SCHwabata Публикувано 29 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2012 Колеги, много ще съм ви благодарен ако ми дадете малко акъл, за какво точно се използват две неразбираеми за мен джаджи в А6 С5, произведена края на 2000г.Първото нещо е заграденото копче в радио конзолата "RANDOM", което не мога да разбера каква функция играе Другото е, тези две дупки, в които са скрити нещо като оптики за CD(или поне на мен на това ми приличат ) Интересното е, че вечер като се запалят фаровете и светят в слабо червено! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 29 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2012 Ахаа, нещо като "Shuffle" на компютъра! Ясно разбрах, Благодаря Дака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 29 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2012 (Редактирано) Това е другата любовница Редактирано 29 Юни 2012 от eic-idimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miro_A3 Публикувано 29 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2012 Лампичките хвърлят разсеяна светлина върху лоста мисля, че това и ме предназначението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deadpeople Публикувано 29 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2012 Да , това го има в доста коли от по - висок клас .. И точното предназначение е да хвърля мека светлина в купето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 29 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2012 Освентлението е много готина екстра, вечер в тъмницата можеш да видиш какво си наредил около скоростния лост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 29 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2012 (Редактирано) За такава екстра за пръв път чувам, но колкото повече, толкова повече където имаше един лаф Трябва да се загледам внимателно вечер!Благодаря ви много колеги, за информацията ти нещо да не сменяващ машината Ние все със окачванията ги сравняваме по цени, ама мен ми падна шапката като разбрах колко е едно обикновено обслужване.. колкото цялата 80ка Пази се военна тайна, докато не стане форумна Иначе 80ката си е вечна, няма начин да я сменя, колегата eic-idimitrov е описал с точната дума П.П. Ето няколко снимки на интериора, но други такива скрити екстри мисля, че няма С телефона ги правих и качеството не е на ниво.. Редактирано 29 Юни 2012 от SCHwabata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 30 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2012 Толкова им паднаха цените на частите на тия коли,не е нужно припадане.Окачване и обслужване има за 350 и за 1350 :hilezh: зависи колко ти се дават и държиш ли на качеството. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 30 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2012 Толкова им паднаха цените на частите на тия коли,не е нужно припадане.Окачване и обслужване има за 350 и за 1350 :hilezh: зависи колко ти се дават и държиш ли на качеството.Нали знаеш колега, Евтиното винаги излиза по-скъпо! Предпочитам да дам 1500 за качествени части и да ми е мирна главата, от колкото 500 и после още 5 бонбона за основен ремонт! Не е много готино да ти избие някой клапан през главата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 30 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2012 (Редактирано) Тия изказвания 5 бона за основен ремонт и евтиното излиза скъпо...за 5 бона ще си купиш две Ц5 от Англия и части бол .И все пак Ц5 вече не е космически кораб по който трябва да се припада,стига да не е душегубче .Карам Ц5 и съм му сменял слабите възли и горе-долу ми е ясно .Има колеги които например са доволни от окачване от 350лв има такива,които плюят това за 1000(друг е въпроса че са им продали менте) и така с всички части. Редактирано 30 Юни 2012 от Angelpleven Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване