. И при бензин и газ проблемите не се проявяват при студен двигател, а при добре загрял - също така се засилваха при включени повече консуматори - климатик,вентилатор, фарове и т.н. 2. със новите свещи NGK V-line N20 BKR6EK ситуацията е малко по-добра - прекъсванията на газ по време на движение не са толкова силни (като върната газ), на свободен ход отново ми падат оборотите (ако съм с климатик напарово си изгасвам) и се налага да изфорсирам двигателя +3000 оборота и нещата се стабилизират. На бензин ефекта от прекъсване при движение е едва доловим, а на празен ход не изгасва но прави 2-3 колебания на оборотомера и заспива на 900.Забелязал съм че колата върви перфектно докато е по-студена, a когато загрее вече много добре не е така динамична, същото така доста я "спъва" климатроника. Относно разхода на газ извън града е около 9, на бензин около 8. В града града + 2~4 литра отгоре. Общо взето всичките си проблеми ги проявява на случаен принцип и интервал от време и километри - но след като я изфорсирам на +3000 оборота се оправя и няма изгасване или прекъсване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkavenger Публикувано 2 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2012 колата я оставих на диагностика, имало е записани грешки свързани с дросела и ланда сондата. Изчистили са грешките и са адаптирали дросела, почистили и дебитометъра. Правили тест от 10 км (симулация на градско и извънградско) за запис на живи данни и не е натрупала нови грешки. Посъветвахаме да сменя акумулатора - твърде малък е (44A, 240 А стартов ток и не е първа маладост) при запалване на автомобила е възможно напрежението да падне твърде много и да обърка компютъра от там да отидат и настройките. По отношение на свещите - не било проблем да карам със NGK V-line N20 BKR6EK. За следващата смяна на свещи може би ще пробвам BERU четери електродни с подходящо топлинно число или NGK BKUR6ET-10. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pvelikov Публикувано 2 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2012 (Редактирано) Колега, сега едно по едно, ситоацията е много позната: първо и аз имам подобен проблем с прекъсване на колата на ниски обороти, става дума за вибрации, които се усещат най-ясно когато колата е на място при горещ мотор. Посъветваха ме да сменя свещите, все още отлагам, но мисля,че ще реша проблема с нови свещи евентуално!Колкото да падането на оборотите до около 300-400об/мин. и тоя сме го яли, почистване на дросела и дебитомера,последваща адаптация и 99% си готов. Хубавото при теб е,че макар да изглежда сериозно като проблем се решава сравнително бързо и евтино.Този мотор общо взето май други проблеми рядко дава! Колкото до акумулатора, като параметри си е добре,но ако е свършил и 80А да е пак ще пада напрежението! Редактирано 2 Юли 2012 от pvelikov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkavenger Публикувано 3 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2012 Този акумулатор го взех временно след като моя отказа (8 годишен Banner), акумулатора е 44А и като физически размери е доста по-малък. Сутрин върти лесно и колата си пали на "четвърт" , но напрежението на волтметъра спада до към 8 V като завъртя. На място без включени консуматори волтметъра показва 14-15 V, след както натоваря със консуматори - включа всичко възможно - напрежението пада на 12 V. За зимата смятам да си взема нов акумулатор - смятам да е 60 - 65 А Banner. Честно казано невярвах , че ще се размине само с адаптация на дросел клапата (все си мислех че е най-лошото), но поне за сега колата като че ли се оправи. Смятам да си взема и VAG-COM кабел за да проверявам от време на време за грешки, а и след смяната на акумулатора май пак ще трябва адаптация на дросел клапата. След посещението в сервиза се оправи и дистанционното централно откл/заключване на колта - може би е съвпадение, но преди се налагаше да бъда много близко до колата за да отключа/заключа или да натискам повторно копчетата на ключа и бях решил да го отварям да сменям батерииката, а сега съм силно изненадан от колко далеч "лови" дистанционното в ключа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkavenger Публикувано 12 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2012 Вече 10 дни след адаптация на дросел и почистване на на дебитометър нямам проблеми - не гасне, не прекъсва и подържа обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wilito Публикувано 23 Март 2013 Доклад Share Публикувано 23 Март 2013 Колеги някои може ли да каже от какво може да дава грешка № 17978. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване