Jump to content

Ел. стъкла - интересен проблем


shipcho

Recommended Posts

Здравейте, колеги,

Адито ми е B4/1994 г. бензин 2.0 - 115 к. с климатик и има интересен проблем с ел. стъклата. Последните не работят, когато колата е нагрята много от слънцето. След като се поохлади си работят нормално. Въпроса ми е имал ли е някой този проблем и дали има няккаво реле, което да регулира при каква темпелатура се отварят стъклата. Чувал съм, че климатика има такова реле и не може да се включи, ако не е над 5 градуса външната температура. Да не би нещо такова да има и при стъклата. И още един въпрос за тях - защо някой път когато съм извадил ключа работят, а друг път не и трябва да дам контакт.

Предварително благодаря и безаварийно !!!

Редактирано от shipcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти. Има копче "Редакция" с което може да си редактираш мнението.

За да видим какъв е интересния проблем. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е от спукани спойки на релето за стъклата. Под волана е. Има в зависимост от модификацията от долу няколко релета. Въпросното е най - голямото и изглежда така

4954510y.jpg

Това ако иначе когато работят се движат нормално. Другия вариант е да имаш износени водачи на стъклата.

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За проблема с неработенето най-вероятно ще да е от спойките на релето наистина. За другия случай, когато се налага да дадеш на контакт. Колата е направена така, че дори и изгасена ел. стъклата продължават да работят докато някой не отвори врата. След като се отвори вратата и светне плафона в купето и после се затвори ел. стъклата спират да работят от което следва да се подаде отново контакт и те заработват отново докато не се отвори отново врата.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен си бацат 356/24/7 :hilezh:

Няма отворена/затворена/полупритворена/с или без плафони :hilezh:

Някой ти е "преработил" системата и е шунтирал голямото реле под волана.:hilezh::hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релето не вярвам някой да го е наиграл - преди около две години като се беше разпоило, си таковах таковата в един дъжд ! :hilezh:

Я някой да сподели какво точно се прави, че така сте го писали че аз не го разбирам !?

Колата на контакт ли е, или !?

Какви плафони да гаснат, като ако не е на контакт те се гасят след около 40+ секунди !?

Освен ако не съм загасил колата туко що - тогава светват с ваденето на контактният ключ, и след около 10 секунди гаснат ако не отворя вратата !

Извинявам се на колегата че му "цапам" темата ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивчо, става въпрос за ел. стъклата да работят без да е подаден контакт. Караш си колата, спираш, гасиш, дори ако искаш и ключа извади, стъклата трябва да работят докато не се отвори шофьорската врата и затвори. При мен дори и пасажерската да се отвори пак спираха. Само задните не оказваха влияние и стъклата работеха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре деее - сутрин си отварям колата с алармата, сядам на седалката и си цъквам бутона, и нали стъклото си слиза надолу auto ! Докато се смъква надолу, аз си затварям врата и то си продължава !

Или седейки вътре да го цъкна пак да ходи надолу, и в рамките на милисекунда да отворя врата, и да я затворя, и то трябва да спре !? Так точна ?! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...